21 lutego 2017

Elegancja, wdzięk i kobiecość, czyli Little Black Dress


Perfumy to niewątpliwie coś, co kobiety uwielbiają najbardziej! Ja również zaliczam się do grupy pań, które na widok flakonika perfum skaczą z radości. Poza tym, że mam już kilka swoich ulubionych zapachów, to bardzo lubię także testować nowe zapachy i właśnie tak stało się tym razem! Wybrałam zapach, który zdążył już podbić serca wielu kobiet. Ja osobiście nie miałam jeszcze okazji go bliżej poznać, ale skuszona licznymi opiniami wśród moich koleżanek postanowiłam zamówić na stronie perfumerii Euforia wodę perfumowaną Little Black Dress stworzoną przez Avon z myślą o każdej eleganckiej damie, która chce przyciągać uwagę swoim zapachem. W dzisiejszym poście opowiem Wam o tym zapachu i mam nadzieję, że polubicie go tak jak ja! 


Woda toaletowa Little Black Dress ma bardzo eleganckie opakowanie - zarówno samo pudełko, jak i flakonik wyglądają naprawdę efektywnie w ścisłym połączeniu czerni i złota. Flakonik wody toaletowej wygląda dość standardowo. Jednak trzeba śmiało przyznać, że piękno tkwi w prostocie, a nią właśnie charakteryzuje się opakowanie wody toaletowej Little Black Dress. Zapach jest zamknięty w lekko prześwitującej buteleczce, której atomizer znajduje się pod specjalną nakrętką w kształcie prostokąta, którą oczywiście przed użyciem trzeba zdjąć z flakonika. 


Woda toaletowa pachnie kwiatami, ale przy tym czuć w nim także nutę tajemniczego orientu. To dlatego, że do stworzenia zapachu Little Black Dress wykorzystano między innymi ylang-ylang, piżmo i drzewo sandałowe. Połączenie wszystkich składników w całość dało niesamowity efekt! Efekt powstania bardzo kobiecego, klasycznego i eleganckiego zapachu, który skradł również i moje serce! Teraz już nie dziwię się, gdy ktoś opowiada mi o Little Black Dress w samych superlatywach. Zapach jest naprawdę w moim guście, ale jak wiadomo każda z nas ma swój i każda lubi coś zupełnie innego - najlepiej po prostu wypróbować zapach na własnej skórze i przekonać się samemu czy zapach Little Black Dress jest stworzony w sam raz dla Was. A z pewnością warto! 


Bardzo zaskoczyło mnie to, że woda toaletowa Little Black Dress jest trwałym zapachem. Utrzymuje się zarówno na skórze, jak i na ubraniach nawet przez kilka godzin. Jest to chyba jeden z najbardziej trwalszych zapachów stworzonych przez Avon. Miałam ich już kilka, dlatego też śmiało mogę powiedzieć, że zapach wody toaletowej Little Black Dress nie tylko najbardziej mi się podoba, ale także jest najbardziej trwały, wydajny i pięknie prezentujący się na mojej komodzie. 


Jestem bardzo zadowolona z wypróbowania wody toaletowej Little Black Dress stworzonej przez Avon. Jest to świetny zapach, który nadaje się zarówno na co dzień, jak i od święta. W każdej sytuacji sprawi, że poczujemy się niezwykle kobieco! Ja osobiście bardzo polubiłam zapach Little Black Dress i jestem pewna, że śmiało mogę go Wam polecić całkowicie bez wyrzutów sumienia. Woda toaletowa jest bardzo trwała, wydajna, a przede wszystkim pachnie intensywnie nawet przez kilka godzin. Jestem przekonana, że zapach Little Black Dress ma wiele zwolenniczek - a ja jestem jedną z nich! Z pewnością warto wypróbować zapach Little Black Dress, bo ma on w sobie coś niezwykłego - coś, co przyciąga do niego i za każdym razem pozostawia po sobie fantastyczne wrażenia. Znajdziecie go na stronie perfumerii Euforia w dość przyjaznej dla naszego portfela cenie.  

4 komentarze :

  1. Niemal każda woda toaletowa z Avonu długo utrzymuje swój zapach ;) zawsze zamawiam przez cih katalogi i zazwyczaj jestem bardzo zadowolona. Little Black Dress miałam już kilka razy, ale wolę Little Gold Dress ;)
    favcosmeticsbymaksi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach Little Gold Dress jeszcze przede mną, ale czuję się skuszona Twoim poleceniem :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka