4 sierpnia 2016

Pięknie pachnąca pielęgnacja włosów


Moje włosy wbrew pozorom bardzo lubią olejowanie. Choć z natury mam grube, gęste włosy, to jednak często pozbawione są one blasku i zdrowego wyglądu. Wiem, że nie ma nic lepszego do pielęgnacji włosów niż różnego rodzaju olejki. Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o moim ostatnim odkryciu ze strony e-fryzjernia.pl - Serum z macadamią i kolagenem Farouk.


Serum zamknięte jest w bardzo malutkiej, smukłej buteleczce o brązowej barwie - dzięki temu kosmetyk jest chroniony przed m.in. promieniami słońca. Takie zastosowanie pozwala na utrzymanie serum w odpowiednich warunkach tak, aby jego właściwości nigdy się nie zmieniły. Buteleczka jest bardzo przyjazna w użytkowaniu, chociaż jednego czego mi tu brakuje... to dozownika do kropel, bo bez niego ciężko jest panować nad ilością kosmetyku, który wydobywa się z opakowania. 


Konsystencja produktu jest dość leista, choć nie przypomina ona tradycyjnego olejku - jest trochę bardziej gęsta, ale mimo wszystko trzeba uważać, aby z buteleczki nie wylało się dość dużo serum, bo po pierwsze szkoda kosmetyku, a po drugie możemy coś niepotrzebnie ubrudzić. 

Serum ma przepiękny zapach! Nigdy nie spotkałam się z tym, aby kosmetyk do pielęgnacji włosów tak pięknie pachniał. Jest to lekko słodki, ale jakże czarujący zapach. Po prostu jest nieziemski! I jak wyczuwam go na włosach, to jestem po prostu oczarowana. Bardzo spodobała mi się ta nutka zapachowa i to, że zapach serum trzyma się jeszcze przez jakiś czas na włosach. 


Serum macadamia star używałam zawsze już na suche włosy (choć można też na wilgotne, jak kto lubi). Oczywiście nie wsmarowywałam go w całe włosy, lecz tylko w końcówki, bo to głównie one bywają kapryśne tj. ulegają rozdwojeniu, a przez to włosy ciężko mi się czeszę i po prostu nie wyglądają atrakcyjnie. Po ostatnich doświadczeniach z olejem kokosowym, który jednak po kilku użyciach okazał się zbyt przetłuszczać moje włosy sceptycznie podchodziłam do efektów serum. Jednak niepotrzebnie, bo serum z macadamią i kolagenem nie tylko nie przetłuścił moich włosów, ale także pozostawiał je zawsze pięknie pachnące i przede wszystkim zdrowo wyglądające. Wraz z serum pracowałam nad kondycją włosów oraz tym, aby ich końcówki się nie rozdwajały - co udało mi się osiągnąć po kilku tygodniach. Z czego rzecz jasna jestem bardzo zadowolona. Dodatkowo zauważyłam, że końcówki zyskały także miękkości i delikatności. 


Wbrew pozorom serum jest bardzo wydajne. Choć zamknięte jest tylko w 30 ml buteleczce, to starcza na kilkanaście zastosowań. Wiadome jest, że tak naprawdę zużycie kosmetyku zależy po prostu od tego jak często go będziemy używać i w jakiej ilości, ale kropla serum po każdym myciu zdecydowanie wystarczy, aby cieszyć się efektem pięknych i zdrowych włosów. 


Z serum jestem bardzo zadowolona, a moje włosy jeszcze bardziej! Jest to kosmetyk, który nie tylko skutecznie radzi sobie z pielęgnacją i odbudową włosów, ale przy tym także pięknie pachnie rozpieszczając nasze zmysły. Jeśli jesteście na etapie poszukiwania odpowiedniego kosmetyku do pielęgnacji włosów, to zdecydowanie swoje poszukiwania zacznijcie od Serum z macadamią i kolagenem Farouk, które znajdziecie na stronie e-fryzjernia.pl w bardzo przystępnej cenie. Pamiętacie też o tym, że na stronie sklepu dostępna jest też cała seria profesjonalnych kosmetyków z macadamią i kolagenem. Ja osobiście jestem ciekawa odżywki i szamponu wraz z dodatkiem tych bezcennych składników. A Wy znacie produkty z serii macadamia star? Może macie swoje doświadczenia związane z tymi kosmetykami? Jeśli tak, to podzielcie się nimi w komentarzach pod tym postem. 


2 komentarze :

  1. Nie używałam tego serum, ale produkty z olejkiem macadamia lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum z macadamią i kolagenem, to również była dla mnie zupełna nowość :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka