6 października 2016

W pogoni za torebką od Verapelle24


Trudno sobie wyobrazić kobietę bez kilku torebek w domu. Choć ja osobiście nie mam szału na kupowanie torebek, to w mojej szafie jest ich kilka. Jedna mała - zakładana przez ramię, duża - do szkoły, kopertówka - na wielkie wyjścia, imprezy i... ona! Piękna, czerwona, skórzana torebka, która trafiła w moje ręce wprost od Verapelle24.pl. Przez ostatni czas miałam okazję poznać się z nią bliżej. Dlatego też dzisiejszy post poświęcimy jej całkowicie i opowiem Wam o moich wrażeniach. 


Torebka, którą wybrałam spośród wielu innych perełek jest w bardzo kobiecym kolorze - w kolorze głębokiej czerwieni. Z pewnością przypadnie do gustu każdej kobiecie bez względu na wiek. Mi również się spodobała, choć na co dzień wolę bardziej stonowane kolory. Jednak w każdej kolekcji damskich torebek musi, po prostu musi być torebka w klasycznej czerwieni! Wyobrażacie sobie piękną, czarną sukienkę wraz z czerwoną torebką - sami możecie zobaczyć na zdjęciach, że czerń z czerwienią pięknie wyglądają w tym niezwykłym połączeniu. Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że czerwony kolor idealnie pasuje do każdej damy! 


Torebka jest idealnych rozmiarów! Nie jest mała - bo pomieści naprawdę wszystko, czego potrzebuje kobieta, a do tego zawiera wiele kieszonek i zakamarków, gdzie możemy schować dokumenty i inne potrzebne nam rzeczy np. klucze, chusteczki czy telefon. Nie jest też zbyt duża, dzięki czemu śmiało możemy nosić ją na co dzień. Sama w sobie nie jest ciężka, dlatego też włożone w jej wnętrze ciężary też nie sprawią, że będziemy odczuwać większy ciężar podczas korzystania z torebki. To ważne, szczególnie jeśli mamy zamiar nosić torebkę na co dzień np. do pracy.  


Najbardziej spodobało mi się to, że torebka ma dwa paski na zmianę. Dzięki jednemu z nich możemy nosić torebkę na ramieniu, natomiast drugi pozwala nam na noszenie torebki na dłuższym pasku - bliżej pasa. Torebkę możemy też zarzucać przez ramię - a najlepsze jest w tym wszystko to, że możemy ją nosić po prostu tak, jak nam będzie najbardziej wygodnie. 

  
Torebka sprawdziła się w moich rękach doskonale! Za każdym razem pomieściłam w niej wszystko to czego akurat potrzebowałam. Dodatkowo mogłam zmieniać pasek, w zależności od tego jak akurat chciałam ją nosić. Sprawdza się świetnie na co dzień, jak i na wyjątkowe wyjścia. A do tego prezentuje się naprawdę wyjątkowo i elegancko.   

Co ważne - torebka wykonana jest z miękkiej skóry przyjemnej w dotyku. Dzięki temu jej jakość jest naprawdę na wysokim poziomie. Co znaczy, że torebka posłuży nam przez długie lata. Świadczy o tym także precyzyjność wykonania torebki oraz dbałość o każdy detal (ćwieki, zamki). Wszystko wygląda naprawdę profesjonalnie! A przede wszystkim takie jest!  


Jestem bardzo zadowolona z tego, że stałam się posiadaczką takiej pięknej torebki. Jest idealna! Dzięki temu świetnie nadaje się na prezent dla każdej kobiety - niezależnie od wieku. Klasyczna czerwień w takim wydaniu zaskoczy każdą damę! Rzecz jasna pozytywnie. Torebka wygląda naprawdę fantastycznie, pasuje do wielu stylizacji (zarówno tych codziennych, jak i eleganckich). Jeśli i Wy macie ochotę wyposażyć swoją kolekcję w torebkę, o której dziś Wam opowiedziałam, to zapraszamy Was na stronę Verapelle24.pl - tam znajdziecie skórzane perełki, które Was zauroczą!  


4 komentarze :

  1. Świetna torebka na jesień. :) Ja też nie jestem jakąś maniaczką torebek ale kilka ulubionych mam w swojej garderobie. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - jest w takim kolorze, że jest świetnym akcentem wśród ponurego klimatu jesieni :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka