26 czerwca 2017

Soniczna szczoteczka - niezastąpiony pomocnik w oczyszczaniu twarzy


Na początku czerwca specjalnie dla Was stworzyliśmy ranking najlepszych naszym zdaniem produktów do oczyszczania twarzy, zaś dziś pokażemy Wam przydatny gadżet, który jest według nas niezastąpionym pomocnikiem w tym zabiegu, który jest zresztą podstawą dbania o naszą skórę. Szczoteczka soniczna do oczyszczania twarzy to gadżet, którego już od dawna wyobrażałam sobie w moich rękach. Aż w końcu nadarzyła się okazja i dzięki Superkoszyk.pl jest nareszcie mój! Jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdził? O tym dowiecie się już w dzisiejszym poście! 


Zacznijmy od tego, że szczoteczka zamknięta jest w przezroczystym, ale i zarazem niepozornym pudełku, który kryje w środku miętowy lub różowy gadżet do oczyszczania twarzy. Ja dla siebie wybrałam szczoteczkę soniczną w kolorze miętowym, chociaż oba warianty kolorystyczne naprawdę robią wrażenie. Szczoteczka świetnie się prezentuje, nie jest dużej wielkości - jest mniejsza nawet od naszej dłoni, a do tego jest też bardzo lekka, dzięki czemu szczoteczka świetnie mieści się w naszej dłoni i jest wygodna w trzymaniu. Co w przypadku szczoteczki jest bardzo istotne, bo podczas zabiegu oczyszczania twarzy trzeba ten gadżet przesuwać po naszej twarzy. 


Szczoteczka soniczna Dermo Future na połowie swojej powierzchni posiada łagodne i higieniczne silikonowe wypustki, które są bardzo przyjemne w dotyku, a co dopiero wtedy, gdy dotykają one naszą twarz! Dzięki nim cały zabieg oczyszczania twarzy szczoteczką soniczną jest naprawdę niesamowicie odprężający! Poza tym samo użytkowanie szczoteczki też nie jest zbyt trudne, bo wystarczy ją tylko naładować dołączonym do zestawu kablem USB, następnie nałożyć na szczoteczkę swój ulubiony produkt do oczyszczania twarzy lub na przykład któryś z 6 najlepszych produktów do oczyszczania twarzy, o których pisaliśmy na naszym blogu, a potem nacisnąć środkowy guzik, który uruchomi urządzenie. Co dalej? Potem wystarczy tylko przyłożyć szczoteczkę soniczną do twarzy i przesuwać ją po niej tak, aby dokładnie oczyścić każde miejsce. Po skończonym zabiegu szczoteczkę wystarczy tylko przepłukać w ciepłej wodzie z mydłem. 


Szczoteczkę stosuję od 3 tygodni codziennie przez jedną minutę przynajmniej raz dziennie - głównie wieczorem i powiem Wam, że jest to zabieg niezwykle dla mnie przyjemny. Szczególnie, gdy wracam po całym dniu pracy i mam tą świadomość, że mogę poświęcić całą minutę dla siebie. Zabieg oczyszczania z użyciem szczoteczki sonicznej nie tylko odpręża nasz organizm, ale także sprawia, że nasza skóra staje się oczyszczona, jak i również pozbawiona złuszczonego naskórka. Z czym ja osobiście miałam największy problem - tym bardziej w okolicach brwi i na czole. Od jakiegoś czasu zupełnie nie zauważam w tych miejscach martwego naskórka. Twarz, a tym bardziej policzki stały się bardziej jędrne i gładkie. Przez co cała moja twarz jest pełna blasku i wygląda zdecydowanie młodziej niż za czasów przed używaniem szczoteczki sonicznej. 


Jestem bardzo zadowolona z przetestowania szczoteczki sonicznej do oczyszczania twarzy Dermo Future. Jest to gadżet, na którego warto zwrócić szczególną uwagę przy planowaniu zabiegu oczyszczania naszej twarzy. Szczoteczka soniczna świetnie sprawdza się w złuszczaniu martwego naskórka i wraz z naszym ulubionym kosmetykiem do demakijażu potrafi zdziałać cuda, dzięki którym nasza skóra wygląda o wiele młodziej, a przecież to właśnie o tym marzy każda kobieta, prawda? Szczoteczka soniczna do oczyszczania twarzy Dermo Future jest w zasięgu Waszych rąk na stronie Superkoszyk.pl i to w dodatku w bardzo przystępnej dla portfela cenie. A może jesteście już posiadaczkami tej szczoteczki sonicznej do oczyszczania twarzy? Podzielcie się z nami swoim zdaniem na jej temat! Czekamy z niecierpliwością na Wasze wrażenia w komentarzach! 

4 komentarze :

  1. Szczoteczka wygląda na przyjemną, jeżeli w ogóle można tak to nazwać. Jej kolor jest moim ulubionym i gdybym miała wybierać również wybrałabym kolor miętowy. Sama jeszcze nie posiadam tego typu szczoteczki, jednak może kiedyś się to zmieni, zwłaszcza, że dodałaś wzmiankę o rzeczywiście gładszych policzkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz się skusić! :)

      Usuń
    2. Tyle osób je poleca, ja jestem jednak dalej no przekonana. Boje się, że w ciągłym biegu będę zapominać o tej minucie dla siebie. Chyba czas na zdyscyplinowanie się 😉

      Usuń
    3. A może to właśnie teraz jest ten odpowiedni moment? :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka