25 kwietnia 2017

Domowe sposoby na pielęgnację dłoni, czyli jak zrobić peeling, maseczkę i naturalne mydełko


Moja prababcia mawiała, że dłonie są wizytówką człowieka - dlatego też dzięki Niej wiem, że bardzo istotna jest ich codzienna, troskliwa, a przede wszystkim skuteczna pielęgnacja. Piękne dłonie to coś, o czym marzy każda kobieta! Wasze z pewnością takie będą, a to wszystko za sprawą naszych domowych sposobów na ich pielęgnację. Szukajcie ich w najnowszym artykule na blogu Superkoszyk.pl i koniecznie dajcie znać jakie są Wasze sposoby na doskonałe dłonie!

8 komentarzy :

  1. Ja używam mieszanki oleju kokosowego i cukru. Doskonale nawilża i regeneruje. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również świetny pomysł na domową pielęgnację dłoni. :) Moja skóra bardzo lubi olej kokosowy - z włosami jest już niestety gorzej. :(

      Usuń
  2. Ja mam taki cukrowy scrub do ciała. Używam go również do dłoni ;)
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście polecam krem Kamil - naprawdę dobrze nawilża :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem Kamil nie jest naturalny, a już tym bardziej nie jest domowym sposobem na pielęgnację dłoni. Może i jest dobrym kremem, ale my skupiliśmy się tylko i wyłącznie na produktach, które możemy przygotować w domowym zaciszu - zapraszamy do lektury! :)

      Usuń
  4. Kurcze nic takiego domowego do pielegnacji dloni nigdy nie przygotowywalam ;p

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka