13 stycznia 2017

Przyjemność czerpana ze słodkiej kąpieli


Po ciężkim dniu zawsze w moim planie nadchodzi chwila na kąpiel - na czas tylko dla mnie i dla mojego ciała. Dopiero od niedawna zdałam sobie sprawę, że powinnam zwracać większą uwagę na swoje przyjemności. I tak w mojej łazience znalazły się różnego rodzaju sole, perełki oraz zapachowe kapsułki do kąpieli, a najbardziej zaskoczą Was babeczki, które pachną jak prawdziwe babeczki, wyglądają jak prawdziwe babeczki, ale to wspaniałe musujące muffinki, które rozpływają się pod wpływem ciepłej wody i umilają każdą kąpiel dając przy tym mnóstwo frajdy. Z racji tego, że ostatnio stałam się wielką fanką babeczek do kąpieli i na dodatek miałam okazje poznać kosmetyki do kąpieli od Sweet Bath, to dziś powstanie na ich temat post, na którego Was zapraszamy! 


Kąpielowa muffinka wygląda bardzo apetycznie! Tak samo jak babeczka do jedzenia posiada ona dwie części - spód w kolorowej papilotce oraz ogromną warstwę kremu, który w tym przypadku oczywiście kremem nie jest. Na dodatek muffinka posypana jest kolorowymi kwiatkami, które pełnią rolę lukrowej posypki. Przyznajcie sami, że kąpielowa babeczka niczym nie różni się od tej do jedzenia - no poza tym, że do jedzenia nie służy i rozpływa się pod wpływem ciepłej wody. Sam wygląd czekoladowej muffinki po prostu mnie urzekł. Jestem pod wielkim wrażeniem tego, jak te małe cudo się prezentuję na jednej z moich łazienkowych półek. Aż czasami żałuję, że jest to produkt do kąpieli, bo nie raz mam przy nim ochotę na taką słodką muffinkę z czekoladowym kremem. 

Jeśli już o samym wyglądzie mowa, to koniecznie muszę w tym miejscu wspomnieć, że kąpielowe muffinki od Sweet Bath robione są w 100% ręcznie! Dziwne, prawda? Bo przecież babeczka wygląda wręcz nieskazitelnie i każdy jej detal jest idealnie dopracowany. Zupełnie nie ma się do czego przyczepić! To zasługa ciężkiej pracy, a przede wszystkim głębokiej pasji i serca, które zostały włożone w stworzenie każdej babeczki, każdego lizaka i każdego innego produktu do kąpieli - dla mnie osobiście jest to ogromna zaleta czekoladowej muffinki i wierzę, że Wy także zwracacie uwagę na to dokonując wyboru kosmetyków umilających Wasze kąpiele. 


Babeczka szybko rozpuszcza się w ciepłej wodzie, nadając jej delikatnie brązowego koloru oraz przede wszystkim tworząc chmurkę lekkiej i pięknie pachnącej pianki, która sprawia, że nawet po ciężkim dniu poczujemy się jak w niebie. Ja muszę przyznać, że kąpiel z czekoladową muffinką stała się jedną z moich najpiękniejszych chwil spędzonych w łazience. Dzięki niej poczułam się jak prawdziwa królowa, której kąpiel zawsze jest pachnąca, a przede wszystkim pełna przepysznie pachnącej piany - tym razem o zapachu kakaowym. Kąpiel z babeczką przyniosła mi wiele przyjemności, dzięki której aż nie poczułam, że woda w wannie zrobiła się zimna. 

Użytkowanie babeczki jest bezpieczne dla naszego ciała. Muffinki nie podrażniają naszej skóry, ani też nie powodują reakcji alergicznych. W większości stworzone zostały z odżywczych maseł, czystych olei oraz peelingujących suszonych owoców, nie są niebezpieczne dla naszego organizmu - a wręcz przeciwnie! Sprawią, że nasze zmysły totalnie zwariują, nasze ciało w końcu będzie miało okazję odpocząć, a my poczujemy się nieziemsko błagając w myślach by ta chwila trwała wiecznie. 


Jestem wręcz oczarowana kakaową muffinką od Sweet Bath. Jest to produkt, który już od samego początku skradł moje serce - samym wyglądem! Babeczka prezentuję się świetnie, w każdym detalu przypomina prawdziwą muffinkę do jedzenia! Ale tak naprawdę to najbardziej spodobało mi się to, że jest to świetny pomysł na umilenie każdej kąpieli - nawet tej po ciężkim, stresującym i męczącym dniu. Od dziś jest to mój sposób na kąpiel po każdym egzaminie! Babeczka wygląda smakowicie - ledwo powstrzymuję się od jej zjedzenia, a do tego tak kusząco pachnie. W tym przypadku słodką czekoladą. Dodatkowo jest stworzona w Polsce przez pełnych serca i pasji ludzi, którzy pracują nad każdą drobnostką tworzącą pojedynczą babeczkę. Jestem pełna podziwu! Jeśli chcielibyście dać szansę tej muffince, aby i ona mogła dodać Waszej kąpieli trochę kolorów i niesamowitego zapachu, to zajrzyjcie na stronę Sweet Bath. Tam znajdziecie wiele kosmetycznych skarbów do wanny! 


4 komentarze :

  1. Pierwszy raz o takim czymś słyszę , super! :) Twój blog jest bardzo przejrzysty i fajnie się czyta wpisy , pozdrawiam :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombowa ta babeczka :)

    PS Zapraszamy na mysi blog, gdzie ruszył KONKURS, w którym do wygrania są dwa wybrane etui do smartfona (dla zwycięzcy i jego przyjaciela).

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka