31 maja 2016

Weź udział w konkursie i wygraj powieść sensacyjną!


Weź udział w konkursie i wygraj powieść sensacyjną!


Przypomnij sobie Twoją ulubioną książkę z dzieciństwa... opowiedz nam o jej najciekawszym wątku i tym samym zainspiruj nas do jej przeczytania.


REGULAMIN KONKURSU

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Konkurs jest organizowany pod nazwą Weź udział w konkursie i wygraj powieść sensacyjną! i jest zwany dalej: Konkursem
2. Organizatorem Konkursu są autorzy bloga zopiniuj.blogspot.com
3. Partnerem Konkursu i tym samym sponsorem nagrody jest księgarnia Minerwa
4. Konkurs zostanie przeprowadzony na stronie zopiniuj.blogspot.com w dniach 31 maja - 14 czerwca 2016 r. 

§ 2 WARUNKI I ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE

1. Uczestnikiem Konkursu (Uczestnik) może być każda osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych i jest Fanem profilu bloga oraz księgarni Minerwa na Facebooku. Osoby ograniczone w zdolności do czynności prawnych biorą udział w Konkursie za zgodą swojego przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego. Przez Fana rozumie się osobę, która kliknęła Lubię to na profilach: bloga oraz księgarni Minerwa i tym samym zyskała status Fana. 
2. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest łączne spełnienie następujących warunków: 
a) każda osoba biorąca udział w Konkursie musi posiadać status Uczestnika zgodnie z § 2 pkt 1.
 b) osoba biorąca udział w Konkursie musi odpowiedzieć pod tym postem na pytanie konkursowe, które brzmi: 
Przypomnij sobie Twoją ulubioną książkę z dzieciństwa... opowiedz nam o jej najciekawszym wątku i tym samym zainspiruj nas do jej przeczytania.

§ 3 NAGRODY

1. Nagrodą w konkursie jest jeden egzemplarz książki pt. Punkt Langrange`a. Pełen opis nagrody znaleźć można klikając tutaj
2. Zdobywcą nagrody w Konkursie jest Uczestnik, który w dniach 31 maja - 14 czerwca 2016 roku udzieli najciekawszej odpowiedzi na pytanie konkursowe. Każdy Uczestnik może podać tylko jedną odpowiedź. 
3. Wyniki konkursu zostaną opublikowane na stronie zopiniuj.blogspot.com do 7 (siedmiu) dni od zakończenia konkursu. 
4. Celem potwierdzenia chęci przyjęcia nagrody, powiadomiony Zdobywca powinien zgłosić się do Organizatora poprzez wiadomość prywatną w terminie 3 (trzech) dni od dnia ogłoszenia wyników, pod rygorem przepadnięcia prawa do nagrody.
5. Za przekazanie nagrody zwycięzcy odpowiedzialny będzie Partner Konkursu. 

§ 4 DANE OSOBOWE UCZESTNIKÓW KONKURSU

1. Warunkiem udziału w Konkursie jest podanie przez Uczestnika Konkursu prawdziwych danych osobowych, tj.: imienia, nazwiska oraz późniejszego adresu niezbędnych do przekazania nagrody.
2. Przystępując do Konkursu i akceptując niniejszy regulamin Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych przez Organizatora. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia Konkursu oraz w związku z wydaniem nagrody.

§ 5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie zopiniuj.blogspot.com


Czekamy na Wasze zgłoszenia. Powodzenia! 

12 komentarzy :

  1. Moją ulubioną książką z dzieciństwa była książka " O psie który jeżdził koleją" Pamiętam ją do dziś dnia. Bardzo wztuszyła mnie ta historia tego psa. Piękna książka szczerze polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętamy tę książkę :) Świetny wybór! Super, że bawisz się razem z nami :)

      Usuń
  2. A ja jako mała dziewczynka nie byłam zbyt oryginalna. Moją ulubioną książką był "Kopciuszek", piękne, ilustrowane tomiszcze, o które bardzo dbałam. Zawsze marzyłam o tym, by tak jak Kopciuszek za pomocą czarodziejskiej różdżki przemienić się w piękną księżniczkę w bogatej sukni i iść na bal, gdzie poznam wspaniałego księcia i będziemy żyć długo i szczęśliwie. I chyba trochę to we mnie zostało, bo często mam "księżniczkowe" zachcianki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak... która mała dziewczyna nie marzyła, aby zostać księżniczką? Kopciuszek była jedną z moich ulubionych bajek :) Razem z siostrą urządzałyśmy też mierzenie pantofelków, które podkradałyśmy Mamie. Cieszymy się bardzo, że bawisz się razem z nami! :)

      Usuń
  3. Moją ulubioną książką w dzieciństwie była bajka "Zakochany kundel". Zawsze wzruszała mnie miłość Trampa i Lady. Uwielbiałam śledzić ich niezwykłe przygody i byłam pod wrażeniem tego, jak wiele dla siebie robią. Niby to tylko bajka, a uczy naprawdę wiele i jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! :) Czekaliśmy aż któraś osóbka przywoła tę bajkę. Sama z łezką w oku wspominam zaloty Trampa i ich słynną kolację - spaghetti. To było bardzo romantyczne - jak na każdego romantyka przystało. Szkoda, że dziś takich mało! :) Dziękujemy za udział w zabawie!

      Usuń
  4. Powodzenia uczestnikom konkursu! :)

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją ulubioną książką były "Przygody Robinsona Cruzoe" - dość niestandardowo jak na małą dziewczynkę :) Jednak szczególnie utkwiły mi w pamięci perypetie tytułowego Robinsona i jego przyjaciela, poznanego na bezludnej wyspie - Piętaszka. Wątek z nimi związany nauczył mnie wtedy nie oceniać ludzi po pozorach (Piętaszek pochodził przecież z plemienia kanibali, a mimo to Robinson zdecydował się obdarzyć go zaufaniem i przyjaźnią). Bardzo podobały mi się również opisy egzotycznego świata, przedstawionego w powieści, tak różnego od tego, w którym obecnie żyjemy :)

    Pozdrawiam, chloraminka z DC!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę książkę przerabiałam w podstawówce i do tej pory pamiętam jak nie mogłam się za nią zabrać. :) W końcu obejrzałam film i od razu nabrałam ochoty na jej przeczytanie. Bardzo cieszymy się, że to właśnie "Przygody Robinsona Cruzoe" wyróżniłaś i zechciałaś podzielić się z nami swoją opinią. :) Oczywiście cieszymy się także, że bawisz się razem z nami! Powodzenia! :)

      Usuń
  6. Moja ulubiona książka z dzieciństwa to 'Pięcioro dzieci i „coś”' Edith Nesbit. Główny wątek książki to liczne przygody tytułowej piątki dzieci, które znajdują duszka spełniającego życzenia. Ponieważ życzenia dzieci są nieprzemyślane, więc zamiast korzyści przynoszą im same kłopoty. Jakie? Przeczytajcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za udział w zabawie! :) Ja się przyznam, że pierwszy raz słyszę o tej pozycji, ale z pewnością jest warta uwagi. Może w wolnej chwili zajrzę po nią do biblioteki. Kto powiedział, że teraz też nie można jej przeczytać. :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka