14 listopada 2016

Naturalny sposób na wypadanie włosów


Każda z nas marzy o pięknych, zdrowych i gęstych włosach. Co jednak zrobić gdy jednak zamiast tego włosy wypadają nam na potęgę? Są wszędzie: na szczotce, w wannie, a także często pozostają na naszych ubraniach - szczególnie swetrach. Znacie to, prawda? Ja też. Już od jakiegoś czasu zauważyłam, że moje włosy są osłabione i niestety wszędzie jest ich pełno. Postanowiłam temu zaradzić i na stronie Biogo.pl zamówiłam kosmetyk, który w naturalny sposób ma za zadanie przywrócić włosom odpowiednią kondycję i przede wszystkim przeciwdziałać ich wypadaniu - Balsam No 3 Przeciw wypadaniu włosów Agafi. Jesteście ciekawi jak spisał się w moich rękach ten produkt? Zapraszamy wszystkich do przeczytania dzisiejszej recenzji. 


Balsam zamknięty jest w dużej, smukłej, a przede wszystkim poręcznej buteleczce. Mieści ona aż 550 mililitrów produktu, więc wbrew temu jest ona naprawdę wygodna w użytkowaniu. Balsam posiada opakowanie z klipsem, po którego naciśnięciu i przechyleniu buteleczki można zaaplikować kosmetyk na dłoń. Produkt ma bardzo ładne opakowanie, które posiada ciemno-bordową barwę, a na niej etykietę z informacją o składzie kosmetyku, czyli wszystko na co powinniśmy zwrócić uwagę. W tym przypadku mamy do czynienia z  N A T U R A L N Y M produktem, który w swoim składzie nie zawiera zbyt wielu elementów, dzięki temu nie posiada wszystkich składników, które mogłyby niszczyć nasze włosy, a także i nasze środowisko.    


Balsam ma kremową konsystencję. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie, bo na mokre włosy łatwo zaaplikować balsam rozprowadzając go po prostu po całej powierzchni lekko mokrych włosów. Dzięki temu bez problemu możemy nałożyć kosmetyk na każdy kosmyk włosów - od czubka głowy aż po same końcówki. Balsam ma bardzo specyficzny zapach - przyznam szczerze, że na początku nie mogłam się do niego przyzwyczaić, bo była to dla mnie zdecydowanie nieprzyjemna woń. Ziołowa, mdła i dusząca. Jednak śmiało mogę Wam powiedzieć, że po dłuższym stosowaniu, zapach praktycznie w ogóle mi nie przeszkadza. Naprawdę! Obecnie wcale nie zwracam na niego uwagi i bardzo się z tego cieszę, bo w pierwszym momencie zapach jest bardzo uciążliwy i nieco przeszkadzało mi to wcześniej w pielęgnacji włosów. 


 Balsamu No 3 Przeciw wypadaniu włosów zaczęłam używać od zeszłego miesiąca. Co tydzień dodatkowo do każdego mycia włosów dołączałam kilka kropel balsamu rozprowadzając go po całej powierzchni włosów. Oczywiście nakładałam go na mokre włosy tuż po ich umyciu, a następnie odczekiwałam kilka minut i spłukiwałam balsam z włosów. Już po pierwszym użyciu i wysuszeniu włosów zauważyłam, że włosy stały się bardzo gładkie, ale też sprężyste i delikatne. Od czasu kiedy korzystam z kosmetyku, o którym dziś mowa, moje włosy przestały wypadać w takiej ilości jak wcześniej. Zauważmy, że samo zjawisko wypadania włosów jest oczywiście normalne, ale dopóki nie są to zbyt duże ilości. Włosy oczywiście nadal mi wypadają, ale już nie gubię ich tyle na szczotce, a po myciu włosów w wannie nie ma już śladów! 


Jestem bardzo zadowolona z przetestowania Balsamu No 3 Przeciw wypadaniu włosów. Bardzo pomógł mi on z moim problemem i z całego serca go polecam wszystkim tym, którzy mają kłopot z wypadaniem włosów. Oczywiście za pierwszym razem nie widać aż takich efektów, ale w moim przypadku już kilku tygodniach zauważyłam, że naprawdę pomaga. Ma dużą, poręczną, a przede wszystkim ekonomiczną butelkę, która mieści aż 550 mililitrów produktów. Produkt starczy naprawdę na długi czas. Ja przykładowo używam go raz w tygodniu i jestem przekonana, że nie zużyłam nawet połowy opakowania. Trzeba wspomnieć też o tym, że kosmetyk jest naturalny i powstał na bazie łopianu, który jest częstym składnikiem produktów do pielęgnacji włosów. Przez to staje się bardzo cennym kosmetykiem, dzięki któremu dbamy o włosy na najwyższym poziomie. Dodatkowo balsam kosztuje nie więcej niż 10 złotych, więc nie jest to duży wydatek. Możecie go zakupić na stronie Biogo.pl. Naprawdę warto wypróbować! A może już miałyście okazję go przetestować? Czekamy na Wasze komentarze! 

 

2 komentarze :

  1. Jestem w trakcie stosowania. Tylko że ja go stosuję na skórę głowy bo tak najlepiej może pomóc cebulkom i muszę stwierdzić, że balsam daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo faktycznie - w ten sposób byłby chyba lepsze efekty :) Ale jak go używam, to wcieram go od samej góry aż po same końcówki, więc też ma kontakt ze skórą głowy :) Na dodatek jeszcze pomaga z rozdwojonymi końcówkami.

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka