9 stycznia 2017

Radość z ryżowo-migdałowej kąpieli


Kąpiel to dla mnie wyjątkowa chwila. Moment tylko dla mnie i dla mojego ciała. Mogłabym rzec, że to jest taki mój rytuał, który powtarzam codziennie, a jednak nigdy mi się on nie nudzi. Zapytacie pewnie dlaczego? Otóż moja odpowiedź na to pytanie jest banalnie prosta - zawsze wzbogacam kąpiel czymś innowacyjnym. Staram się, aby każda kąpiel miała miejsce z użyciem różnych kosmetyków do oczyszczania i pielęgnacji ciała. Dbam także o dodatki takie jak np. kule do kąpieli czy sole i perełki. Ale dziś opowiem Wam o tradycyjnym produkcie używanym do oczyszczania skóry - o mydle z ryżem i migdałami wprost od Wytwórni Mydła, które ostatnio na stałe zagościło w mojej łazience i muszę przyznać, że uwielbiam takie powroty do tradycyjnych produktów! 


Mydło owinięte zostało w przezroczystą folię, a przez jego środek przechodzi brązowa etykietka, która zwiera nie tylko nazwę produktu i logo producenta, ale także wszystkie najważniejsze informacje takie jak skład produktu i jego właściwości. Zwróćcie uwagę, że wygląd mydła jest bardzo przyjazny oczom, a z pewnością zachęca do zakupu. Już przez opakowanie widzimy fikuśne kształty mydła oraz jego kolory. Mydło z ryżem i migdałami jest połączeniem dwóch kolorów - kremowego oraz pudrowego różu. Wygląda to naprawdę efektywnie! 


Mydło z ryżem i migdałami ma bardzo charakterystyczny zapach, w którym wyczuwalna jest woń wielu zbóż - także wspomnianego w nazwie produktu ryżu. Nie jest to zapach typowo mydlany - co mnie osobiście bardzo się podoba i zadowala. Od dziecka nie lubiłam zapachu mydła - nawet te zapachowe miały w sobie specyficzny, mydlany zapach. Nie znosiłam tego! Mydło od Wytwórni Mydła pozbawione jest tego zapachu - ma swoją woń, która nic a nic nie kojarzy się z tradycyjnym mydłem. Sprawia to, że każdy użytkownik mydła, który niegdyś się do zapachu tego produktu nie przekonał, tym razem może w końcu na nowo polubić używanie mydła do codziennej kąpieli!  


Mydło pieni się, ale tylko delikatnie. Tworzy lekką chmurkę, która otula nasze ciało, a jednocześnie je oczyszcza dodatkowo pielęgnując i nawilżając naszą skórę. Jest to bardzo przyjemny zabieg, a przede wszystkim skuteczny. Daje nam to, czego oczekujemy od porządnej kąpieli - poza tym, że chcemy oczyścić nasze ciało to ja na przykład bardzo lubię jak moja kąpiel jest dla mnie przyjemna. Kiedy towarzyszy jej piękny zapach oraz produkty, które dobieram rozpieszczają moje ciało chmurką przyjemnej piany - będącą także obiektem zabaw, nie tylko dla dzieci.

  
Jestem bardzo zadowolona z przetestowanego mydła o zapachu ryżu i migdałów. Co prawda mydło nie zawsze służyło mi do samej kąpieli - często też używałam go tylko do oczyszczania rąk. Jednak zarówno w przypadku mycia całego ciała, jak i tylko rąk mydło sprawdza się doskonale! Ma nie tylko przyjemny zapach, zupełnie odchodzący od typowo mydlanej woni, ale także posiada wiele właściwości, które pozytywnie wpływają na naszą skórę. Mydło z ryżem i migdałami przede wszystkim wygładza, nawilża oraz skutecznie oczyszcza skórę - a to w przypadku tego produktu jest najważniejsze. Mając w rękach mydło od Wytwórni Mydła dostrzegłam w nim wiele pozytywów! Jednym z nich jest fakt, że mydło z ryżem i migdałami jest całkowicie naturalne i przygotowane według tradycji, a do tego stworzone z wielką miłością i pasją przez mydlarkę Kasię, którą bardzo podziwiam za to co robi - bo robi to świetnie! Bardzo polubiłam mydło wprost z Wytwórni Mydła. Ma ono wszystko to, co powinno mieć mydło, a przede wszystkim już nie musimy wstydzić się podarowania takiego w prezencie. Dlaczego? Bo to prezent, który wygląda bardzo fikuśnie, a jednocześnie sprawdza się w codziennym oczyszczaniu i pielęgnacji skóry jak żaden inny produkt. Już dawno minęły czasy, kiedy podarowanie komuś mydła było cichą podpowiedzią, że koniecznie go potrzebuje. Obecnie wiele osób ucieszyłoby się z takiego dodatku do prezentu i nie ma w tym absolutnie nic dziwnego. Naturalne mydło kosztuje trochę więcej niż te pierwsze lepsze ze sklepowych półek, a nie każdy może sobie pozwolić na taki wydatek. Za to my możemy wziąć sprawy w swoje ręce i obdarować bliską nam osobę mydłem pochodzącym wprost z natury. Mydło z ryżem i migdałami znajdziecie na stronie Wytwórni Mydła, a jeśli macie już z nim własne doświadczenia, to chętnie je poznamy. Czekamy na Wasze komentarze! 

8 komentarzy :

  1. Ryż i migdały? Wow, zapowiada się intrygująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czego to teraz nie wymyślą ;))
    Ale jestem coraz częściej za takimi mydełkami ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat kosmetyczny się zmienia - i mnie to bardzo cieszy :)

      Usuń
  3. Brzmi świetnie, kiedyś miała dobre mydło z ryżem i mlekiem z organique, chyba już go nie produkują, ale zobaczę na stronę, którą podałaś, może ta wytwórnia mydła mi pomoże znaleźć coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Jest także wariant o takim samym zapachu, ale z właściwościami peelingującymi :)

      Usuń
  4. Takie mydełka bez wątpienia mają swój urok. Fajnie, że producenci stawiają na nietypowe połączenia jak to w przypadku Waszego mydełka.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka