13 czerwca 2016

Mój idealny pomysł na gładkie dłonie każdego dnia


Ktoś kiedyś mądrze zauważył, że dłonie to nasza wizytówka. Nie idzie się z tym nie zgodzić, bo przecież już na powitanie wyciągamy przyjaźnie dłoń do znajomych, pijąc kawę w kawiarni czy wyciągając dłoń, aby otworzyć drzwi - w każdej tej sytuacji ręce zwracają uwagę w najbliższym otoczeniu. Nie sposób też nie zwrócić na nie uwagę, gdyż zawsze są w zasięgu naszego oka. Często mówi się o pielęgnacji ciała, lecz temat pielęgnacji dłoni jest wciąż za mało popularny. Szczególnie jesienią czy zimą, gdy narażone na zimno, wiatr czy śnieg tracą swój nieskazitelny, a przede wszystkim zdrowy wygląd. Dziś chciałabym Wam przedstawić krem do rąk, który trafił do mnie całkiem niedawno znaleziony na stronie Sklepu Minerwa. Wiem, że wiele kobiet kremu do rąk używa tylko w razie gdy są one bardzo wysuszone, lecz uwierzcie, że warto zadbać o dłonie nie tylko, gdy potrzeba dla nich pilnego ratunku!   


Krem do rąk zamknięty jest w niedużej tubce. Jest taka mała, że z pewnością zmieści się do każdej kosmetyczki, a i wsunie się w kieszeń damskiej torebki. Dzięki temu kosmetyk zawsze możesz mieć przy sobie, niezależnie od sytuacji. Opakowanie mieści 50 ml produktu, a i jak wspomniałam jest to tubka, dzięki której kosmetyk wydobywa się bezpośrednio na dłonie naciskając na górną część opakowania. 


Krem nie ma mocno gęstej konsystencji, jest lekko rozrzedzony. Ale mimo to, świetnie rozprowadza się on po całej powierzchni dłoni. Zauważyłam, że krem jest bardzo tłusty, ale nie pozostawia tłustego filtru na skórze, dobrze się także wchłania. 


Warto także zwrócić uwagę na to, że krem do rąk ma tylko dwa składniki: witaminę E oraz bisabolol. A wiadomo, że im mniej elementów w kosmetyku tym po prostu lepiej. Dzięki temu kosmetyk jest bardziej naturalny i odpowiedni dla każdego rodzaju skóry. A także dba o nasze dłonie bez ingerencji szkodliwych dla nich składników. Bardzo cenię sobie naturalność i krem do rąk również bardzo przykuł dzięki swoim właściwościom moją uwagę. 


Nie byłabym sobą, gdybym nie wspomniała, że krem ma bardzo piękny, przyjemny i delikatny zapach. To zdecydowanie sprawia, że polubiłam używanie tego kosmetyku, bo samo w sobie jest bardzo przyjemne. Ten ładny zapach utrzymuje się także przez niedługi czas na skórze. 


A skoro powiedziałam o ważnych sprawach w kremie do rąk kupionym na stronie Sklepu Minerwa, to teraz pora o najistotniejszej sprawie. Krem zdecydowanie odżywia skórę dłoni, sprawia, że jest ona bardziej wygładzona, rozpromieniona i delikatna w dotyku. Dlatego też krem używam nie tylko jak moje ręce są przesuszone. Kremu używam dość często, na noc czy zaraz po przebudzeniu, aby czuć delikatność moich dłoni. Dzięki temu wiem, że moje ręce niezależnie od sytuacji będą gładkie i odpowiednio nawilżone. 


Jestem bardzo zadowolona z przetestowanego kremu do rąk. Choć znalazłam w nim jedną drobną wadę - jest zbyt tłusty, to jednak bardzo go polubiłam. Często nosiłam go w torebce, aby w razie potrzeby użyć kosmetyku, który nawilży, odżywi i poprawi wygląd moich dłoni. Jak najbardziej go polecam, bo u mnie sprawdził się świetnie. Poza tym krem działa całkowicie naturalne, posiada naturalne pH, dzięki temu jest przyjazny dla naszej skóry. Dodatkowo jest pozbawiony parabenów i składa się tylko z dwóch składników, ograniczając tym samym ingerencję w naszą skórę. Świetnie było go poznać i wiem, że Wy też nie pożałujecie! 


2 komentarze :

  1. Zgadzam się z opinią, krem jest super, bardzo odżywczy. Nakładam go czasem jako maskę na noc; grubsza warstwa kremu + bawełniane rekawiczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! :) taka pielęgnacja z pewnością daje wspaniałe efekty!

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka