29 maja 2017

Ochrona Twojego smartphona w każdej sytuacji


Smartphone to dość delikatne urządzenie. Łatwo porysować obudowę np. gdy nosimy telefon w torebce razem z kluczami czy też po prostu stłuc wyświetlacz, kiedy nasz telefon niefortunnie wyląduje na podłodze lub co gorsza - na płytkach. Nie wiem jak Wy, ale ja codziennie obawiam się o swój telefon! Co prawda posiadam na jego ekranie szkło hartowane, ale mimo to często obawiam się o to, że gdzieś przypadkowo mógłby się zniszczyć. Dlatego też postanowiłam coś na to zaradzić i zamówiłam na stronie stilgut.pl skórzane etui stworzone specjalnie na mój model telefonu. A w dzisiejszym poście dowiecie się jak się ono sprawdziło w moich rękach. 


Na pierwszy rzut oka widać, że etui to profesjonalna robota! Prezentuje się ono nadzwyczaj gustownie i elegancko. A to dlatego, że etui zostało wykonane z naturalnej skóry. Co także sprawia, że możemy na stronie wybrać także inne warianty kolorystyczne etui, które nas interesuje. Ja dla siebie wybrałam kolor uniwersalny - czarny, pasujący do każdej torebki w mojej szafie, a także do samej obudowy telefonu. Dzięki czemu duet - smartphone oraz etui idealnie się ze sobą komponują. 


Skórzane etui od stilgut.pl jest wykonywane ręcznie, z ogromną precyzją oraz zaangażowaniem ze strony pracowników, którzy selekcjonują materiały tak, aby wybrać te najwyższej jakości. I faktycznie! Etui jest wykonane z wysokiej jakości materiałów, które sprawiają, że nasz smartphone jest pod ciągłą ochroną. Na zewnątrz etui jest dość twarde - tak, aby zabezpieczyć telefon przed zniszczeniem podczas upadku, a w środku wyszyte miękkim materiałem, który dodatkowo chroni wyświetlacz np. przed zarysowaniem. Etui wykonane jest naprawdę profesjonalnie! Każdy otwór jest w odpowiednim miejscu, abyśmy nie musieli podczas użytkowania etui rezygnować z innych opcji np. aparatu czy głośnika. Tak naprawdę jak już założymy etui na nasz telefon, to praktycznie w ogóle nie będziemy go potem musieli zdejmować. Wyjątkiem będzie tylko moment, w którym będziemy chcieli dostać się do karty SIM lub baterii, ale to też znowu nie zdarza się często. Niemniej jednak nawet zdejmowanie etui nie sprawia większego kłopotu, choć jak mamy je założone to samo np. w torebce się nie zahaczy i nie odczepi od naszego telefonu - tego możemy być pewni! 


Etui jest lekkie jak piórko, dzięki czemu jego użytkowanie nie wpływa na to, że telefon nagle stanie się o wiele cięższy. Co szczególnie ważne jest, gdy telefon nosimy w torebce. Żadna z nas nie lubi dźwigać! I ja też nie! Dlatego też bardzo ucieszyłam się, że etui jest tak lekkie, smukłe i wcale nie powiększa telefonu - dzięki czemu nadal mieści się nawet do małej kieszonki w mojej torebce. 

Dodatkowo ogromną zaletą etui jest to, że praktycznie wcale się nie brudzi i nie przeciera. Dlatego też przez długi czas możemy się cieszyć nieskazitelnym wyglądem etui oraz właściwościami, jakie nam daje. A jeśli mamy ochotę możemy je od czasu do czasu przetrzeć ściereczką nasączoną produktem do ochrony naturalnej skóry. Z pewnością wtedy posłuży nam przez wiele lat!  


Etui użytkuję już od ponad miesiąca i muszę Wam szczerze powiedzieć, że jestem z niego bardzo zadowolona. Mój smartphone idealnie się mieści w etui, a do tego nawet użytkując ten gadżet mam dostęp do wszystkich opcji w moim telefonie np. aparatu, głośnika czy wejścia do słuchawek. Etui nic mi nie ogranicza, a do tego daje niesamowite uczucie, którego wcześniej mi brakowało - pewność. Pewność, że mój telefon jest zawsze pod odpowiednią ochroną i nie ma możliwości, abym porysowała go w torebce przez przypadek kluczami czy, aby coś się z nim stało, gdy np. upadnie z niewielkiej odległości. Muszę też przyznać, że sam design etui bardzo mnie do siebie przekonuje i poza samą ochroną smartphona mam też "w gratisie" elegancki wygląd mojego gadżetu. A uwierzcie mi, że mimo swojego minimalizmu etui naprawdę robi furorę wśród moich znajomych. Jeśli i Wy szukacie etui na swój telefon, to zapraszamy Was na stronę stilgut.pl - gdzie z pewnością znajdziecie wysokiej jakości etui również na Wasz model smartphona! 

13 komentarzy :

  1. Piękne, elegancko się prezentuje :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne. :)
    latte90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydało by mi się takie,mój pokrowiec wygląda koszmarnie,ale i dość ruchliwy jestem więc ma prawo się zużyć... A że smartfon to delikatne urządzenie przekonałem się niedawno... :-( Rozejrzę się za tym etui które proponujesz,wygląda fajnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Z pewnością się u Ciebie sprawdzi :)
      My również pozdrawiamy!

      Usuń
  4. Nie przepadam za tego rodzaju etui, ale ten wygląda bardzo ładnie i elegancko.
    http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie etui to dobra ochrona dla naszego telefonu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem fanką etui do telefonów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skórzanego etui nie mam, ale też mam a'la portfel i jestem o wiele bezpieczniejsza :) a póki co nie miałam niebezpiecznych przygód z telefonem, ale sama z doświadczenia wiem, że wtedy przeżywa się mały zawał gdy nagle telefon wyląduje na .. ziemi!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka