24 czerwca 2016

Lśniąca pielęgnacja włosów - Matrix Biolage Sugar Shine


Moje włosy, to dla mnie największy skarb jaki posiadam, dlatego też dbam, aby kosmetyki, których używam do pielęgnacji i oczyszczania włosów były nie tylko wysokiej jakości, ale także by były przyjazne dla mojej skóry i skutecznie radziły sobie ze zmywaniem zanieczyszczeń z mojej głowy ważne, aby przy tym nie obciążały i nie niszczyły moich włosów. W dzisiejszym poście chciałabym Wam opowiedzieć o zestawie kosmetyków: szamponie oraz odżywce marki Matrix Biolage z serii Sugar Shine, które trafiły do mnie wprost z półek sklepu e-fryzjernia.pl


Po pierwsze chciałabym zwrócić uwagę na piękne, pastelowe opakowania tej serii kosmetyków. Są zamknięte w białych opakowaniach (szampon w butelce, a odżywka w tubce) wzbogacone o motyw różu, całość prezentuję się bardzo subtelnie i z pewnością zwraca uwagę każdej kobiety. Ja osobiście kupuję także i oczami, więc wygląd opakowań serii Sugar Shine na pewno skusiłby mnie do wypróbowania wyżej ukazanych kosmetyków. To zdecydowanie wielki plus, że zadbano także o pięknie prezentujące się opakowania, które świetnie wyglądają na łazienkowej półce. 


Po otwarciu każdego z tych opakowań z pewnością poczujemy sporą dawkę słodyczy. Kosmetykom towarzyszy bardzo słodki, ale nie duszący zapach - co jest bardzo ważne. Jest on lekko cukierkowy i przypomina mi chwile spędzone w Toruńskiej Manufakturze cukierków. W tym miejscu również panuje słodka atmosfera, a od zapachu kuszących smakołyków nie można się opędzić. Szampon oraz odżywka z serii Sugar Shine również sprawią, że nie będziemy mogli się obyć bez przesłodkiego zapachu. Cukierkowa woń sprawia, że używanie tych kosmetyków jest bardzo przyjemnym zabiegiem dla wielu kobiet, a w dodatku nie jest to zapach, który znika od razu, więc możemy się nim długo nacieszyć jeszcze po umyciu włosów. 

 

Szampon nabłyszczający ma świetną konsystencję przypominającą pastę cukrową - także i pięknym, słodkim zapachem. Świetnie rozprowadza się on po włosach, tworząc delikatną, pieniącą się warstwę na włosach i skórze głowy. Jego delikatna formuła jest pozbawiona silikonów i parabenów, dzięki czemu jest idealna do pielęgnacji i oczyszczania włosów każdej kobiety. Kosmetyk szczególnie polecany jest do pielęgnacji włosów farbowanych. To właśnie na takich włosach będzie miał największe pole do popisu i ukazania efektu nabłyszczenia, bowiem włosy farbowane często pozbawione są blasku. Szampon skutecznie radzi sobie z codziennym zabiegiem mycia włosów. Jestem z niego bardzo zadowolona, choć uzyskiwany przez niego efekt nabłyszczenia sprawia, że moje włosy są lekko przeciążone na dwa dni po myciu. Zaznaczę od razu, że nie myję włosów codziennie, bo nie są do tego przyzwyczajone, ale może przy użytkowaniu szamponu o takich właściwościach faktycznie powinnam to robić częściej. Mimo wszystko szampon bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, spodobała mi się także jego szata graficzna. Jeśli zobaczyłabym go w sklepie z pewnością kupiłabym go ponownie. Dodam też, że moje włosy nigdy nie były farbowane, stąd też nie mogę powiedzieć Wam jak wyglądałby efekt kosmetyku na tego rodzaju włosach. Moje choć nie pozbawione blasku, znacznie odżyły po zastosowaniu tego szamponu. Stały się promieniste na dłużej, a w szczególności cieszyły oko pięknym wyglądem.  

 

Odżywka nabłyszczająca, to kolejny produkt z serii Sugar Shine. Tym razem jest to kosmetyk w tubce, który bardzo wygodnie aplikuję się na dłoń, wystarczy po prostu wycisnąć go z tubki. Odżywka ma gęstą konsystencję, ale mimo to nie sprawia to problemu w użytkowaniu odżywki. Ma równie słodki zapach co szampon, a stosując ją wraz z szamponem damy swoim włosom jeszcze większą możliwość na odzyskaniu błysku na co dzień bez względu na pogodę za oknem. Ja przyznam się szczerze, że odżywkę stosowałam rzadziej niż szampon (ok. raz na tydzień, półtorej tygodnia). W takim układzie sprawdzała się ona bardzo dobrze. Nie obciążała ona dodatkowo moich włosów, a wraz z szamponem o takim samym działaniu - nabłyszczającym dawała mi pewność, że moje włosy zawsze będą pełne blasku, nawet gdy za oknem byłaby nieprzyjazna dla nich pogoda.    

 

Z zestawu kosmetyków serii Sugar Shine jestem bardzo zadowolona. Chociaż jak wspomniałam nie mam farbowanych włosów, to i na moich czasami zmęczonych włosach sprawdziły się doskonale. Szampon skutecznie oczyścił moje włosy, a wraz z odżywką świetnie dodali blasku moim włosom, dzięki czemu mogłam cieszyć się pięknie wyglądającą fryzurą, ale także i pięknie pachnącymi włosami. Kosmetyki, o których Wam opowiedziałam możecie zakupić na stronie e-fryzjernia.pl, oczywiście nie musicie kupować od razu zestawu. Każdy kosmetyk dostępny jest osobno i to Wy możecie skomponować swój własny zestaw z serii Sugar Shine dostępnych jest też kilka innych kosmetyków, które z pewnością Wam się spodobają.  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka