10 października 2016

Dwufazowa odżywka Argan Star - prawdziwy skarb natury


Olej arganowy to prawdziwy skarb natury! Jest to niezwykle cenny składnik, który dzięki swoim pozytywnym właściwościom często wykorzystywany jest w kosmetykach. W produktach z wielu dziedzin - zarówno w kremach na dzień czy na noc, ale także w balsamach do ciała i w szczególności w kosmetykach do włosów. Dlaczego? Ponieważ olejku arganowego na włosy można użyć właściwie w każdy sposób - w zależności od tego jakiego efektu od niego oczekujemy. Olejek arganowy świetnie sprawdza się jako środek na porost włosów, można nim stylizować fryzury, a także używać jako maseczki na włosy. Dzięki temu olej arganowy staję się bardzo popularnym składnikiem produktów do pielęgnacji włosów. Dziś pokażemy Wam jeden z takich produktów, a mianowicie dwufazową odżywkę kreatynowo-arganową do włosów - Argan Star wprost od e-fryzjernia.


Odżywka zamknięta jest w niedużej, smukłej buteleczce, która posiada aplikator, dzięki któremu kosmetyk aplikuję się na włosy w formie mgiełki. Sprawia to, że samo nakładanie odżywki jest naprawdę szybkim i prostym zabiegiem - wystarczy tylko spryskać włosy i zostawić produkt do wyschnięcia. Co ważne odżywki nie musimy spłukiwać, więc dla mnie osobiście jest to niesamowita wygoda i oszczędzanie czasu na kolejne płukanie włosów - w przypadku standardowych odżywek. 


Odżywka ma bardzo przyjemny, delikatny zapach. Jest to woń, która niesie ze sobą delikatną nutkę orzeźwienia, a przede wszystkim rozpieszcza nasze zmysły jeszcze krótko po spryskaniu nią włosów. Jeśli kiedykolwiek mieliście styczność z kosmetykami na bazie olejku arganowego, to pewnie możecie sobie wyobrazić zapach odżywki - bo śmiało można go porównać do tego z kosmetyków również na bazie cennego olejku zwanego eliksirem młodości.


Jak wspomniałam odżywka jest bardzo prosta w aplikacji. A do tego jej nałożenie naprawdę nie zajmuję wiele czasu, więc ten kosmetyk jest ratunkiem dla tych, którzy na co dzień nie mają zbyt wiele czasu by poświęcić go pielęgnacji włosów. Dzięki odżywce Argan Star z pewnością już nie będzie z tym problemu! Nakłada się ją błyskawicznie, a na efekty nie trzeba długo czekać. Już po pierwszym użyciu poczujemy na włosach piękny zapach, a dodatkowo zauważymy, że są bardziej miękkie w dotyku, gładsze i lekko uniesione u nasady. Ja bardzo polubiłam odżywkę za to, że pozostawia na moich włosach świetne uczucie jedwabistości. Na dodatek powiem Wam, że od jakiegoś czasu stosuję odżywkę tylko na końcówki włosów i muszę się Wam pochwalić, bo są w świetnym stanie - jak nigdy! I to w zupełności zasługa kreatynowo-arganowej odżywki, którą od miesiąca mam okazje poznawać na własnych włosach.   


Bardzo się cieszę, że miałam szansę poznać dwufazową odżywkę Argan Star. Choć miałam ją w ręku pierwszy raz, to zdecydowanie był to pełen zdumienia i zachwytu debiut! Polubiłam używanie tej odżywki nie tylko ze względu na szereg pozytywnych efektów, jakich mogłam się po niej spodziewać, ale także na proste użytkowanie odżywki - w szczególności za oszczędzanie mojego czasu, bo odżywka nie wymaga spłukiwania. Śmiało mogę stwierdzić, że to cenny produkt, który przyda się w domu każdej kobiety. Pielęgnacja włosów wraz z odżywką to niesamowicie przyjemny zabieg, a do tego towarzyszy mu piękny i płynący z natury zapach. Jeśli chodzi o mnie, to ja stałam się wielką fanką Argan Star i z wielką przyjemnością polecam Wam ten kosmetyk. Naprawdę warto skusić się na jego zakup tym bardziej, że nie kosztuje dużo. Tę odżywkę jak i inne produkty z serii Argan Star znajdziecie na stronie e-fryzjerni.  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka