18 maja 2017

Vianek - pielęgnacja płynąca z natury


Nasza skóra każdego dnia potrzebuje odpowiedniego nawilżenia. Dlatego też ważne jest, aby na co dzień używać kosmetyków pielęgnacyjnych, które faktycznie są skuteczne, a przede wszystkim ich źródło jest możliwie jak najbardziej naturalne. Zainspirowana wieloma pozytywnymi opiniami na temat produktów marki Vianek, postanowiłam przetestować zestaw nawilżający, który wpadł do mojego koszyka na stronie straganzdrowia.pl - miejsca, w którym kupuję się zgodnie z naturą. 


Zacznijmy od tego, że zestaw ma minimalistyczne, a przede wszystkim - bardzo ładne opakowanie, które idealnie nadaje się na prezent! Jest ono utrzymane w dwóch kolorach - bieli i błękicie, a to wszystko nagle ożywia się za pomocą kontrastu żółtych mniszków lekarskich. Opakowanie zawiera wszystkie potrzebne informacje - skład zestawu, pojemność, składniki obu produktów... i to w dodatku wszystko to jest naprawdę przejrzyste i wyraźne w odbiorze. Za co opakowaniom produktów wprowadzanych na rynek przez Sylveco należy się ogromny plus.   


W zestawie znajdują się dwa produkty: tonik-mgiełka do twarzy oraz krem do twarzy na noc. Pierwszy produkt, czyli tonik-mgiełka zawiera ekstrakt z ziela owsa i umieszczony jest w buteleczce z wygodnym w użyciu atomizerem. Jest to produkt, który od początku bardzo mnie zaciekawił. Na co dzień używam toniku, ale przyznam się szczerze, że mimo to nadchodzące upały znoszę z wielkim trudem. Za to mgiełka z zestawu nawilżającego daje uczucie niesamowitej świeżości! Dzięki temu mam w jednym produkcie i tonik, i sposób na okropne upały. Tonik świetnie oczyszcza skórę, pozostawia na niej przyjemne i przede wszystkim - komfortowe uczucie, które sprawia, że nawet uciążliwe lato możemy przeżyć lekko i pachnąco. Mgiełka na dodatek jest bardzo wydajna, nawet przy codziennym użytkowaniu nie zużywamy jej wiele, gdyż atomizer za jednym psiknięciem tworzy tylko delikatną chmurkę - mgiełkę, która otula naszą twarz. Z tego produktu jestem bardzo zadowolona i muszę przyznać, że od teraz jest to mój niezbędnik w codziennej pielęgnacji!


Krem do twarzy zawiera w sobie ekstrakt z robinii akacjowej. Jest umieszczony w tubce, która posiada wygodny aplikator dozujący niewielką ilość produktu. Krem ma bardzo lekką formułę, która jest przyjemna w nakładaniu na twarz. Nie pozostawia on tłustego filtru, a przede wszystkim bardzo szybko się wchłania. Krem do twarzy polecany jest do używania na noc, aby wtedy nasza skóra mogła się całkowicie zregenerować, odżywić i nawilżyć. Krem pozytywnie mnie zaskoczył! Już po kilku użyciach poczułam różnicę! Moja skóra stała się gładka, a przede wszystkim jędrna tak jak nigdy. Krem do twarzy spowalnia procesy starzenia się - więc sprawdzi się także jako pierwszy krem przeciwzmarszczkowy. Na dodatek używając kremu do twarzy zauważyłam, że wszystkie zaczerwienienia zniknęły, a skóra w każdym miejscu zyskała jednakowy koloryt. Krem przy tym ma bardzo przyjemny dla nosa zapach, a do tego jest skuteczny - i to w naturalny sposób!  


Zestaw nawilżający do pielęgnacji twarzy sprawdził się u mnie wręcz wyśmienicie! Pierwszy raz miałam styczność z produktami polskiej marki Vianek i muszę Wam powiedzieć, że nie ostatni! Mam nadzieję, że będę miała jeszcze okazje poznać kosmetyki produkowane przez Sylveco, bo są to produkty, które wszystko co najlepsze biorą z natury. Zarówno krem, jak i tonik-mgiełka sprawdziły się w pielęgnacji mojej skóry i muszę przyznać, że z efektów jestem bardzo zadowolona. Nawilżenie, odżywienie, wygładzenie i niesamowita gładkość - to wszystko uzyskałam podczas testowania zestawu nawilżającego ze strony straganzdrowia.pl, obecnie nie widzę tam tego zestawu, ale za to na stronie znajdziecie wiele innych przydatnych i naturalnych kosmetyków, które podbiją Wasze serca! 

2 komentarze :

  1. Lubię kosmetyki z tej firmy :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka