20 kwietnia 2016

Największy MIT - szczęśliwi czasu nie liczą


Łamiąc wszelkie przyzwyczajenia i pomówienia, że szczęśliwi czasu nie liczą przychodzimy do Was dziś z recenzją pewnej drobnostki - eleganckiego zegarka, który pełni rolę nie tylko przydatnego gadżetu, z którego dowiemy się jaka jest godzina, ale także zegarka, który w ostatnich czasach znów pojawia się na dłoniach wielu kobiet i mężczyzn w roli ozdoby. Zegarek znaleźliśmy na stronie ShipGratis, aktualnie zakupić go można w niskiej, promocyjnej cenie.


Jak każda kobieta posiadam szkatułkę, w której chowam wszystkie ozdoby w postaci kolczyków, naszyjników itd., lecz ostatnio do mojej kolekcji dołączył zegarek, który jest czarnym rodzynkiem w mojej kolekcji. Bardzo ucieszyłam się z takiego dodatku, bo zegarki znów powracają jako modne części garderoby - tym bardziej, że łączą one dwa ważne dla mnie elementy: praktyczność i elegancję. Zegarek nie tylko służy do odczytywania aktualnej godziny, może też pełnić funkcję biżuterii, gdyż do takiej kategorii jest przeważnie zaliczany. 


Zegarek ma czarny, emitujący skórkę pasek, jest on dość sztywny, ale po kilku razach założenia zegarka na rękę po prostu dostosowuje się on do nadgarstka. Pasek od wewnętrznej strony wygląda trochę inaczej. Jest on już tylko w brązowym kolorze, a materiał, który pokrywa wewnętrzną stronę paska jest niesamowicie delikatny i miły dla skóry, dzięki czemu zegarek nosi się bardzo wygodnie i przyjemnie. Pasek posiada dodatkowo też dwie zasuwki, które pozwalają na dostosowywanie długości zegarka - tak, aby był on dla nas najbardziej wygodny, aby nie spadał, a samo jego noszenie było dla nas jak najbardziej przyjemne. 


Przyglądając się od początku zegarkowi na zdjęciach pod aukcją dostrzegłam, że jest on bardzo elegancki. Ma w sobie coś, co przykuwa do niego oko, a jednocześnie jest tak uniwersalny, że pasuje do każdej stylizacji i na każdą okazję. Może być noszony do ładnej sukienki, ale także do zwykłych jeansów i t-shirtu - właśnie to bardzo podoba mi się w zegarku, stanowi idealną ozdobę niezależnie od okazji. Sam w sobie zegarek jest również skromny, delikatny i idealny dla kogoś, kto ceni sobie minimalizm w codziennych ozdobach, biżuterii i dodatkach. 

  
Zegarek dla takiej kobiety jak ja - lubiącej modne, praktyczne i pięknie prezentujące się dodatki, to idealny prezent! W mojej szkatułce właśnie brakowało tak przydatnego i jednocześnie tak delikatnego oraz pięknego dodatku. Jestem bardzo zadowolona z zegarka, który na mojej dłoni wygląda bardzo ładnie, a zresztą sami zobaczcie! 


Zegarek, który trafił w moje ręce sprawdza się u mnie doskonale. Jak wspomniałam bardzo wygodnie mi się go nosi, a przede wszystkim jest naprawdę ładny i uniwersalny. Dodatkowo kolor zegarka jest do wyboru. Można wybrać kolor biały, czarny - taki jak wybrałam ja, czerwony, kawowy, niebieski i zielony. Więc wybór jest naprawdę urozmaicony, a my w zależności od naszego ubioru, możemy dopasować odpowiedni kolor zegarka do reszty stylizacji - choć uważam, że czarny zegarek zawsze wygra, bo ten odcień podpasuje do wszystkiego! Jestem zadowolona z takiego dodatku, który zawsze sprawdza się kiedy szybko potrzebuję znać aktualną godzinę, a poza tym pięknie prezentuję się na dłoni. Jeśli spodobał Wam się ten zegarek, to jego poszukiwania możecie zacząć na stronie ShipGratis. Z pewnością tak jak ja będziecie zadowoleni z jego zakupu, a sam zegarek sprawdzi się także jako prezent dla bliskiej Wam osoby i to w każdym wieku! 

2 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka