23 sierpnia 2016

Playboy Queen of the Game - zapach idealny dla prawdziwej królowej


Jestem kobietą... chyba nie ma nic dziwnego w tym, że szaleję na myśl o nowych zapachach ułożonych w rządku na mojej toaletce. Marzę o tym, aby posiadać kilka pięknych flakoników zdobiących półki w moim pokoju. Moje wycieczki drogeryjne zaczynają się od półek z perfumami, a hasło wyprzedaż w tym dziale powoduje, że mam ciarki na całym ciele. Co prawda mam swoje ulubione zapachy, lecz moje zmysły węchu wariują, kiedy podsuwam im coś nowego, coś czego wcześniej jeszcze nie miały okazji poznać. Tym razem jest to zapach Queen of the Game Playboy'a, który zadebiutował na polskim rynku całkiem niedawno. Oczywiście ich pojawienie się obiło mi się o uszy już wcześniej, ale dopiero teraz, przeglądając ofertę Superkoszyk.pl zdecydowałam się wrzucić go do koszyka. Czy jestem zadowolona z tego zakupu? Przeczytajcie moją recenzję i przekonajcie się sami! 


Kto choć raz miał w ręku wodę toaletową Playboy dobrze wie, że każdy z flakoników wygląda dość nietypowo, a przede wszystkim oryginalnie. Wszystkie serie zapachów Playboy posiadają charakterystyczną dla nich szatę graficzną. Zapach Queen of the Game posiada nieco inny kształt butelki niż jego poprzednicy. Butelka tego zapachu jest bardziej płaska, ale przez co bardziej wydłużona niż wcześniejsze butelki zapachów Playboy'a. Oczywiście jak każda woda toaletowa marki Playboy ona także posiada motyw króliczka - czyli w tym przypadku uszy nałożone na dyfuzor wody toaletowej. Sami przyznajcie, że wygląda to dość efektownie. Z pewnością taki flakonik świetnie prezentuję się na kobiecej toaletce i zwróci uwagę każdej kobiety, która na niego zerknie. Ma w sobie to coś, ten zewnętrzny urok. 


A teraz o rzeczy niewątpliwie najważniejszej - o zapachu. Jest to zdecydowanie bardzo kobieca woda toaletowa, którą charakteryzuje wyrazista woń. Zapach ten jest seksowny, zdecydowany, prowokacyjny, a przede wszystkim dodaje każdej kobiecie pewności siebie. Wyczuwalne są w nim: jaśmin, czarna porzeczka, kawa, sezam, kwiat pomarańczy oraz czekoladowe founde. Już samo połączenie tych zapachów brzmi nieziemsko, a co dopiero sam zapach wody toaletowej Queen of the Game od Playboy! Zapach tej wody od razu podbił moje serce - osobiście stałam się jego wielką fanką. Co do trwałości to muszę wspomnieć, że woda toaletowa spokojnie wytrzymuję kilka godzin na skórze, nie znika dość szybko, ale też nie należy do tych najbardziej trwałych. Za tą cenę jednak jest świetna i nie ma co narzekać. Śmiało mogę ją polecić, bo ja jestem z niej bardzo zadowolona. 

   
Woda toaletowa Queen of the Game od Superkoszyk.pl bardzo mi się spodobała. Już sam jej wygląd wywarł na mnie duże wrażenie! Znam kilka produktów marki Playboy, ale ten zdecydowanie jest jednym z lepszych zapachów. Idealny dla kobiety, która lubi intensywne, wyraziste oraz lekko słodkie perfumy. Jestem zadowolona także z trwałości wybranego przeze mnie zapachu i nie mam się do czego przyczepić, nawet jakbym bardzo chciała. Fakt, szkoda, że nie jest bardziej trwały, ale niestety takie są wody toaletowe - nie zbyt trwałe. Poza tym, że Queen of the Game to świetny zapach, to warto zwrócić uwagę, że wizualnie prezentuję się równie uroczo! Z pewnością każda z nas byłaby zadowolona z takiego prezentu.  
 

6 komentarzy :

  1. fajne buty

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niuchałam takie zapachy w perfumerii, ale te z Playboya kompletnie nie komponują się w moje gusta zapachowe. ;) Ale prezent na pewno dla kogoś, kto się takimi psika, będzie się podobał. ;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię zapachy Playboy'a :) Są idealne dla młodych kobiet! :)

      Usuń
  3. Opis zapachu brzmi zachęcająco, szczególnie ta czarna porzeczka w składzie.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka