7 listopada 2016

Różana pielęgnacja kobiecej skóry


Już w starożytności odkryto drogocenne właściwości wody różanej, dlatego też dodawano kilka jej kropel między innymi do każdej kąpieli - aby pieściła ciało oraz zmysły. Dzisiaj również jest ona chętnie stosowana w kosmetycznym świecie np. do pielęgnacji ciała oraz przede wszystkim twarzy. Dlaczego? Ponieważ jest ona naturalnym sposobem na poradzenie sobie z wieloma problemami skórnymi, a do tego można jej używać na kilkanaście sposobów i każdy jest dobry! Przygotowaliśmy dzisiaj wpis, w którym przedstawimy Wam wodę różaną od Make Me Bio. Miejsca, w którym znajdziecie same naturalne kosmetyki, które powstały z miłości do nieprzepełnionego chemią życia. 


Woda różana zamknięta jest w niedużej, smukłej buteleczce, która posiada wygodny atomizer rozpylający kosmetyk w formie lekkiej mgiełki. Dzięki temu produkt jest bardzo przyjemny w użytkowaniu, a do tego za jednym użyciem nie pozbywamy się z opakowania dużej ilości kosmetyku. Zobaczcie także, że produkt posiada własną szatę graficzną, która charakteryzuję tylko i wyłącznie wodę różaną. Jej design jest bardzo oryginalny i przede wszystkim ładny - opakowanie pięknie prezentuje się na półce, a na pewno zachęca do zakupu. 

  
Zapach wody różanej jest bardzo specyficzny - trzeba się do niego przyzwyczaić. Ja bardzo lubię woń kwiatową w wszelkiego rodzaju kosmetykach, ale tym razem z początku nie mogłam polubić się z zapachem wody różanej. Dopiero po kilku użyciach kosmetyku mój nos zaczął tolerować zapach  naturalnej róży. Jednak po pewnym czasie powiem Wam, że woń wody różanej zaczęła przypadać mi do gustu, nawet bardzo mi się spodobała. 

 Jak wspomniałam produkt z opakowania wydobywa się w postaci delikatnej mgiełki. Dzięki temu produkt możemy wygodnie rozprzestrzenić bezpośrednio na twarz, szyję i dekolt. Jest to bardzo przyjemne uczucie - niezwykłej świeżości oraz przede wszystkim nagłego oczyszczenia skóry. Woda różana ma wiele właściwości dla naszej skóry - sprawdzi się w roli toniku, płynu micelarnego, czyli świetnie oczyszcza, odżywia, tonizuje skórę i przywraca odpowiednie pH. 


Jestem bardzo zadowolona z wody różanej od Make Me Bio. Jest to produkt przede wszystkim całkowicie N A T U R A L N Y, dlatego też tak cenny, a raczej - bezcenny. Sprawdził się u mnie świetnie. Używałam go przede wszystkim rano, aby oczyścić, odżywić i dodać energii mojej skórze na nowy dzień. Woda różana to fantastyczny produkt w formie przyjemnej mgiełki, który jest bardzo wygodny w użytkowaniu, a jego efekty są zauważalne już od pierwszego użycia - już podczas debiutu z tym produktem poczujemy odświeżenie naszej skóry oraz dostrzeżemy, że nabiera ona naturalnego blasku. Bardzo polubiłam wodę różaną, gdyż jest to kosmetyk, który zastąpi kilka innych, a przede wszystkim jest całkowicie BIO, dzięki temu nadaje się dla każdego - bez względu na rodzaj cery! Woda różana poza tym, że ma takie świetne działanie, to do tego kosztuje naprawdę niewiele, a znaleźć możecie ją na stronie internetowej Make Me Bio. Jesteście ciekawi? A może macie już jakieś doświadczenia z wodą różaną? Czekamy na Wasze komentarze!  
   

4 komentarze :

  1. Kocham ich kosmetyki, a w wodzie trochę przeszkadza mi zapach, ale działanie ma świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je bardzo polubiłam :) A do zapachu wody różanej się tak przyzwyczaiłam, że już mi nie przeszkadza :)

      Usuń
  2. Uwielbiam uwielbiam ich kosmetyki i na pewno wyprobuje !!

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/11/nowosc-od-oillan-seria-intima-mama.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż za entuzjazm! :) Ale nie ma się co dziwić. Już niedługo na blogu poznamy jeszcze dwa produkty od Make Me Bio. Zapraszamy :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka