2 maja 2016

Pudrowo-matująca mgiełka - must have dla każdej maniaczki kosmetycznej


Makijaż, to dla każdej kobiety niesamowicie istotna sprawa. Dla mnie również, choć ja jestem bardziej zwolenniczką naturalnego wyglądu, dlatego też mój makijaż ogranicza się do jedynie podstawowych czynności związanych z make up'em. Na co dzień używam jedynie kremu BB i tuszu do rzęs, ale mam ogromny problem ze świetlistą skórą szczególnie latem. Dlatego też dziś chciałabym Wam pokazać nowość od Efektima, która niesamowicie pomoże w utrzymaniu skóry twarzy w jedwabiście matowym wyglądzie, a jest to... Pudrowo-matująca mgiełka do twarzy


Mgiełka zamknięta jest w wygodnym opakowaniu, które w dodatku posiada spray. Dzięki czemu mgiełkę możemy aplikować bezpośrednio na twarz. Wystarczy tylko z bezpiecznej odległości opryskać twarz mgiełką i uważać, aby nie dostała się niepotrzebnie do oczu. Dodatkowo należy wspomnieć, że spray aplikuje faktycznie mgiełkę - czyli lekki pyłek, a nie strumień płynu. Kosmetyk jest niesamowicie wygodny w aplikacji, samo nakładanie mgiełki jest nie tylko wygodne, lecz także niezwykle przyjemne, bo zapach, który się unosi w powietrzu jest po prostu piękny. Delikatnie słodka woń pozwala na podwójną radość z używania kosmetyku. 


Pudrowa mgiełka do twarzy nie bez powodu została tak nazwana. Posiada w sobie delikatne pudrujące drobinki, które jak tylko dostaną się na twarz zaczynają działać i już po kilku sekundach od spryskania twarzy tym kosmetykiem widzimy efekty. Mgiełka zdecydowanie od razu pozostawia skórę matową, jedwabiście gładką oraz pozbawia jej efektu świecenia. Zdecydowanie widać różnicę między kolorytem skóry oraz wyglądem skóry, bo po użyciu mgiełki wygląda ona nie tylko na bardziej wypoczętą, ale także na kilka lat młodszą. Jeśli mi nie wierzycie, to zobaczcie na poniżej dołączone zdjęcia. Tam też dostrzeżecie, że specjalnie nie mam na twarzy makijażu, aby ukazać Wam o wiele lepiej działanie mgiełki. Zobaczycie też, że stała się ona wyrównana kolorem w każdym miejscu oraz jej wygląd wydaje się być o wiele młodszy niż przed użyciem kosmetyku.

Przed użyciem mgiełki: 


Po użyciu mgiełki:


Jak sami widzicie efekty pudrowo-matującej mgiełki są naprawdę widoczne i to w dodatku na pierwszy rzut oka. Muszę przyznać, że ja jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku i cieszę się, że mogłam poznać tak cenny i przydatny kosmetyk w codziennym życiu. Mgiełka świetnie poprawia nie tylko sam wygląd skóry, ale także jej delikatność w dotyku, co sprawia, że ja sama mogę cieszyć się jedwabiście gładką skórą - co mnie osobiście niezwykle się podoba w tej mgiełce. Przyznam się też Wam, że mgiełki czasami używałam także na noc, by rano wstać z delikatną i przyjemną w dotyku skórą. Przez cały czas używania mgiełki nie zawiodłam się na niej. Świetnie spisywała się w swojej roli, a co ważne nie jest też dostępna w kosmicznej cenie, bo dostać można ją już za około 18 złotych. 


Chciałabym także wspomnieć, że mgiełka jest bardzo przyjazna dla skóry. Nie wysusza jej, ani też nie powoduje reakcji alergicznych, co jest bardzo ważne w tego typu kosmetykach. 


Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona taką nowością, która zdecydowanie ułatwi życie nie jednej kosmetyko-maniaczce. Przyznam, że sama chyba raczej się do nich nie zaliczam, ale kosmetyk bardzo przydał się w moim codziennym życiu. Mogłam po prostu cieszyć się pięknie wyglądającą i jedwabiście gładką skórą, a to zdecydowanie jest ważniejsze niż niejeden piękny makijaż! Dobre samopoczucie i świadomość swojego piękna to, to co zagwarantuję Wam pudrowo-matująca mgiełka. Dzięki niej skóra będzie matowa, jedwabiście gładka i pozbawiona wszelkiego, nieprzyjemnego dla nas - kobiet błyszczenia. Na koniec chciałabym Wam powiedzieć, że taka mgiełka jest o wiele cenniejsza niż jakikolwiek puder. Nie tylko faktycznie sprawdza się w swojej roli, ale także dba o naszą skórę, a do tego jest o wiele bardziej trwalsza i bardziej ekonomiczna niż puder. Ja jestem nią całkowicie zauroczona, a Wy? Co o niej myślicie? Skusilibyście się na jej zakup? A może go właśnie planujecie? Dajcie koniecznie znać w komentarzach.

6 komentarzy :

  1. Piękne zdjęcia <3
    _________________________
    jollyliwcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywały lepsze, ale dziękuję bardzo :)

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tego produktu. Muszę sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też używam tej mgiełki i jestem baaardzo zadowolona :D
    Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka