29 sierpnia 2016

Materac kieszeniowy od firmy Sleep o'clock


Znasz to uczucie... budzisz się rano... zaspany wstajesz z łóżka i nie dość, że czasu na sen mało to jeszcze tu Cię boli, tam kłuje, tu się naciągnąłeś, a jeszcze tam coś Ci ścierpło. I niby pospałbyś dłużej bo komu chce się rano wstawać, ale z drugiej strony tak Ci niewygodnie, że lepiej szybko wstać. Jedyna zaleta starego, niewygodnego łóżka to chyba taka, że szybciej z niego wstaniesz i nie zaśpisz do pracy i na tym koniec. A może chciałbyś aby Twoje poranki wyglądały zupełnie inaczej? Poznaj nasz sposób na przyjemne spanie! 


Budzisz się rano i naprawdę nie chce Ci się wstawać, bo Ci w łóżku tak wygodnie, nic nie boli, mięśnie są zrelaksowane, jest tak miło i przytulnie! Najczęstszym winowajcą tego, że źle nam się ułożyć do spania, wiercimy się w poszukiwaniu dobrej pozycji, nie możemy zasnąć, bo jest nam nie wygodnie jest nasze łóżko, a dokładniej mówiąc materac. Jeśli śpimy na starej wygniecionej, niedopasowanej wersalce czy sofie lub łóżku ze starym odkształconym materacem nic dziwnego, że chodzimy niewyspani i zmęczeni. Najwięcej czasu spędzamy w łóżku. Podczas snu się regenerujemy i nabieramy energii na następny dzień. W zasadzie jest to najważniejszy mebel w naszym domu, z czego często ludzie nie zdają sobie sprawy. A przecież to jakość nocnego wypoczynku kreuje nasz kolejny dzień, humor i wydajność. Jakoś o materacach i śnie mało się mówi, nie jest to często poruszany temat i chyba dlatego, większość osób śpi od lat na starych łóżkach bo się do nich przyzwyczaiła i nawet nie myśli, że mogłaby je zmienić. Dlatego postanowiłam Wam o tym temacie opowiedzieć - no i może też dlatego, że sama sprawiłam sobie nowiutki materac!


Swoje poszukiwania zaczęłam w sklepie internetowym Sleep o'clock. Jeśli chodzi o wybór fajnego materaca, to jest naprawdę spory. W ofercie znajdziemy materace sprężynowe i piankowe, modele kieszeniowe, bonellowe czy takie wykonane z różnych typów pianek. Trzeba sobie dużo poczytać, żeby się dowiedzieć które materace mają jakie właściwości. Mój wybór padł na materac kieszeniowy multipocket PAOLA z firmy Sleep o’clock. Dlaczego akurat na ten? Przede wszystkim dlatego, że ma standardową twardość na poziomie H2 (dla niewtajemniczonych – jak wybieramy materac, to poza jego typem czy sprężyny czy pianka czy mix tego wszystkiego i jaki dokładnie model, musimy wybrać jeszcze twardość na szczęście i materace kieszeniowe i bonellowe, i piankowe robią w różnych twardościach. Wracając do mojego materaca PAOLA, ma on twardość na poziomie H2 czyli średni, co bardzo mi odpowiada. Jest to materac sprężynowy kieszeniowy na czym mi zależało. Sprężynowy kieszeniowy od sprężynowego bonellowego różni się układem sprężyn – czyli te kieszeniowe mają sprężyny pakowane osobno, dzięki czemu materac idealnie dopasowuje się do sylwetki, bo sprężyny pracują osobno, uginając się tylko tam gdzie jest ucisk. 

Moja opinia na temat tego materaca od firmy Sleep o’clock jest jak najbardziej pozytywna. Co było dla mnie także istotne PAOLA posiada obłożenie z pianki lateksowej, a ja jestem wielką fanką właśnie tej pianki, głównie dlatego, że jest super sprężysta i antyalergiczna. Jeśli chodzi o wygodę to mój materac jest bardzo komfortowy i wygodny. Śpi się na nim doskonale! Dobrze dopasowuje się do ciała, świetnie podpiera kręgosłup, a do tego jest przytulny i milutki. Myślę, że dużą rolę odgrywa także pokrowiec, ja wybrałam wersję pokrowca z włóknem bambusowym, dzięki czemu materac w dotyku jest bardzo delikatny oraz przyjemny.


Jeśli chodzi o wysyłkę, to materac dotarł do mnie w dwóch bardzo grubych foliach, dzięki czemu jest czysty i po tak dalekiej podróży dotarł do mnie bez żadnych uszkodzeń.


Myślę, że każdy kto ma problemy z ułożeniem się do snu powinien przemyśleć zakup nowego materaca. Nie jest to bardzo droga inwestycja, bo dobry, podstawowy materac można kupić w rozsądnych cenach, nawet i w sklepie Sleep o’clock, a można też zaszaleć i pójść w szczyt luksusu kupując jakąś wypasioną wersję. Generalnie uważam, że sen jest ważny, a dobry sen gwarantuje nam tylko dobry materac! 


Jestem bardzo zadowolona z kupna tego materaca. Jestem też przy okazji z siebie dumna, że udało mi się coś zmienić w moim życiu - tym razem padło na materac, ale wbrew pozorom zmiana ta jest najlepszą decyzją jaką udało mi się podjąć w ostatnim czasie! Dzięki niemu niecierpliwie wyczekuję końca dnia, by móc w końcu wylegiwać się na swoim wygodnym łóżeczku. Jeśli Wy również potrzebujecie zmiany w swojej sypialni, to zapraszamy Was do Sleep o’clock - miejsca, w którym odnajdziecie wszystko to, co potrzebne jest Wam do przyjemnego spania! Dobranoc!   

2 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka