1 lutego 2017

Jak działa... olejek geraniowy?


Na blogu Superkoszyk przygotowaliśmy dla Was drugi już artykuł z serii "Jak działa(...)?". Tym razem postanowiliśmy wyszukać nietypowy i oryginalny składnik wielu kosmetyków (i nie tylko!), o którym mimo wszystko pewnie wiele z Was nigdy nie słyszało - ale tylko do dziś! W naszym poście poznacie działanie... olejku geraniowego, a także dowiecie się z skąd właściwie się go wydobywa i do produkcji czego jest obecnie bardzo chętnie wykorzystywany. Mamy nadzieję, że obudziliśmy Waszą ciekawość i chętnie zajrzycie zobaczyć co dla Was przygotowaliśmy!

14 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawy i interesujący post.:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tym olejku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się dziwić :) Jego nazwa nie jest popularna, ale sam olejek używany jest praktycznie do wszystkiego - do produkcji kosmetyków oraz perfum, a także jako lekarstwo na przeziębienie, grypę czy depresję.

      Usuń
  3. Olejki dla mnie to magia :) Będę musiała pewnego dnia usiąść i mocno zagłębić się w te tematy, bo wiele korzyści z nich wynika, a ja nie potrafię tego (na dzień dzisiejszy) docenić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, że dla mnie też kiedyś wiedza z zakresu olejowania ciała, włosów itd. była czarną magią - teraz już nie!

      Usuń
  4. Przeczytałam, super wpis, ale niestety ja nie mogę do urzywać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! No cóż, czasami tak bywa :(

      Usuń
  5. Jeszcze nie słyszałam o tym olejku :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajrzę na pewno, bo o olejku geraniowym i jego działaniu usłyszałam po raz pierwszy dosyć niedawno i jeszcze mało wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się, że możemy wzbogacić Twoją wiedzę :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka