5 sierpnia 2017

Wakacyjny Konkurs z marką Donegal


Wraz z marką Donegal postanowiliśmy umilić Wam tegoroczne wakacje i... przygotowaliśmy dla Was konkurs, w którym do wygrania jest świetna nagroda! Co prawda tym razem zwycięzca będzie jeden, ale za to nagroda jest wyjątkowa i z pewnością każdej kobiecie sprawi ogromną radość. Nie czekajcie dłużej i weźcie udział w naszej wakacyjnej zabawie! Czekamy na Wasze zgłoszenia! 

REGULAMIN KONKURSU

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Konkurs jest organizowany pod nazwą Wakacyjny Konkurs z marką Donegal i jest zwany dalej: Konkursem
2. Organizatorem Konkursu są Oktawia i Krzysztof autorzy bloga zopiniuj.blogspot.com
3. Partnerem Konkursu i tym samym sponsorem nagrody jest Donegal Sp. z o.o. - Donegal.
4. Konkurs zostanie przeprowadzony na stronie (blogu) zopiniuj.blogspot.com w dniach od 5 sierpnia do 19 sierpnia 2017 r.

§ 2 WARUNKI I ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE

1. Uczestnikiem Konkursu (Uczestnik) może być każda osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby ograniczone w zdolności do czynności prawnych biorą udział w Konkursie za zgodą swojego przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego. 
2. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest łączne spełnienie następujących warunków: 
a) każda osoba biorąca udział w Konkursie musi posiadać status Uczestnika zgodnie z § 2 pkt 1.
b) osoba biorąca udział w Konkursie musi odpowiedzieć pod tym postem na pytanie konkursowe, które brzmi: 

Zastanów się nad tym, co lub kto sprawia, że czujesz się piękna i zdradź nam tę tajemnicę!  

§ 3 NAGRODY


1. Nagrodą w konkursie jest zestaw produktów marki Donegal: 1 x pędzel do podkładu nr 4063, 1 x pędzel do cieni nr 4067, 1 x silikonowa gąbka do makijażu oraz 1 x żelowy płatek do makijażu. 
2. Zdobywcą nagrody w Konkursie jest Uczestnik, który w dniach od 5 do 19 sierpnia 2017 roku udzieli najciekawszej odpowiedzi na pytanie konkursowe.
UWAGA! Każdy Uczestnik może podać tylko jedną odpowiedź! 
3. Wyniki konkursu zostaną opublikowane na stronie zopiniuj.blogspot.com do 7 (siedmiu) dni od zakończenia konkursu. 
4. Celem potwierdzenia chęci przyjęcia nagrody, powiadomiony Zdobywca nagrody powinien zgłosić się do Organizatora poprzez wiadomość prywatną w terminie 3 (trzech) dni od dnia ogłoszenia wyników, pod rygorem przepadnięcia prawa do odbioru nagrody.
5. Za przekazanie nagrody zwycięzcy odpowiedzialny będzie Organizator Konkursu.

§ 4 DANE OSOBOWE UCZESTNIKÓW KONKURSU

1. Warunkiem udziału w Konkursie jest podanie przez Uczestnika Konkursu prawdziwych danych osobowych, tj.: imienia, nazwiska oraz późniejszego adresu, niezbędnych do przekazania nagrody.
2. Przystępując do Konkursu i akceptując niniejszy regulamin Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych przez Organizatora. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia Konkursu oraz w związku z wydaniem nagrody.

§ 5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie zopiniuj.blogspot.com


Czekamy na Wasze zgłoszenia. Powodzenia! 

42 komentarze :

  1. Co sprawia, że czuję się piękna? W sumie raczej kto, bo piękna mogę czuć się dzięki makijażowi, ładnemu ubraniu, czy też owej fryzurze, jednak jest KTOŚ, kto sprawia, że czuję się piękniejsza. Zawsze ukrywam twarz pod makijażem (po prostu chcę piękniej wyglądać), ale mój mężczyzna za każdym razem mówi, że dla niego to niepotrzebne. Chce, abym zawsze była przy nim naturalna, bo wtedy twierdzi, że jestem dla niego najpiękniejsza. Takie słowa- zawsze mnie motywują i rzeczywiście w końcu, dzięki mojemu mężczyźnie czuję, że jestem piękną kobietą, nawet jeśli mam potargane włosy, albo podkrążone oczy ze zmęczenia. Nawet jeśli mały pryszcz wyskoczy na mojej brodzie, czy policzku. On- zawsze uważa, że jestem najpiękniejsza i to On sprawia, że taka się czuję. Dzięki niemu wierze w siebie, w to kim jestem i motywuje mnie do życia ze sobą w zgodzie. Taki facet to skarb- doceniam każdą chwilę z Nim. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak! Cudownie mieć taką osobę przy swoim boku - sama doskonale wiem co to znaczy! Cieszymy się, że bawisz się razem z nami :)

      Usuń
  2. Czuje sie piękna dzieki moim synkom i dzieki mezowi. Dlaczego? Kiedys kiedy sie malowalam zobaczylam ze mąż mi sie przyglada. Zapytalam dlaczego tak patrzysz? A on zapytal po co sie maluje, przeciez bez makijażu tez bardzo ladnie wyglądam i ze nie jest mi potrzebny �� ostatnio zdarzyło sie kilka razy ze synek towarzyszył mi przy malowaniu się i jak skończyłam to bylo.. wow mama ale ładnie wygladasz ☺ dlatego w makijażu czy bez przy nich zawsze czuję sie piekna �� aczkolwieknie wyobrazam sobie wyjscia z domu choćby bez delikatnego makijażu ado tego pomocne sa dobre kosmetyki �� zakup ich zawsze sprawia mi przyjemnosc ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :) Cieszymy się, że dołączyłaś do naszej zabawy! :)

      Usuń
  3. Odpowiedź może Was zaskoczy, aż wielkie będą Wasze oczy! Piękna się czuję dzięki pewnej istocie - małej, puchatej psocie. Mowa tutaj o kundelku Miśku, moich kochanym psisku! To on zawsze tak samo radośnie merda gdy mnie widzi, moja dusza wstać bez makijażu się nie wstydzi. Wiem, że tak samo mnie traktuje, bez znaczenia, co na mojej twarzy się znajduje. W dresie, czy w kiecce na spacer z nim wyjdę, zawsze z uśmiechem do domu z nim przyjdę! W jego psich oczach widzę, jak bardzo mnie kocha, aż nie potrafię mieć dłużej niż 5 minut na niego focha. Misiek to jedyna istota, przy której zawsze czuję się ładnie, a nigdy fatalnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psiaki to kochane zwierzaki! :) Sami mamy psiaka - Miśkę :) Super, że się z nami bawisz!

      Usuń
  4. A ja udziału nie wezmę, ale gratuluję zbliżenia się do liczby 100 czytelników! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. By poczuć się piękną nie potrzebuje wiele :) Wystarczy dobra kawa, którą mąż mi rano przygotuje. Wystarczy mi uśmiech dzieci, gdy spojrzymy sobie w oczy. Wystarczy wiara we własne szczęście i każda chwila, podczas której mogę komuś pomóc. Moje piękno wydobywa się z mojego działania i jest też siłą napędową każdego mojego dnia :) Pozdrawiam Katarzyna Rzeczycka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszymy się, że bawisz się z nami :)

      Usuń
  6. By poczuć się piękna wystarczy mi świadomość iż każdy lubi co innego i dla jednych będe najpiękniejsza na świecie a dla drugich zwykłym człowieczkiem. Piękna Ja to dowartościowana Ja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takim czymś, co sprawia, że czuję się piękna jest zazwyczaj lustro :)

    No dobra, a tak na serio. Może napiszę, co sprawia, że kobieta jest piękna w moich oczach. Charakter. O ile ładna twarz, czy figura może być jakiegoś rodzaju zachętą do pierwszego kontaktu (tego, że faceci są wzrokowcami się nie wyprę), to jednak prawdziwe piękno dostrzega się dopiero w tych cechach, których nie widać. Właściwie tylko to decyduje o chęci bądź niechęci do utrzymania dłuższej relacji.

    No, a przynajmniej ja tak mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No prawdziwy ideał mężczyzny :) Rozumiemy, że walczysz o nagrodę dla tej, która skradła Twoje serce? Super!

      Usuń
  8. Może będę nudna, ale kimś, kto sprawia, że czuję się piękna jest mój narzeczony, a za niecałe 3 tygodnie - mąż! Dla niego, nie liczy się że mam mnóstwo nadprogramowych kilogramów, brzydką cerę czy roztrzepane włosy. Kocha mój charakter. Uwielbia mnie w piżamach i rozwalonym koczku na środku głowy gdy pijąc poranną kawę czytam na fotelu kolejny kryminał. Kocha mnie gdy stroję się na imprezę, wskakuję w sukienkę i wiem, że inne dziewczyny wyglądają lepiej ale czuję się piękna, bo mam jego, bo on jest przy mnie i mówi, że jestem piękna. A ja mu wierzę. I tak się czuję. To właśnie narzeczony sprawia, że zawsze czuję się pięknie i kobieco. Bez względu na okoliczności, strój, fryzurę czy makijaż (lub jego brak) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzymy szczęścia na nowej drodze życia! :) Obyś czuła się dzięki swojemu mężowi piękna przez całe życie! Cieszymy się również, że bawisz się z nami :)

      Usuń
  9. Ja czuję się piękna, kiedy widzę blask w oczach mojego ukochanego, gdy budzi się rano obok mnie. Mam potargane włosy, spraną piżamę i nieumtye zęby. Nie musi nic mówić, kiedy widzę Jego uśmiech, wiem, że podobam Mu się i pociągam Go, niezależnie od tego, czy mam elegancką suknię i pełen makijaż, czy podarte jeansy i luźny kok. Tak, wtedy czuję się naprawdę piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie mieć przy sobie takiego partnera! :) Super, że bawisz się razem z nami!

      Usuń
  10. Co sprawia, że czuję się piękna?
    Dla mnie synonimem piękna jest zdecydowanie ZDROWIE - bez niego wszystko inne przestaje mieć dla nas znaczenie. Dlatego też,moją urodową tajemnicą jest zaufanie jakie daję NATURZE. To właśnie ona już od dziecięcych lat była moim sprzymierzeńcem – otaczała mnie z każdej strony. Doceniałam jej piękno, spokój oraz harmonię. Sama starałam się dbać o nią gdyż jest największym skarbem dla każdego człowieka – zieleń walczy o to by dostarczyć nam wystarczającą ilość tlenu, pożywienia oraz wszelkich innych dobroci, jest symbolem nadziei. Pomaga nam osiągnąć cuda w naszym sposobie życia, odżywiania oraz naturalnej pielęgnacji.

    Pozdrawiam cieplutko! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :) Cieszymy się, że bierzesz udział w naszym konkursie!

      Usuń
  11. Czuję się piękna kiedy mój makijaż wygląda delikatnie i naturalnie, przecież najpiękniej wygląda się i czuje dobrze naturalnie.
    Czuję się piękna wtedy gdy moja ukochana osoba, zerka na mnie ukradkiem i uśmiecha się sama do siebie, myśląc, że ja tego nie zauważam, najbardziej miłe uczucie, które jest bezcenne by poczuć się piękną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! :) Cudownie, że bawisz się razem z nami :)

      Usuń
  12. Co sprawia że czuję się piękna? Moment kiedy patrzę w lustro i nie doszukuję się swoich wad - kiedy widzę ładną dziewczynę i umiem docenić sama siebie. Bo jeśli ja siebie akceptuję, czuję się piękna - tak widzą mnie też inni.
    Każdy z nas ma niedoskonałości, nawet tylko takie, które siedzą w głowach ich właścicieli. Ale nie warto się na nich skupiać. Patrzę na zalety i na to że jestem wyjątkowa - bo nie ma na świecie innej takiej samej osoby jak ja. Właśnie to wyróżnia mnie spośród tłumu i sprawia że czuje się piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszymy się, że bierzesz udział w naszym konkursie :)

      Usuń
  13. Moje piękno zawdzięczam olejom. Musi to zabawnie brzmieć :P Najważniejszą rolę w mojej pielęgnacji odgrywa olej musztardowy, kokosowy i rokitnikowy (oczywiście mam ich w swojej kolekcji o wiele więcej). Musztardowy stosuję do włosów. Idealne nawilża włosy i sprawia, że są takie miękkie w dotyku. Kupiłam go głównie dlatego, że liczyłam na zwiększony porost włosów i nawet nie wiedziałam, że tak dobrze sprawdzi się w ich pielęgnacji. Po prostu cudo. Olej kokosowy używam do włosów i skóry. Doskonale działa na włosy. Bardzo dobrze je odżywia i ujarzmia. Utrzymuje końcówki w dobrej kondycji mimo prostowania włosów. Używany do skóry sprawia, że jest miękka i się ładnie lekko świeci, przez co wyglądała na zdrową. Gdy zapach zaczął mi przeszkadzać zaczęłam wrzucać go do kąpieli i po prostu wtedy obtaczał moje ciało swoją delikatną warstwą. Olej z rokitnika ma bardzo, intensywną pomarańczową barwę. Trzeba być przy nim ostrożnym żeby za bardzo się nim nie zabarwić. Dodaję go do kremów i balsamów. Całkiem dobrze nawilża i wygładza skórę. Minimalnie zmienia jej kolor, ale wtedy wygląda na lekko opaloną. Dzięki ich stosowaniu i działaniu czuję się piękna. Czuję, że świadomie o siebie dbam, że robię wiele dla swojego ciała żeby móc to właśnie czuć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wcale nie brzmi zabawnie! Oleje to cuda, które tak naprawdę daje nam natura. To my rzadko je wykorzystujemy :( Dziękujemy za to, że bawisz się razem z nami! :)

      Usuń
  14. Oczywistym jest fakt, że uroda i odpowiednie dbanie o swój wygląd odgrywają bardzo znaczącą rolę, zwłaszcza w życiu kobiet, ale są to elementy, które możemy łatwo zmienić, wystarczy odrobina wysiłku, trochę makijażu, piękna fryzura, odważna stylizacja i wyglądamy niemalże jak gwiazda na okładce hollywoodzkiego magazynu. Aczkolwiek, są to wartości niezwykle zmienne i ulotne, uroda przemija a intelekt nie, wręcz przeciwnie rozwija się coraz bardziej, jeśli oczywiście odpowiednio nad tym pracujemy. Uważam, więc, że sama uroda nie świadczy o tym czy jestem piękna czy nie, a inteligencja, spryt owszem. Dzięki temu, że jestem kobietą:
    - której sposób zachowania świadczy o dobrym wychowaniu, nienagannych manierach, uprzejmości oraz życzliwości względem innych…
    - która nie boi się ponieść ryzyka, bronić swoich racji za wszelką cenę, wstawić się za słabszymi, a także jest gotowe do podejmowania wszelkich wyzwań rzucanych przez los…
    - która potrafi iść przez życie z uśmiechem na ustach nawet w najtrudniejszych sytuacjach, zarażając energia i radością wszystkich dookoła, rozjaśniając ich życie samą swoją obecnością…
    - która swoją postawą i postępowaniem manifestuje światu i ludziom, że łagodne i życzliwe usposobienie na co dzień nie tylko jest możliwe, ale absolutnie niezbędne, aby osiągnąć wewnętrzny spokój i żyć w zgodzie z innymi…
    - która potrafi okazywać życzliwość oraz oferować pomoc ludziom spotkanym na swojej drodze, zapraszając ich do wspólnego dzielenia się swoim czasem, zainteresowaniami i pozwalając im zagościć na dłużej w swoim sercu…
    - która posiada niezwykle rozwiniętą zdolność rozumienia ludzi oraz świat w którym żyje, zdobywania wiedzy oraz nowych doświadczeń, a także umiejętnego ich wykorzystywania każdego dnia, aby osiągnąć wszystkie swoje cele i marzenia…
    - która kieruje się w życiu rozwagą, bystrym rozumem,
    - która ponad wszystko ceni sobie uczciwość w stosunku do innych oraz dochowuje wierności swoim najbliższym
    jestem PIĘKNA! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Jesteśmy pełni podziwu i cieszymy się, że bawisz się razem z nami :)

      Usuń
  15. Zdecydowanie Mój narzeczony sprawia, że czuję się piękna. Kiedyś miałam o sobie całkiem inne zdanie. Mogę wręcz powiedzieć, że byłam zamknięta w sobie, cicha, zakompleksiona, pozbawiona energii i przygnębiona. Gdy poznałam Mojego obecnego narzeczonego wszytko się zmieniło. Mimo, iż zaczęłam o siebie dbać to kompleksy nadal zostały. Jednak każdego dnia Mój partner powtarzał mi jaka jestem piękna, inteligentna i mądra. Podobno słowa w kółko powtarzane stają się dla nas prawdą? Tak było w Moim przypadku. Przez dwa lata słyszałam codziennie komplementy, słowa otuchy, uznania i z czasem zamiast zgaszać Mojego ukochanego słowami "przestań,przecież wiem, że to nieprawda"..to mówiłam "dziękuję" i nieśmiało się uśmiechałam. Mój narzeczony sprawił,że powróciła pewność siebie, uśmiech i przekonanie,że mogę być piękna. Mimo, że nie mam figury modelki, mam bardzo dużo blizn, które były spowodowane licznymi operacjami, a Moje włosy pozostawiają wiele do życzenia, bo nieustannie wypadają przez leki, które przyjmuje to czuję, że jestem piękna dla niego. Gdy widzę jak na mnie patrzy to nie przejmuję się przeciwnościami losu. Uśmiecham się tak często, jak się tylko da. Od zawsze powtarzałam, że z uśmiechem każdy człowiek jest piękny. Moja recepta na czucie się piękna? Ukochana osoba, która nas wspiera i dodaje nam skrzydeł oraz uśmiech! To takie proste..sama bym nigdy o tym jeszcze 3 lata temu nie pomyślała. Teraz śmiało mogę powiedzieć z dumną, że jestem piękna dla siebie i Mojego ukochanego. Reszta świata się nie liczy, a ja dalej będę szła z uśmiechem na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie! :) Super, że bawisz się razem z nami!

      Usuń
  16. Czuję się piękna dzięki swojemu synkowi.Andrzejek sprawia,że codziennie na mojej twarzy pojawia się uśmiech.To on mnie uszczęśliwia i powoduje,że nie muszę nakładać żadnej "tapety" by czuć się piękną,to on swoją radością rozświetla cały mój świat,to on......Dla niego jestem piękna i nie potrzeba mi nic więcej:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie być Mamą! Pozdrawiamy i cieszymy się, że bawisz się z nami! :)

      Usuń
  17. Powszechnie uważa się, że temperament określa nasze skłonności do zachowywania się w określony sposób, ale inne czynniki mogą te skłonności do pewnego stopnia modyfikować. Czuję się pięknie, gdy się spełniam i walczę z przeciwnościami losu w imię słusznych idei: inspirowanie kolejnych pokoleń, przekazywanie pozytywnego przesłania, które umożliwi ustanowienie celów i pokaże drogę ich realizacji. "Jeśli żyjesz, masz dar, dar rozwijania się", zaś piękno z czasem przemija, pozostaje nam mądrość :) Poprawa skuteczności działania i ogólnie funkcjonowania danej osoby może wiązać się ze zmianą sposobu formułowania celów i dążeń. Człowiek żyje poniżej swoich możliwości, rozbudza swój potencjał zaledwie w połowie, zwyczajnie nie wykorzystując zgromadzonych w sobie zasobów energii. Często przeżywamy kryzysy wiary, zapominając, że ludzie, którzy nie mają kłopotów, to ludzie martwi... Człowiek, stając do konfrontacji z rzeczywistością czasu, zdaje sobie sprawę, że musi odnaleźć pewien sens i zastanowić się jak najsensowniej może zagospodarować teraźniejszością i przyszłością i właściwie w tym momencie czuję się pięknie, gdy kocham, marzę i realizuję się w otoczeniu najukochańszych ludzi :) Życie poświęcone działalności intelektualnej usytuowane jest wyżej niż pogoń za przyjemnościami. Myślę, że najważniejsza jest indywidualność i oryginalność ludzkiej egzystencji. Życie nabiera w danej chwili wartości, kiedy my je kształtujemy jako treściwe, wtedy życie jest piękne i ja czuję się pięknie <3 Nie zapominajmy, że poczucie własnej wartości inspiruje do osiągnięć, z których czerpiemy radość i satysfakcję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszymy się, że bawisz się razem z nami :)

      Usuń
  18. ja tym razem odpuszczę, ale pozostałym życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Co sprawia, że czuję się piękna?
    Banalna odpowiedź, ale to nie żaden makijaż, to nie nowa sukienka. To właśnie mój narzeczony, który zwykłymi słowami "pięknie dziś wyglądasz", poprawia mi humor. Nawet w momencie krytycznym, kiedy wszystkie ubrania z szafy, leżą obok mnie, ponieważ "nic na mnie dziś nie pasuje i nie mam się w co ubrać". Myślę, że najmniejsze poczucie własnej wartości, mam właśnie wtedy, kiedy jego nie ma koło mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Po za stertą kosmetyków - To zasługa mojego męża który dba o mnie, dba o moje zdrowie, dba o moją garderobę, o sen - nie pozwala dzieciom mnie budzić, choć sam to często robi, a tak na poważnie to często daje mi chwilę dla siebie na sen, na odpoczynek w ciągu dnia, czy z rana gdy dzieci już na nogach polują tylko by przedrzeć się do sypialni i mnie zbudzić, on pilnuje by tego nie robiły. To zasługa moich dzieci, które zaczynają rozumieć co znaczy sen, jaką rolę odgrywa w funkcjonowaniu organizmu, zwłaszcza mamy <3 Ich słowa, zarówno męża jak i dzieci - Mamo jak ładnie pachniesz, ale ładnie wyglądasz - Nigdzie nie wyjdziesz w tej bluzce czy spódnicy!!! - Tu cytowałam męża- to chyba zazdrość :P To właśnie takie chwile, takie momenty <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :) Fajnie, że się z nami bawisz :)

      Usuń
  21. Dzisiaj kobiety są ciągle zapracowane, nie mają chwili dla siebie, bo trzeba zająć się domem, pracą i wszystkimi innymi obowiązkami. Trzeba więc szukać przyjemności wszędzie, w każdej chwili dnia. Cieszę się więc z małych rzeczy i staram się także dostrzegać w sobie piękne rzeczy każdego dnia. W poniedziałek mogę poczuć się piękna, dzięki temu, że wyszła mi super prosta kreska, pierwszy raz od miesiąca! We wtorek to może być zasługa tej starej sukienki, która od roku leżała w szafie, bo wyglądałam w niej jak mały salcesonik, a dzisiaj wyjątkowo jak modelka. W środę mogę poczuć się piękna za sprawą czerwonej szminki. W czwartek natomiast uśmiech mijającego mnie na ulicy nieznanego człowieka. W piątek to może być wyjątkowe spojrzenie mojego chłopaka po całym tygodniu na odległość. W sobotę to, że w końcu udalo mi się ułożyć włosy, a w niedzielę z kolei, że bez makijażu wyglądałam równie dobrze, jak w nim. Czemu mamy znajdować tylko jedną rzecz, dzięki której czujemy się pięknie, skoro one wszystkie nas otaczają, trzeba je tylko widzieć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niesamowite, że tyle rzeczy sprawia w Tobie poczucie piękna! ❤ Cieszymy się, że bawisz się razem z nami :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka