30 sierpnia 2016

Mój kubek termiczny - idealny dla kobiety


Znasz to uczucie... jesteś w szkole, na uczelni albo po prostu na długich, męczących zakupach, a tu nagle nachodzi Cię ochota na kubek swojej ulubionej kawy lub zielonej herbaty o smaku poziomki. Co wtedy zrobisz? No tak! Pewnie poczekasz do końca zajęć lub urwiesz się do domu i przygotujesz sobie swój "napój mistrzów", a wiecie co ja wtedy robię? Sięgam po swój ulubiony kubek Lady, w którym wcześniej przygotowałam cieplutką herbatkę - taką jak lubię! I nie muszę marzyć godzinami o ciepłym, rozgrzewającym napoju. Zostańcie teraz z nami, a opowiemy Wam o kubku termicznym idealnym dla kobiety wprost od termokubki.com.pl

  

Kubek nie jest dużych rozmiarów, ma pojemność 350 ml, a do tego jest bardzo poręczny i z pewnością zmieści się w każdej damskiej torebce - tym bardziej w plecaku czy torbie na siłownię. Nie zajmuję dużo miejsca, więc tak naprawdę nawet nie zauważymy, że go przy sobie mamy. 

Kubek Lady charakteryzuje to, że jest on bardzo ładnym kubkiem. Jego wygląd z pewnością przypadnie do gustu wszystkim kobietom. Choć cechuje go niezwykła prostota - biel wzbogacona o dowolnie wybrany przez nas kolor. W naszym przypadku jest to oczywiście czerwień, którą wiele z kobiet uwielbia. Ja szczerze się przyznam, że nie bardzo podoba mi się ten kolor - zdecydowanie wolę fiolet lub róż. Ale mimo wszystko kubek bardzo mi się podoba. Jego design jest minimalistyczny, ale dzięki pokrywce w wyrazistym odcieniu kubek nabiera niezwykłego charakteru. Warto zwrócić uwagę na to, że dodatkową opcją, która wpływa na wygląd kubka jest możliwość wygrawerowania dowolnego napisu lub imienia. Jak można na pierwszy rzut oka zauważyć mój kubek posiada grawer w postaci mojego imienia - Oktawia. Dzięki temu poczułam pewną więź z kubkiem, która pozwoliła nam na zaprzyjaźnienie się. A do tego jeśli odłożę kubek gdzieś w szkole na ławce czy na stole od razu wiem, że to mój kubek! Rzuca się w oczy, a przede wszystkim oczywiście posiada wygrawerowane moje imię - po własnym napisie lub cytacie też z pewnością rozpoznacie swój kubek spośród innych.  

   
Kubek Lady wyposażony jest w wkręcaną przykrywkę z bardzo szczelną uszczelką oraz zamknięciem, które jak widać na powyższym zdjęciu otwiera się za pomocą skinięcia palcem. Wystarczy unieść zawleczkę wzwyż palcem, a kubek się otworzy i będziemy mogli spożyć napój przygotowany wcześniej w naszym kubku. To bardzo ważne, bo dzięki takiemu zastosowaniu kubek otwiera się szybko, sprawnie i wygodnie - nawet i jedną ręką! Dlatego też kobieta, która prowadzi także może go mieć zawsze pod ręką i w razie potrzeby wypić z niego stawiającą na nogi kawę. 


Kubek jest idealny nie tylko do ciepłych napojów, ale śmiało można w nim także przechowywać zimne napoje - choć to nieco mija się z kupowaniem w tym celu kubka termicznego. Doskonale utrzymuje ciepło nawet i do 4 godzin, a właściwości termiczne wzbogaca także podstawa, która została stworzona ze specjalnej pianki. 


Kubek Lady spisał się w moich rękach doskonale! Jestem bardzo zadowolona z posiadania takiego kubka - który nie tylko świetnie wygląda, ale także został podpisany moim imieniem w pięknym, srebrnym kolorze. Sami możecie zobaczyć, że wygląda to naprawdę ładnie, a do tego taki spersonalizowany kubek jest dla mnie nadzwyczaj wyjątkowy! Przyznajcie sami, że taki kubek to świetny pomysł na prezent! Z pewnością bardzo oryginalny i dla obdarowanej osoby będzie ważną pamiątką. Kubek wyśmienicie nadaje się do szkoły, pracy czy podczas podróży. Dzięki niemu pod ręką zawsze będziemy mieli coś ciepłego! Jeśli chcecie mieć taki dla siebie, to zajrzyjcie na stronę termokubki.com.pl i poszukajcie kubka idealnego dla Was! 

2 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka