29 sierpnia 2016

Kąpiel, chwila wytchnienia dzięki soli morskiej z Sardynii


Kąpiel to dla mnie niesamowita chwila! Staram się, aby był to moment tylko dla mnie i mojego ciała niezwykłym odpoczynkiem i wytchnieniem. Dlatego też wzbogacam ją o cenne dodatki - o jednym z nich dziś Wam opowiem. Sól morska do kąpieli z Sardynii to dla mnie nowość, którą znalazłam na spadomestica.eu Zostańcie na dłużej i poczytajcie co Wam o niej opowiem.


Sól zamknięta jest w czarnym, szczelnym opakowaniu, które można otwierać za pomocą zastosowania identycznego jak w woreczkach strunowych. Dzięki temu nie musimy przesypywać soli do innego opakowania - może pozostać w oryginalnym opakowaniu i zawsze będziemy mieć ją pod ręką. Dodatkowo takie zastosowanie sprawia, że sól zawsze jest najwyższej jakości, jej zapach nigdy nie zwietrzeje, a dobroczynne właściwości pozostaną aż do ostatniego ziarenka soli. 


Sól ma bardzo specyficzny zapach. Jest on dość intensywny oraz z pewnością wiele osób z początku go nie polubi, ale nie martwcie się! Spokojnie da radę się do niego przyzwyczaić. On z czasem też nie jest już aż tak wyrazisty, a przede wszystkim nasz nos zacznie się do niego stopniowo przekonywać. Z biegiem czasu ten zapach zaczął mi się nawet podobać. 

Uwierzycie, że ten zapach ma właściwości inhalacyjne, czyli oczyszcza drogi oddechowe oraz wpływa na jakość snu? Ja uwierzę, bo sama mogłam tego doświadczyć. Kiedy brałam wieczorną kąpiel wraz z dodatkiem soli morskiej czułam się wypoczęta, do tego lepiej mi się zasypiało, a przede wszystkim lepiej spało! Wyobraźcie sobie jaką ulgę przynosi kąpiel z solą morską z olejkiem z mirtu po ciężkim dniu w pracy, czy w szkole. To jest niesamowite! Niby to tylko sól, a jednak jej właściwości sprawiają, że jest nadzwyczaj wyjątkowa i bezcenna. 


Sól jest w formie bielutkich "kryształków", które są dość sporych rozmiarów. Jednak podczas kontaktu z ciepłą wodą zmieniają swoje kształty, a następnie znikają całkowicie i pozostaje po nich tylko tajemniczy zapach. Ale to wszystko dzieje się w dość wolnym tempie, dlatego też przez długi czas możemy cieszyć się drobinkami soli, które działają na nasze zmysły.

Sól nie tylko pozwala cieszyć się kąpielą dającą nam chwilę na odpoczynek, ale także niesie ze sobą wiele pozytywnych właściwości dla naszego organizmu. Jest w stanie załagodzić wszelkiego rodzaju bóle np. reumatyczne oraz obrzęki, a także jak już wspomniałam oczyszcza nasze drogi oddechowe i pozwala zwiększyć jakość naszego snu. Choć brzmi to trochę nieprawdopodobnie, to uwierzcie, że sól morska z Sardynii nie ma sobie równych i jak dotąd to dla mnie jedna z najlepszych soli do kąpieli jakie miałam okazję poznać. Chociaż z zapachu nie jest najbardziej urokliwym produktem, to jednak była w stanie się do niego przyzwyczaić i teraz absolutnie mi nie przeszkadza. Najważniejsze w soli do kąpieli od spadomestica.eu jest to, że jest ona CAŁKOWICIE NATURALNA.


Bardzo polubiłam sól do kąpieli z olejkiem z Mirtu. Chociaż na początku miałam problem ze zniesieniem jej zapachu, to teraz zupełnie mi to nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie - pomaga! Ten zapach sprawia, że moje drogi oddechowe są oczyszczone oraz lepiej mi się oddycha także i bezpośrednio po kąpieli. Całe kilogramowe opakowanie soli starcza naprawdę na dość długi czas, a przyjemność jaką czerpiemy z takiego wielkiego opakowania jest nie zliczona! Sól bardzo mi pomogła w zasypianiu, dzięki niej zasypiam bez problemów, a i w czasie snu już się nie budzę - co wcześniej często mi się zdarzało. Jestem zadowolona z tego produktu i mam nadzieję, że Wy również niedługo poznacie sól z Sardynii na własnej skórze! Zamówić ją możecie na stronie spadomestica.eu teraz w promocyjnej cenie! Skorzystajcie. 

3 komentarze :

  1. Sól wpływająca na jakość snu... to zdecydowanie produkt dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tych produktów, ale po recenzji zachęca do kupna. Ja na razie muszę swoje sole wykorzystac, bo nie dlugo brak miejsca w łazience :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto ją poznać - naprawdę! :) można powiedzieć, że wiem co to znaczy brak miejsca przez natłok kosmetyków :D dlatego biorę udział w wymianach kosmetycznych, polecam!

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka