8 lutego 2017

Bambus i cyprys - duet idealny na orzeźwienie


Prowadząc na co dzień aktywny tryb życia wiem, że odpowiednio orzeźwiający dezodorant to wręcz niezbędnik w męskiej kosmetyczce. Bez względu na porę roku moja skóra potrzebuje ciągłego nawilżenia i orzeźwienia, które przyniesie mi ulgę po każdej aktywności fizycznej, a do tego sprawi, że poczuję się pewnie - niezależnie od sytuacji, w której się znajduję. Na rynku dostępnych jest wiele kosmetyków, ale tak naprawdę ciężko jest wśród nich wybrać ten odpowiedni. W dzisiejszym poście opowiem Wam o dezodorancie z bambusem i cyprysem, który trafił do mnie wprost ze sklepu internetowego e-fryzjernia.pl. Dezodorant stworzony z myślą o mężczyźnie nigdy nie może zawieść! Sprawdźcie czy duet ekstraktu z bambusa i olejku z cyprysa spełnia męskie oczekiwania.


Produkt zamknięty jest w dość dużym opakowaniu, które pomimo swoich rozmiarów jest dość poręczne, a na pewno na tyle wygodne, aby wrzucić je do męskiej kosmetyczki czy sportowej torby. Dezodorant został umieszczony w kulce, którą możemy poruszać kręcąc specjalnym mechanizmem na dnie opakowania - które wydobywa kosmetyk zupełnie w taki sam sposób jak dzieje się to w przypadku szminki do ust. Jest to z pozoru wygodny sposób, ale wymaga nieco zaangażowania i wyczucia, gdyż kręcąc zbyt mocno możemy zablokować opakowanie i dezodorant już zawsze będzie wyciągnięty do pewnej wysokości. Przez co możemy nie mieć możliwości zamknięcia opakowania. Przyznam się szczerze, że zawsze boję się tego typu mechanizmów, bo wystarczy zbyt szybko i gwałtownie zakręcić i niestety trzeba będzie się męczyć z zablokowanym opakowaniem. Na szczęście w przypadku tego dezodorantu z bambusem i cyprysem jeszcze mi się tak nie zdarzyło. 


Otwierając opakowanie dezodorantu byłem bardzo ciekawy zapachu produktu i powiem Wam, że nawet przez specjalną, ochronną nakładkę niesamowicie orzeźwiający zapach kosmetyku jest intensywnie wyczuwalny. Co uważam za ogromny plus i nigdy zapach ten nie drażnił mnie na tyle, że miałbym go dość. Woń dezodorantu jest fantastyczna! Bardzo orzeźwiająca, egzotyczna i ma w sobie charakterystyczną nutkę zielonej herbaty, którą bardzo lubię w kosmetykach. Najważniejsze jest to, że zapach ten czuć nie tylko przed użyciem dezodorantu - ten zapach czujemy praktycznie przez całą dobę po użyciu kosmetyku. Co uważam za ogromną zaletę tego produktu. Dzięki temu zawsze czułem się świeżo, a przede wszystkim pewnie - nawet po aktywności fizycznej. 


Dezodorant pozostawia na skórze przyjemny, bardzo orzeźwiający zapach, ale nie tylko za to go polubiłem! Jest przy tym bardzo delikatny dla skóry, nawet tej świeżo po depilacji. A wiadomo, że nie trudno wtedy o podrażnienia. Trzeba przyznać, że jest to kosmetyk, który poza tym, że daje poczucie świeżości to także pielęgnuje i nawilża skórę pozostawiając ją gładką i przyjemną w dotyku. Używając dezodorantu ECO Lab nigdy nie miałem problemu z zaczerwionymi miejscami po goleniu czy też nieprzyjemnym swędzeniem. Nawet jeśli stosowałem produkt na skórę bezpośrednio po jej depilacji, to mogłem cieszyć się ulgą i przyjemnością przez długi czas. 


Dezodorant z bambusem i cyprysem bardzo mnie zaskoczył. Rzecz jasna pozytywnie! Przede wszystkim intensywnym zapachem, skutecznym, orzeźwiającym działaniem, ale swoją uwagę zwróciłem także jego na skład - który jest w 100% naturalny! Dzięki czemu produkt jest całkowicie bezpieczny i odpowiedni dla każdego rodzaju skóry - nawet tej najbardziej wrażliwej, a do tego nie ma negatywnego wpływu na nasze otoczenie. Możemy go śmiało używać kilka razy dziennie jeśli tylko czujemy taką potrzebę i możemy być przy tym pewni, że kosmetyk nie zaszkodzi w żaden sposób naszej skórze czy naszemu środowisku. Gdyż nie od dziś wiadomo, że szczególnie dezodoranty w sprayu nie wpływają korzystnie na naszą planetę, a o tym często zapominamy! 


Jestem bardzo zadowolony z wypróbowanego przeze mnie dezodorantu z bambusem i cyprysem. Jego połączenie jest idealnym orzeźwieniem, którego każdy mężczyzna potrzebuje szczególnie po każdej aktywności fizycznej. Dezodorant ma typowo męski, niezwykle intensywny zapach, który utrzymuje się na skórze od kilku do kilkunastu godzin dając uczucie świeżości, a przy nim my, mężczyźni możemy zawsze czuć się pewnie - bez potu na dobre! Kosmetyk jest wygodny w użytkowaniu, a do tego jego opakowanie starcza na wiele użyć. Nawet przy codziennym stosowaniu! Na szczególną uwagę zasługuje także fakt, że dezodorant jest w 100% naturalny i dlatego też nie podrażnia, nie uczula, a do tego skutecznie nawilża każdy rodzaj skóry. Dezodorant ECO Lab w wariancie z bambusem i cyprysem znajdziecie w sklepie e-fryzjernia.pl w bardzo korzystnej cenie!

6 komentarzy :

  1. Natur Siberica też ma fajną linię męskich kosmetyków ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że ja słyszałam o kosmetykach tej firmy - i to same dobre rzeczy :) Chyba pora je wypróbować!

      Usuń
  2. Muszę swojemu mężczyźnie kupić ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba kupie swojemu facetowi :D obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka