26 października 2016

Ubranko na zimne wieczory dla smartphona


Kiedy mamy już smartphona to połowa sukcesu, drugim jest znalezienie dla niego odpowiedniego etui. Od razu Wam powiem, że mój telefon ma już kilka lat, ale przez ten cały czas zmieniałam etui praktycznie co chwilę. Przyznam się Wam szczerze, że uwielbiam kupować mojemu smartphonowi nowe ubranka, a tak naprawdę sama nigdy nie mogę się zdecydować, które etui w danej chwili mu założyć. W mojej kolekcji mam ich kilka, a dzieło pewnej zdolnej osóbki - Daria Szydełkuje właśnie dzisiaj dołączyło do grona pokrowców na mój telefon. 


Jak sami widzicie moje etui to wytwór Hand Made, który powstał z pracy własnej Darii przy pomocy szydełka oraz włóczki. Osobiście zawsze podziwiam osoby, które robią cokolwiek same - świadczy to o tym, że mają ogromną pasję i to co robią jest wytworem ich czasu oraz przede wszystkim wielkiego serducha, które wkładają w każde swoje dzieło. Tym razem również dostrzegłam, że etui poświęciło wiele czasu autorki. Nie powiem Wam dokładnie ile, bo o to trzeba już zapytać samą Darię, ale z pewnością dopracowanie każdego szczegółu zajmuję ogrom wolnego czasu. 

Jak wspomniałam etui jest bardzo dobrze dopracowane, każdy detal, każde oczko i buźka - wszystko idealnie ze sobą współgra. A co najważniejsze mamy pewność, że nic się nie urwie, nic się nie odklei, a na pewno nic nie porysuje, bo etui nie jest stworzone z plastiku czy innego materiału, który łatwo się porysuję i zniszczy. Wykonane przez Darię etui jest bardzo przyjemne w dotyku, choć muszę Wam powiedzieć, że jest troszkę twarde, a na pewno trzeba dostrzec, że jest bardzo stabilne i trwałe. Dlatego też idealnie sprawdza się w roli ochraniacza telefonu.  


Etui przedstawia postać z bardzo znanej bajki dla dzieci - Elmo. Znacie? "Tara-ta-ta, ta-ra-ta-ta Elma świat!" Mnie osobiście bardzo spodobał się ten bohater umieszczony na pokrowcu. Fantastycznie to wygląda! Sama oglądałam w dzieciństwie tę bajkę i moja siostra również, dlatego też mamy do niej pewien sentyment. Bardzo lubię odnawiać wspomnienia w taki sposób - za pomocą przedmiotów z bohaterami naszych bajek w dzieciństwie. 


Dzięki Daria Szydełkuje mój smartphone zyskał bardzo ładne ubranko, które nie tylko świetnie wygląda, ale także dobrze sprawdza się w roli ochraniania go i przede wszystkim ocieplania. Dzięki niemu ekran dotykowy mojego smartphona podczas mrozów nie przestanie działać - a często się to zdarza, gdy mamy go tylko w kieszeni lub nawet w torebce. Pamiętajmy, że mróz na dworze daję się także we znaki naszym telefonom! Warto więc zadbać o to by ekran nigdy nie miał okazji zaprzestać działania przez warunki panujące na zewnątrz.


Jestem bardzo zadowolona z mojego nowego etui. Wygląda fantastycznie, z pewnością sami jesteście pod wrażeniem, prawda? A do tego przywraca miliony wspomnieć z dzieciństwa, dzięki bohaterowi bajki przedstawionego na pokrowcu. Takie etui nie pełni tylko funkcji ozdobnej - świetnie także sprawdza się w praktyce. Chroni telefon, szczególnie dotykowy przed mrozem i sprawia, że nasz smartphon nie ma bezpośredniego kontaktu z innymi rzeczami w torebce - np. z kluczami, które mogłyby go porysować i zniszczyć. Autorka strony Daria Szydełkuje to naprawdę bardzo zdolna osóbka, która stworzy na szydełku każde cudo, które sobie wymarzycie! 
  

6 komentarzy :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka