27 sierpnia 2016

Linzi Clip - przydatny gadżet dla każdej włosomaniaczki


Każda z nas, kobiet zna to uczcie kiedy jeden raz związane włosy gumką są za luźne, a dwa razy za ciasne! Ta sytuacja to zmora każdej przedstawicielki płci pięknej! Co za tym idzie musimy męczyć się z włosami lub co chwilę poprawiać swojego kucyka. Ale czy na pewno jesteśmy wiecznie na to skazane? NIEKONIECZNE! Dziś pokażę Wam przydatny gadżet, dzięki któremu raz na zawsze zapomnicie o problemie ze związywaniem włosów. Dzięki niemu wszystko będziemy miały pod kontrolą, a kucyk zawsze pozostanie spięty w odpowiednim miejscu. Przedstawiam Wam klamrę Linzi Clip wprost od e-fryzjernia.pl  


Klamra dostępna jest w wielu wariantach kolorystycznych. Moje serce skradła czarna w białe kropeczki... przyznajcie sami, że wygląda bardzo uroczo. To właśnie wyróżnia ją od innych dostępnych na rynku klamerek - nie tylko jest praktyczna i pomocna, ale przede wszystkim ładnie wygląda i włosy nią zaczepione mogą cieszyć się także dodatkową ozdobą. Przyznam się od razu, że mi bardzo spodobał się ten gadżet pod względem designu, klamerka jest piękna, ale jej koleżanki ze sklepowej półki również wyglądają efektownie. Każdy wzór możecie oczywiście podejrzeć na sklepie e-fryzjernia.pl i wybrać swój ulubiony kolor i wzór.  


Choć klamerka wygląda dość niepozornie i nie jest sporych rozmiarów, to jednak jej szpony są dość duże i mieszczą w sobie nawet grube włosy związane w kucyka. Wiem coś o tym, bo sama jestem posiadaczką gęstych i grubych włosów, a jak zobaczycie na zdjęciach poniżej klamerka spokojnie daje sobie z nimi radę, a nawet z jeszcze grubszymi włosami moglibyśmy stworzyć ciekawą fryzurę. 


Klamra Linzi Clip na włosach prezentuję się naprawdę efektownie. Można zakładać ją na różne sposoby - może służyć nie tylko do spinania kucyka, ale także na przykład koka czy nawet warkocza i innych fantazyjnych fryzur. Możliwości jest naprawdę wiele, a klamerka z pewnością w każdej spisze się świetnie! Klamra bardzo dobrze spina włosy, a do tego jest pięknie prezentującym się dodatkiem każdej fryzury i z pewnością zachwyca już od samego początku jej założenia na nasze włosy. Zobaczcie sami jak klamerka wygląda na moich włosach: 

 
  
Ja jestem bardzo zadowolona z klamerki Linzi Clip, którą miałam okazję ostatnio poznać. Przyznam się, że jest to dla mnie nowość, bo wcześniej nigdy nie używałam klamerek w celu spinania włosów, co z perspektywy czasu uważam za wielki błąd. Klamerka jest wykonana bardzo porządnie, a jej mechanizm również nie składa się z materiałów o niskiej jakości - wręcz przeciwnie. Bardzo polubiłam swój nowy gadżet, nie tylko ze względu na jego uroczy wygląd, ale także na funkcjonalność i... cenę, która nie jest zbyt wygórowana. Porównując ceny innych klamerek nie zauważyłam zbyt kolosalnej różnicy w kwotach, za które możemy je kupić, różnią się tylko, a może i aż: wyglądem - Linzi Clip dostępna w trzynastu wzorach i kolorach do wyboru oraz przede wszystkim jakością, która w ozdobach do włosów tego typu odgrywa istotną rolę. Jeśli macie ochotę poznać Linzi Clip wejdźcie na e-fryzjernia.pl i wybierzcie klamerkę idealną dla Was! Z pewnością się nie zawiedziecie, a za to zyskacie piękną ozdobę do włosów na każdą okazję.  



4 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka