31 października 2016

Jesienna pielęgnacja ciała kosmetykami Organic Shop


Odpowiednia, a przede wszystkim codzienna pielęgnacja to wszystko czego potrzebuje nasze ciało - szczególnie w okresie jesienno-zimowym. Zdarza mi się, że niekiedy o niej zapomnę - od tak, bo po prostu wieczorem jestem już zmęczona, albo jak to ja - myślę o niebieskich migdałach i w końcu kładę się do łóżka zapominając o wszystkim co miałam zrobić. Jestem pewna, że mam tak nie tylko ja, prawda? Jednak ostatnio zaczęłam się bardziej pilnować, a to za sprawą kosmetyków marki Organic Shop, które otrzymaliśmy w paczce od Biogo.pl - pachną tak nieziemsko, że chwila pielęgnacji jest przyjemna nie tylko dlatego, że moje ciało jest niesamowicie gładkie i delikatne, ale przede wszystkim pięknie pachnie! W zależności od humoru wybieram inny zapach - różowe liczi lub truskawkowy jogurt, każdy z nich pachnie zupełnie inaczej, ale oba rozpieszczają moje zmysły. 


Kosmetyki zamknięte są w 250 mililitrowych słoiczkach, których wieczko wystarczy lekko podnieść by wydobyć z opakowania kosmetyk. Z początku trochę się zraziłam, bo otwierając kosmetyk spodziewałam się sreberka - czegoś co chroni kosmetyk przed pierwszym otwarciem, a tu tego niestety nie ma. Niewiele myśląc energicznie otworzyłam opakowanie i mało brakowało, abym nie wsadziła paluchów w krem - próbując z pamięci ściągnąć sreberko. Niemniej jednak już po chwili zapomniałam o braku zabezpieczenia, bo do mojego zmysłu węchu trafił nieziemsko piękny zapach, który totalnie mnie rozczulił. Pierwszy mus do ciała - truskawkowy jogurt przypomina mi bardzo zapach truskawkowego budyniu, jaki przygotowała w dzieciństwie nasza Mama, a jednocześnie tak blisko mu do zapachu truskawkowej mamby. Zaś drugi krem do ciała - różowe liczi pachnie słodko, a do tego ma w sobie bardzo charakterystyczną woń tego tropikalnego owocu.  


Oba produkty mają bardzo ciekawą konsystencję. Nie są bardzo rzadkie, ale przy tym mają lekko gęstą konsystencję - zupełnie taką jak można się domyślać, że ma masło do ciała. Dzięki niej produkt bardzo sprawnie nakłada i wsmarowuje się w ciało - naprawdę wiele to ułatwia, bo wystarczy jeden ruch palcem, aby nabrać kosmetyk i rozprowadzić go po całej skórze. Dodatkowo krem świetnie się wchłania już po kilku minutach, więc śmiało można potem założyć ubranie bez uczucia przylepiania się nóg czy innej części ciała do odzieży. Kremy są idealne do szybkiej pielęgnacji, kiedy nie mamy zbyt wiele czasu do wyjścia lub po prostu dbamy o ciało bezpośrednio przed snem. 


Zarówno krem do ciała o zapachu liczi, jak i mus do ciała o zapachu truskawkowego jogurtu są świetnymi kosmetykami, które bardzo ułatwiają pielęgnację ciała. Idealnie sprawdzają się w tej roli! Pozostawiają ciało gładkie, nawilżone i odżywione, a do tego pachnące niezwykłym zapachem! Wystarczy codzienna pielęgnacja kosmetykami marki Organic Shop, aby dostrzec, że nasze ciało może być zawsze miękkie w dotyku i przede wszystkim atrakcyjne dla nas samych. 


 Jeśli miałabym szczerze wskazać wariant, który spodobał mi się najbardziej, to wskazałabym mus do ciała o zapachu truskawkowego jogurtu. Ta niesamowicie truskawkowa woń przeniosła mnie w myślach do czasów dzieciństwa i otworzyła w mojej głowie szufladkę z niezwykle przyjemnymi wspomnieniami. Jednak bardzo ciężko jest wybrać lepszy czy gorszy kosmetyk - oba świetnie się sprawdzają w swojej roli, najlepiej jest poznać kilka wariantów, aby wybrać swój ulubiony. 


Jestem bardzo zadowolona z kosmetyków poznanych, dzięki Biogo.pl. Organic Shop to naprawdę świetna marka, która oferuje kosmetyki idealne do pielęgnacji naszego, kobiecego ciała. Dzięki nim poczułam, że codzienne wsmarowywanie kremu w ciało nie musi być nudne, a do tego tej czynności może towarzyszyć tak niezwykle piękny zapach! Co najważniejsze - oba kosmetyki oparte są na N A T U R A L N Y C H składniach, więc pozbawione są całkowicie parabenów i silikonów. Dzięki temu są odpowiednie dla każdej skóry i dbają o ciało tylko i wyłącznie biorąc swoje właściwości wprost z natury! Stają się dzięki temu naprawdę cennymi kosmetykami, które w dodatku nie kosztują dużo. Bo przedstawione przez nas produkty nie kosztują więcej niż 8 złotych. Oczywiście znajdziecie je na stronie Biogo.pl - jak i inne produkty marki Organic Shop. Z pewnością warto! 


10 komentarzy :

  1. Mam taką maskę, ale awokado i na moich włosach sprawdza się całkiem dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam ochotę wypróbować maskę do włosów - awokado bardzo kusi, ale na razie wybrałam kosmetyki do pielęgnacji ciała :) Są extra!

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa zapachów, a zwłaszcza truskawki! Uwielbiam. Z chęcią zobaczę jak się u mnie sprawdzi.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecamy! :) Idealna pielęgnacja ciała wzbogacona pięknym zapachem.
      Pozdrawiamy :)

      Usuń
  3. Mam maskę do włosów z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam pracy pod dostatkiem OS :) już mi się opatrzyły :) Ale zapachy mają cudne :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ani o tych produktach, ale wyglądają bardzo ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj uwierz mi na słowo, że produkty Organic Shop są świetne! :) Musisz koniecznie wypróbować :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka