1 września 2016

Orzeźwienie w lekkiej mgiełce - zawsze w Twojej torebce


Początek roku szkolnego to nie tylko nowe znajomości, obowiązki, ale także nowe problemy, na które nasz organizm reaguje różnie. Jednak w większości przypadków stres objawia się uporczywym poceniem oraz co za tym idzie - przykrym i nieznośnym zapachem. Dzisiaj pokażemy Wam nowość na rynku od Garnier wprost z SuperKoszyk.pl, a zarazem idealny antyperspirant na zmaganie się z lekcjami WF-u lub jako ratunek podczas stresującego dnia w pracy.



Garnier Neo Dezodorant to antyperspirant zamknięty w podłużnej, smukłej oraz wygodnej w użytkowaniu buteleczce, która dodatkowo wyposażona jest w specjalny spray, który ma za zadanie aplikować bezpośrednio na ciało antyperspirant w formie lekkiej mgiełki. Samo opakowanie jest bardzo leciutkie i do tego banalnie proste w użytkowaniu. Wystarczy tylko wcisnąć "press", a następnie zaaplikować produkt na skórę. Produkt charakteryzuje się także innowacyjną grafiką oraz świetnym wyglądem - z tym, że każdy zapach ma inny kolor. Co jeszcze bardziej wpływa na to, że od razu możemy rozpoznać dany wariant po jego kolorze.

 

Wybrany przez nas dezodorant jest o zapachu świeżych nut cytrusowych. Wyobraźcie sobie, że przez przypadek trafiliście na bezludną wyspę... dookoła cudownie pachnąca morska bryza, cisza, spokój. Sam na sam z dziką przyrodą, a wśród Was same tropikalne rośliny - cytryny, pomarańcze, ananasy oraz delikatna nutka kokosa. Tak właśnie pachnie ten dezodorant! Jest orzeźwiający, świeży i z pewnością jego właściwości przydadzą się szczególnie podczas upałów. Z takim kompanem pod ręką zawsze poczujemy się rześko, a do tego chłodno - niezależnie od sytuacji!

Jak wspomniałam wcześniej produkt aplikuje się bezpośrednio na ciało już w postaci lekkiej, suchej mgiełki. Dzięki temu dezodorant jest bardzo wydajny - bo używa go się niewiele, ale przede wszystkim jest bardzo delikatny dla naszej skóry. Antyperspirant jest przyjazny dla naszej skóry, można go śmiało użyć nawet i po depilacji - nawet nie szczypie! Jest naprawdę delikatny, a skórę pozostawia gładką oraz odświeżoną, bez brzydkiego zapachu na dobre.


Osobiście jestem bardzo zadowolona z dezodorantu od SuperKoszyk.pl. Nigdy wcześniej nie miałam jeszcze antyperspirantu, który byłby w postaci suchej mgiełki - w końcu nic dziwnego, bo to innowacyjny pomysł na rynku. Sprawdził się on u mnie doskonale! Skutecznie orzeźwiał moje ciało oraz pozostawiał na niej piękny, cytrusowy zapach, o którym w ciepłe dni wręcz marzyłam! Dezodorant jest idealny dla każdej kobiety, jak i dla nastolatki - sprawdzi się skutecznie w wszelkiej sytuacji, po każdej lekcji WF-u, jak i w wielu stresujących sytuacjach. Po prostu każda kobieta powinna go mieć w swojej torebce! Dla mnie jest to niezbędnik podczas każdego wyjścia - dzięki niemu zawsze czuję się pewnie, świeżo i pachnąco. Wiem, że z jego towarzystwem nigdy nie będę musiała się wstydzić z powodu przykrego zapachu. Jest idealny! Sprawdźcie same!

8 komentarzy :

  1. Nie używałam go jeszcze, ale chciałam wypróbować ten w kremie. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te w kremie również mnie ciekawią, ale jakoś wolę te w formie dezodorantu - sprayu :)

      Usuń
  2. Musze koniecznie wyprobowac granier neo ;)
    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/domowe-odzywienie-soraya-ideal-beauty.html?showComment=1472793533187#c5603954985507238047

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak! :) Wiem, że jakiś czas temu była duża akcja z testowaniem Garnier Neo, ale ja się wtedy nie załapałam :( Polecam! Jest to naprawdę świetny dezodorant!

      Usuń
  3. Jestem ciekawa tego sposobu aplikacji. Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, zachęca i chyba kupię!

    OBSERWUJĘ Cię w końcu!!! i oczywiście zapraszam do siebie:
    http://dastiinastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW! Dziękujemy i Witamy Cię w naszym skromnym gronie! :) Zaraz do Ciebie zajrzymy.

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka