29 listopada 2016

Inspiracje na prezent dla Niej


Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami... już w tym tygodniu zawita do nas grudzień. Ten czas szybko zleci - jeszcze szybciej niż myślicie! Dlatego już teraz warto zakupić prezenty (chociaż skromne) dla naszych bliskich. Tym bardziej, że w dniu dzisiejszym (29.11) wiele sklepów oferuje darmową dostawę i wszystkie nasze zamówienia zostaną pomniejszone o cenę wysyłki! To świetna okazja, a za oszczędzone pieniądze możemy sprawić przyjemność również sobie. Chociaż dziś skupimy się raczej na obdarowywaniu bliskich - szczególnie Pań (mamy, siostry, córki, cioci, babci oraz także i swojej ukochanej). W dzisiejszym poście przygotowaliśmy kilka pomysłów na prezent dla Niej. Z prezentami dla kobiet bywa różnie - dużo zależy od wieku oraz przede wszystkim charakteru obdarowywanej przez nas osoby. Ale są rzeczy, które zachwycą wiele przedstawicielek płci pięknej, a my dziś je dla Was zebraliśmy! 


1. DODATKI 

W ostatnim czasie stały się modne doczepiane ramiączka do biustonoszy. Z pewnością nie raz zauważyliście to np. na zdjęciach na portalach czy także na okładkach magazynów. Jeśli myśleliście, że tak zbudowany jest biustonosz, to jesteście, a właściwie to byliście w błędzie! Zdradą są doczepiane ramiączka, które możemy podpiąć do każdego biustonosza. Osobiście bardzo podoba mi się ten trend i nie ukrywam, że byłabym bardzo zadowolona z takiego prezentu np. od swojego partnera. Jest to prezent uniwersalny, bo nie wymaga dobrania rozmiaru, a także odpowiedni dla kobiet w każdym wieku - każda z nas poczuję się pięknie dzięki dodatkowym ozdobom do naszej bielizny nieważne czy mamy 20 czy 40 lat. Dzięki takiemu prezentowi z pewnością poczujemy się jeszcze bardziej kobieco! Poza tym zauważcie, że dodatek do biustonosza już jest zapakowany w ładne, niebieskie pudełeczko, które wystarczy już tylko owinąć kokardą lub jak kto woli po prostu wrzucić do torebki prezentowej i... prezent gotowy! Pokazane przez nas ozdobne ramiączka pochodzą ze sklepu MYSTERIOUS i tam też znajdziecie wiele innych modeli i wzorów idealnych zarówno do bielizny, jak i do stroju kąpielowego. Jestem pewna, że taki dodatek przypadnie do gustu wielu kobietom, które podążają za modą, ale i nie tylko! A i na dodatek osoba kupująca nie ponosi zbyt wielkich strat w portfelu, bo koszt takich ozdobnych ramiączek to około 20 złotych.   


2. SPERSONALIZOWANY KUBEK

Osobiście jestem wielką fanką wszystkiego, co zostało stworzone specjalnie z myślą o mnie! Taką wyjątkową rzeczą może być np. kubek, który wspólnie z Krzyśkiem stworzyliśmy na stronie MyGiftDna. Jak sami widzicie kubek przedstawia pierwszą literę mojego imienia oraz samo imię wzbogacone w prawym górnym rogu uroczym serduszkiem. Ale możliwości, a raczej rodzajów projektów kubka jest wiele. Są też kubki o różnych pojemnościach i w zależności od tego komu go chcemy sprezentować możemy wybrać wiele motywów np. "Najlepsza Mama na świecie...", "Kocham moją Babcię..." itp. Sprawia to, że możemy dobrać kubek zarówno do obdarowywanej przez nas osoby, jak i do jej potrzeb. Taki kubek to świetna sprawa! Możemy mieć go zarówno w domu, jak i w pracy, dzięki czemu zawsze - w każdym miejscu będzie przypominał nam o tym od kogo go dostaliśmy. Poza tym z pewnością zrobi także furorę wśród znajomych. Wiem to, bo mój kubek - ten przedstawiony na zdjęciu, a także ten z wykonaną przeze mnie grafiką zawsze zwraca uwagę moich gości. Jest to prezent wyjątkowy, a przede wszystkim NIEPOWTARZALNY. Dlatego też tak bardzo cenny, a raczej bezcenny dla osoby, z myślą o której go kupujemy.  

3. KOSMETYKI lub ULUBIONE PERFUMY

Czasami mam takie zapachy, które skradają moje serce od pierwszego niuchnięcia- tak np. jest w przypadku zapachu Alpha wprost od Avon - po prostu niezwykłe, uwodzicielskie i przy tym bardzo kobiece perfumy, ale zawsze szkoda mi na nie pieniędzy lub po prostu nie przewiduję takiego dodatkowego wydatku, bo akurat nie są mi potrzebne na już. Święta to idealna okazja do tego, aby ktoś mógł mi je sprawić. Warto w momentach przed świętami słuchać tego co mówią nasi bliscy. Czasami specjalnie podkreślają: "skończyły mi się ulubione perfumy, ale na razie nie mam na nie pieniędzy". To jasny znak do tego, abyśmy to my wkroczyli do akcji i podpatrzyli opakowanie wspomnianych perfum lub zapytali np. rodzeństwo o perfumy jakich używa np. nasza mama. Co prawda z perfumami trzeba trafić, bo nie każdemu podoba się dany zapach, ale poruszając się w tej strefie bliskiej rodziny i poszukiwania najczęściej wybieranych zapachów z półki z pewnością nie popełnimy żadnej gafy. Dobrym pomysłem na prezent są też zestawy. O zestawach kosmetyków pisaliśmy Wam przy okazji posta: Pomysł na świąteczny prezent dla Niej cz. 1 - zestawy Dove. Tam możecie zobaczyć nasze propozycje i dostrzeżecie, że kupowania takich zestawów wcale nie musicie się bać! Wiemy, że różnie to bywa z tymi kosmetykami, ale prezenty w święta robimy z reguły tylko bliskim osobom, więc z pewnością trafimy na coś świetnego o ile nie kupujemy czegoś "na odwal się", tylko naprawdę przykładamy wagę do tego co komu kupujemy, w jakim wieku jest obdarowywana przez nas osoba i jakich kosmetyków używa na co dzień. To mieszkając z osobą pod jednym dachem z pewnością jesteśmy w stanie spokojnie zauważyć, więc bez obaw, że nie traficie z gustami. Ja przykładowo bardzo lubię dostawać kosmetyczne prezenty. Szczególnie jeśli są to zestawy moich ulubionych kosmetyków lub nowości, które zawsze miałam ochotę przetestować. Warto także zwrócić uwagę na zapachy np. masła do ciała i wybrać te ulubione specjalnie z myślą o kobiecie, której chcemy podarować zestaw. Z pewnością to doceni!  


4. DREWNIANA TACA ŚNIADANIOWA

Zawsze marzyłam o śniadaniu do łóżka, ale mój chłopak wykręcał się, że nie ma jak go mi podać... teraz ma! To jest kolejny spersonalizowany prezent, który dzięki swojej wyjątkowości skradł moje serce już od samego początku. W wybranym przeze mnie modelu możemy zmienić tylko imię, ale MyGiftDna wychodzi nam naprzeciw i taca śniadaniowa dostępna jest w wielu wzorach do wyboru. Jest to taca drewniana, która posiada specjalny stelaż pozwalający na stabilne ułożenie tacy na łóżku i dzięki temu mamy możliwość zjedzenia śniadania w swoim własnym, ciepłym łóżeczku. To ważne szczególnie gdy np. jesteśmy chorzy i całe dnie spędzamy wypoczywając w łóżku. Dzięki takiej tacy  śniadaniowej będziemy mogli każdy posiłek zjeść przyjemnie, a przede wszystkim WYGODNIE. To piękny prezent, który jest wyjątkowy, a z pewnością oryginalny i na pewno zaskoczy drugą osobę, bo na co dzień nie spotykamy takich prezentów na półkach sklepowych, a jednak jest to wspaniały podarek, który będzie umilał śniadanie, a także każdy inny posiłek!  

5. BON PODARUNKOWY do ulubionego sklepu! 

Ubranie to prezent, z którym nigdy nic nie wiadomo. Niby znamy rozmiar drugiej osoby, ale tak naprawdę okazuje się, że rozmiar rozmiarowi nie równy i w rezultacie kupiony przez nas ciuch jest na obdarowywaną przez nas osobę za duży lub w najgorszym przypadku za mały. Co wtedy? Jasne, możemy zwrócić towar do sklepu w przeciągu kilku dni od zakupu, ale wtedy będziemy musieli zdradzić kwotę naszego prezentu, a na dodatek sprawimy, że druga osoba będzie musiała się wysilić i udać się do sklepu, w którym dokonano zakupu i czasami wręcz domagać się swoich praw. Co zrobić, aby ta sytuacja była o wiele wygodniejsza zarówno dla nas, jak i dla bliskiej nam osoby? Kupić bon podarunkowy lub voucher - jak kto woli. Już większość sklepów oferuje takie wyjście i powiem Wam, że to wręcz świetny pomysł! Zamiast pieniędzy czy właśnie kolekcjonowania nietrafionych ubrań i dodatków możemy iść do sklepu w wolnym czasie i wybrać sobie coś samemu za określoną sumę. Dzięki temu my - jako obdarowujący mamy pewność, że nasz prezent nie będzie leżał na dnie szafy, a do tego obdarowywana przez nas osoba będzie cieszyć się z naszego podarunku.


6. ŚWIECA lub woski Yankee Candle 

Szał na świece i woski Yankee Candle opętał mnie dopiero jakiś czas temu. To prawdziwe szaleństwo! Uwierzy ten, kto choć raz powąchał woń wosku podgrzanego w kominku. Wystarczy raz, aby się uzależnić! Naprawdę! Od tamtego czasu kupuję tylko woski, bo na świecę zawsze szkoda mi pieniędzy, ale była ona moim skrytym marzeniem, które spełniło się dzięki sklepowi Candle 4You. W moje ręce trafiła świeca w pięknym słoiku o cudownym zapachu jabłka - zapach nosi nazwę "Forbridden Apple". Wydaje mi się, że ten wariant inspirowany jest zakazanym owocem i powiem Wam, że zakazane jabłko bardzo kusiło już od samego początku. Szczególnie swoim wyjątkowym, bardzo intensywnym aromatem słodkiego jabłuszka, który obecnie stał się moim ulubieńcem w chłodne wieczory. Bardzo ucieszyłam się z takiego prezentu i myślę, że każda fanka Yankee Candle na moim miejscu zrobiłaby to samo! Choć to trochę kosztowny prezent, to jednak radość, a przede wszystkim - przyjemność nim spowodowana z pewnością wynagrodzi ten wydatek. Wariant zapachowy możemy dopasować bezpośrednio do osoby. Np. jeśli lubi słodkie zapachy, to wybierzemy coś słodkiego - zapach ciasteczka, gruszki czy francuskich makaroników, a jeżeli woli coś bardziej intensywnego, mocnego i zarazem korzennego, to na pewno spodoba jej się zapach pierniczków, płatków śniegu czy nawet zimowych drzewek oprószonych śniegiem. YC ma wiele pięknych i tajemniczych zapachów, a wybór jest naprawdę przeogromny!   

7. GADŻETY

Są osoby, które bardzo lubią dostawać dodatki i gadżety, które ułatwią im życie, a w szczególności pracę. Może to być np. nowe etui na telefon, brelok, rękawiczki do smartphona, kubek termiczny, nauszniki, ale także coś, co przydaję się w pracy informatyka - poduszka pod nadgarstek (pisaliśmy już o tym gadżecie na naszym blogu - gadżet przydatny przy komputerze), może to być także np. ogrzewacz do rąk czy po prostu coś co przyda się w każdej kuchni (śmieszni minutnik, fartuch kuchenny czy świąteczne ściereczki itp.) lub w pracy biurowej (świąteczne długopisy, podręczny kalendarz na 2017 rok, a także powerbank czy pendrive itp.). Możliwości jest naprawdę wiele w temacie wyboru gadżetów, a z pewnością dla każdego znajdzie się coś idealnego. Wystarczy tylko poszukać i mieć dobry pomysł, który łatwo wcielić w życie! 

10 komentarzy :

  1. ciekawe propozycje, mnie ostatnio się marzą własnie rękawiczki do telefonu, co zaczynają mi na zewnątrz marznąć łapki. ;) ramiączka też są fajne, ale raczej nie dla mnie. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się marzą te rękawiczki, a do tego przydałby się też długopis z końcówką do ekranów dotykowych :) Eee tam! Każdy tak mówi, a tak naprawdę są dla każdego - jak nie do bielizny, to np. do stroju kąpielowego :) My również pozdrawiamy! :)

      Usuń
  2. Te ramiączka od jakiegoś czasu mnie interesują - może uda mi się coś w tym stylu znaleźć u mnie na mieście :)
    O, musiałabym sobie sprawić wosk z tej firmy - mam kominek, ale wosku brak ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj! Na pewno będziesz zadowolona z ramiączek. Są mega kobiece! :) Jak to kominek bez wosku? Tak nie może być!

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe propozycje...
    W moim przypadku idealnie sprawdzilaby się świecą bądź wosk. Mmm..
    B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak... kobiety uwielbiają zapachy i wbrew pozorom nie tylko perfum :)

      Usuń
  4. Fajne pomysły, Święta tuż tuż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) To prawda! W sklepach już czuć klimat świąt!

      Usuń
  5. Oj chyba też stworzę taką listę na blogu, moi bliscy będą mieli małą ściągę co mi kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka