2 października 2016

Olśniewające usta za pomocą jednego maźnięcia szminką


Na pewno dobrze wiecie, że usta są największym atutem każdej kobiety, nawet jeżeli nie są najbardziej idealne. To czego nie dała im natura, my - kobiety możemy śmiało dopracować makijażem za pomocą wszelkich pomadek, szminek i konturówek. Dziś pokażę Wam sposób na piękny kolor ust w zaledwie kilka maźnięć. I to za pomocą pomadki "Moc blasku", którą zakupicie u mojej ulubionej konsultantki Avon - Niebieski AVON Toruń.


Szminka zamknięta jest w bardzo ładnym, niedużym opakowaniu. Mój wariant jest w bardzo kobiecym, różowym kolorze, który ostatnio stał się moim ulubionym. Na dodatek szminkę "Moc blasku" wydobywa się z opakowania w inny niż tradycyjny sposób - przekręca się dolną część i wysuwa się pomadkę ku górze pod pewnym kątem (szminka jest lekko pochylona) - wraz z jej ubywaniem. Nie ukrywam, że taki sposób jest dla mnie o wiele bardziej wygodniejszy. Szczególnie dlatego, że "Moc blasku" ma mniejszą powierzchnię niż standardowe pomadki - co sprawia, że o wiele łatwiej jest mi nią manipulować i dotrzeć w każdy kącik ust. 


Dotąd nigdy nie miałam żadnej pomadki od Avon. Tym bardziej byłam ciekawa szminki, która w katalogu widnieje od niedawna. Pomadka ma piękny kolor, jej odcień nosi nazwę Tangerine Gleam. Jest to bardzo tajemnicza kolorystyka - róż, który co prawda już w opakowaniu wygląda na ciemniejszy, ale na ustach jeszcze bardziej ciemnieje - przez co delikatnie przypomina kolor bordowy. Zakochałam się w tym odcieniu i powiem Wam, że ten kolor totalnie trafił w moje gusta. Na ustach prezentuję się niezwykle! Doskonale kryje usta i sprawia, że nabierają blasku i pięknego koloru! Co zresztą sami możecie zobaczyć na pierwszym zdjęciu w tym poście. Wydaje mi się, że ten kolor pomadki bardzo do mnie pasuje.


Szminkę bardzo przyjemnie się nakłada - ma lekko kremową formułę, więc jej nałożenie na usta jest bardzo szybkie i bezproblemowe. Jeśli chodzi o jej trwałość, to też nie jest najgorzej. Śmiało kolor wytrzyma do kilku godzin na ustach - nawet pomimo picia czy spożywania posiłku. Jeśli lekko się zmyję, wystarczy poprawić usta jednym muśnięciem i gotowe - szminkę zawsze można mieć pod ręką, bo ma bardzo smukłe i maluteńkie opakowanie - zmieści się nawet do kieszeni w spodniach, spódnicy, a tym bardziej w torebce. Dzięki temu zawsze możemy mieć ją przy sobie.   


Jestem bardzo zadowolona ze szminki "Moc blasku". Co prawda dopiero jakiś czas temu rozpoczęłam swoją przygodę z makijażem ust, bo wcześniej jakoś nigdy nie mogłam się przekonać, ale zdążyłam już w tym czasie poznać wiele kosmetyków - hitów i bubli do makijażu ust. Ten zdecydowanie jest moim hitem i przyznam, że nie spodziewałam się tak świetnej szminki w wydaniu Avon. Wydaje mi się, że obecnie Avon dorównuje wielu kosmetykom dostępnym na rynku, ale także jest nad nimi - to znaczy, że kosmetyki Avon czasami są bardziej jakościowe i trwałe niż takie, które używamy na co dzień. Bronię się oczywiście tym, że dałam jej szansę! Szminka jest pełna niezwykłego koloru i doskonale dba o usta, bo nie tylko nadaje im głębokiej barwy, ale także pozostawia uczucie nawilżenia, dzięki temu nasze usta nie są suche - a kolor na nich układa się niezwykle pięknie. Chętnie poznałabym jej inne kolory, bo z pewnością są tego warte! A Wy miałyście już okazję poznać tę szminkę? Jesteśmy bardzo ciekawi Waszych opinii.    

10 komentarzy :

  1. Zaciekawiła mnie ta szminka, nie widziałam jej wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają buty i szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne buty kochana :o
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/dawka-regeneracji-dla-twoich-wosow.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję! ;* Widzę, że moje buty bardziej olśniewają niż szminka, a kto by pomyślał, że kupione za magiczną złotówkę :)

      Usuń
  4. Moja ulubiona z avonu to fluro fuchsia ultra colour <3 też polecam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo z chęcią wypróbuję! Dziękuję za polecenie :)

      Usuń
  5. Nie miałam nigdy pomadki z Avon, ale ta ma naprawdę świetny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również byłam zaskoczona :) Naprawdę polecam!

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka