6 maja 2016

Miłość od pierwszego wąchnięcia


Kokos, to jeden z tych zapachów, które uwielbiam najbardziej. Kiedy w powietrzu wyczuwam woń kokosa, od razu moje zmysły szaleją, a mi nie pozostaje nic innego jak rozkoszować się tą niezwykłą przyjemnością. Kiedy w moje ręce trafiło masełko do ciała - Coconut Miracle marki Efektima, od razu wiedziałam, że będzie to miłość od pierwszego wejrzenia, a raczej od pierwszego wąchnięcia. 


Do wypróbowania dostałam mniejszą wersję niż tą, którą znajdziecie na internetowej stronie sklepu Efektima. Jednak mój słoiczek zawierał dość sporo kosmetyku i zdążyłam się nim porządnie nacieszyć. Dodatkowo samo opakowanie było bardzo przejrzyste, estetyczne, a do tego prezentowało się naprawdę ładnie - co sprawiło, że jeszcze chętniej sięgałam po kokosowe masełko do ciała. 


Po odkręceniu wieczka słoiczka, w którym zamknięte jest kokosowe masełko do ciała, czuć niesamowicie piękny zapach. Jest to taka delikatna woń kokosa, że aż przyjemnie robi się na duchu wąchając taki zmysłowy zapach. Słodka woń kokosu jest niesamowita! Zdecydowanie sam zapach masełka sprawia, że nasze zmysły się relaksują, a my wraz z nimi. 


Kokosowe masełko do ciała ma bardzo gęstą i zbitą konsystencję - to zdecydowanie duży plus, bo masełko dzięki temu świetnie rozprowadza się po skórze. Dodatkowo kosmetyk posiada w sobie niewielkie drobinki, które rozpadają się pod wpływem dotyku o skórę. Dlatego też sama pielęgnacja kokosowym masełkiem jest niezwykle przyjemnym dla ciała zabiegiem.  


Masełko na mojej skórze sprawdziło się świetnie. Zdecydowanie polubiłam ten kosmetyk, masełko dodało mojej skórze delikatnego blasku i skutecznie nawilżyło moje ciało. Po muśnięciu skóry kokosowym masełkiem od razu widać różnicę. Zauważyłam, że skóra jest delikatniejsza w dotyku, a przede wszystkim jej nawilżenie jest na odpowiednim poziomie. Byłam bardzo zadowolona z efektów stosowania produktu, a cenię go nie tylko za skuteczność w działaniu, lecz także za zmysłowy i przepiękny zapach kokosa. 


Jestem bardzo zadowolona z kosmetyku, jakim jest Coconut Miracle, kokosowe masło do ciała. Sprawdziło się ono u mnie świetnie, doskonale nawilżyło ono moje ciało, sprawiło, że ja sama czuję się o wiele przyjemniej podczas pielęgnacji mojej skóry, a sam zapach masełka... po prostu nieziemski! Jestem pod wrażeniem tego kosmetyku, naprawdę nie spodziewałam się, że to masełko tak idealnie zadba o moje ciało. Kosmetyk poza tym kosztuje niecałe 16 złotych za 250 ml słoiczek, który starczy na pewno na długi czas, bo masełko jest dość wydajne. Bardzo przyjemnie używało mi się tego masełka i jak najbardziej polecam go każdej z Was! 

4 komentarze :

  1. Również uwielbiam zapach kokosa!

    Pozdrawiam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie da się nie lubić! Z pewnością zajrzę :)

      Usuń
  2. Bardzo polubiłam to masełko

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka