6 sierpnia 2016

Czy w jeden dzień można stać się królewną z bajki?


Jak byłam małą dziewczynką ubierałam o wiele za duże na mnie szpilki mojej mamy, lubiłam się malować jej kosmetykami, podkradałam jej ubrania i w końcu ubierałam na głowę plastikową koronę, a w rękach trzymałam równie badziewną różdżkę. Marzyłam o byciu królewną - zresztą jak każda mała dziewczynka! Jakie było też moje zdziwienie kiedy po machnięciu różdżką nie działo się po prostu nic. Wtedy też przejrzałam na oczy i uświadomiłam sobie, że takie, magiczne życie nie istnieje. Że problemy nie znikną za pomocą czarodziejskiego pstryczka, że nierealnym sposobem nie rozkocham w sobie księcia na białym koniu, że nie będę nigdy mieszkała w pięknym pałacu, a moim jedynym zmartwieniem będzie to w co mam się ubrać. Od mojego dzieciństwa minęło sporo czasu, ale jednak cały czas mam w sobie coś z królewny - z pewnością to, że lubię czuć się rozpieszczana małymi gestami. Czasami też pozwolę sobie usiąść w wygodnym fotelu i przesiedzieć tak kilka, a nawet kilkanaście minut nie robiąc po prostu nic. Zdaję sobie wtedy sprawę, że tak naprawdę, to mam życie księżniczki! Chodzę, na zdrowie nie narzekam, śmieję się, mam wspaniałego mężczyznę u boku, rodzinę, która nie jest idealna, ale... która jest? Mam ogromną szafę, a w niej pełno ciuchów, mam kuferek kosmetyków i kilka par butów. Z chęcią poszłabym na bal, z karocą też nie byłoby problemu. Mogę zgubić też buta, bo przecież każdemu się zdarzy. Mogę zjeść jabłko i się nim zakrztusić. Mogę mieć w ogrodzie krasnoludki. Mogę zamknąć się w pokoju i nie znaleźć sposobu na wyjście z niego. Mogę udawać, że śpię przez cały dzień. Mogę spotkać w lesie misia, znaleźć skarb ukryty w ziemi czy zobaczyć na własne oczy świat na dnie morza. A do tego mogę poczuć się jak królewna ze swoim nowym kubkiem od eprezenty.pl


Kubek tak naprawdę zaprojektowałam sama. Napisałam do obsługi sklepu internetowego eprezenty.pl czy byłaby taka możliwość, aby mój kubek wyglądał tak jakbym chciała. Oczywiście nie odmówiono mi, a do tego mogłam liczyć na fachową pomoc odnośnie wszelkich szczegółów kubka. Poinformowano mnie także, że moja grafika może wyglądać nieco inaczej na naczyniu. To proste! Przecież wszystko zależy od wymiarów, proporcji i dozwolonych kształtów, które nie popsują się w trakcie nadruku. Poza tym, że korona ma trochę inny kształt i kolor - to nadruk na kubku niczym nie odstępuję od przesłanej przeze mnie grafiki. Poniżej możecie zobaczyć podgląd przygotowanego przeze mnie wzoru: 
Różnica tkwi tylko w jednym szczególe, ale tak naprawdę dla mnie nieistotnym, bo liczył się dla mnie sam napis. A na kubku wygląda on naprawdę świetnie! Poza tym widać, że jest on bardzo trwały - spokojnie można czyścić taki kubek w zmywarce, a ja jako, że jej nie posiadam myłam wielokrotnie kubek metodą tradycyjną i nic się z nim nie dzieje. Ani nadruk, ani napis nie schodzą ze swojego miejsca. Kubek wygląda nadal tak, jak podczas wyjmowania go z paczki! 


Mój kubek ma 500 ml pojemności - całe pół litra tylko i wyłącznie do mojej dyspozycji. Wyobrażacie sobie jak stawia na nogi pół litra kawy z rana? O tak! To jest to czego potrzebuje każdy śpioch wstając o 5 rano do pracy! Ja nie muszę sobie tego wyobrażać, bo doskonale wiem, że taki, ogromny kubek wiele ułatwia w moim życiu. Dzięki niemu rano mogę sprawić sobie porządnego kopa, czy wieczorem usiąść w fotelu z kubkiem herbaty bez potrzeby parzenia drugiej, bo mój nowy kubek zastępuję dwie standardowe szklanki.  


Jak już wspomniałam w tytule mój sposób na stanie się królewną z bajki trwał... jeden dzień! Tak! Dokładnie! Tylko tyle zajęło zrobienie i przesłanie w moje ręce paczki z kubkiem! Nie uwierzycie, ale byłam naprawdę pod wielkim wrażeniem, kiedy dostałam e-maila, że paczka już do mnie jedzie. Nie mogłam uwierzyć własnym oczom, że zarówno samo wykonanie jak i wysyłka na eprezenty.pl są takie expresowe! To doświadczenie sprawiło, że z pewnością nie raz skorzystam z dobrodziejstw tego sklepu, kiedy w ostatnim momencie będę miała szansę na wymyślenie czegoś na prezent dla bliskiej mi osoby. Z pewnością nie raz dostanę paczkę w szybkim tempie, aby zawsze prezent przekazać na czas! Jeśli mowa już o prezentach... eprezenty.pl to prawdziwa skarbnica pomysłów na niebanalny podarek dla osoby w każdym wieku. Znajdziemy tam gadżety zarówno dla małych dzieci np. z okazji Chrztu Św. czy Komunii Św., ale także dla młodzieży z okazji bierzmowania, zakończenia roku szkolnego czy obrony dyplomu oraz dla starszych: Mamy, Taty, Babci, Dziadka, Cioci, Wujka czy naszej drugiej połówki. W sklepie eprezenty.pl znajdziemy odpowiedni prezent dla bliskiej nam osoby niezależnie od okazji! Szczególnie warto o tym pomyśleć w okresie przedświątecznym, aby dla nikogo nie zabrakło chociaż skromnego podarku. Spersonalizowany prezent z pewnością ucieszy każdego, nawet najbardziej kapryśnego członka rodziny.   

  
Z kubka jestem bardzo zadowolona, w sumie nie mogło być inaczej, bo w końcu sama w dużym stopniu ingerowałam w jego powstanie. Wiem, że nikt nie będzie miał takiego samego - bo sama dobrałam odpowiednie czcionki i nadruk, a przede wszystkim imię na kubku jest moje. Spersonalizowane prezenty mają już to do siebie, że po prostu są wyjątkowe, tak jak każdy z nas! Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam dostawać prezenty, które nie tylko są prosto z serca, ale także są praktyczne i przydatne w życiu codziennym. Taki niewątpliwie jest kubek od eprezenty.pl bez którego nie wyobrażam sobie porannej kawy czy popołudniowej herbaty. W nim wszystko smakuje o wiele lepiej! Zapiszcie sobie adres sklepu eprezenty.pl, jesteśmy pewni, że przyda Wam się nie raz. Warto mieć zawsze przy sobie ostatnią deskę ratunku, gdy nagle okaże się, że będziemy potrzebować jakiegoś prezentu, a nie chcemy dać komuś oklepanego prezentu. Wraz z tym postem poznaliście moją receptę na stanie się królewną z bajki w jeden dzień. Mamy nadzieję, że nie tylko to wyniesiecie z naszego wpisu, a dostrzeżecie pewne ważne rzeczy dookoła, które sprawiają, że powinniśmy czuć się wyjątkowo.  


6 komentarzy :

  1. Świetny ten kubeczek , każda z Nas z pewnością marzyłą aby zostać królewną , księżniczką , wróżką:)
    Taka natura dziewczynek ... Chodz czasem zdarzają się wyjątki.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że wyjątki się zdarzają :) W końcu każda z Nas jest inna :) Moja siostra jak była mała uwielbiała przebierać się za czarownicę i latała na "miotle", więc są królewny, księżniczki i wiedźmy i inne wytwory naszej wyobraźni. Pozdrawiamy! ;*

      Usuń
  2. Kubek dla mysiej księżniczki! :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka