21 kwietnia 2016

Kompaktowa wersja mojej ulubionej szczotki - Tangle Teezer w ruch!


Jakiś czas temu opowiadałam Wam o mojej ulubionej szczotce - o Tangle Teezer. Tym razem chciałabym przedstawić jej mniejszą i zdecydowanie bardziej zwinniejszą wersję, czyli wersję kompaktową, która idealnie nadaję się do przechowywania w torebce, kosmetyczce czy walizce. Dzięki temu moja ulubienica może być zawsze przy mnie i zawsze zadba o rozczesanie moich niesfornych włosów. 

Szczotka ma ciekawy, wygodny i niespotykany kształt - z początku myślałam, że to nie możliwe, aby czesanie się taką szczotką było wygodne, ale już po pierwszym użyciu zobaczyłam różnicę! Mam wrażenie, że szczotka idealnie dopasowuję się do mojej dłoni i mieści się w niej sprawiając, że o wiele łatwiej manipulować TT niż tradycyjną szczotką do włosów. Tangle Teezer ma bardzo interesujące ząbki, które przypominają bardziej igiełki, ale w rzeczywistości rozwiązanie to sprawia, że szczotka doskonale rozczesuje włosy, a w dodatku nie szarpie i nie ciągnie. Skoro mówimy już o rozczesaniu to zauważyłam, że TT dokładnie rozczesuje włosy zarówno te na wierzchu jak i te na dolnej warstwie. Sprawia to, że nie muszę męczyć się z rozczesaniem po kolei każdego kosmyka włosów.

Zupełnie nie wiem jak to jest możliwe, ale za każdym razem po rozczesaniu włosów szczotką czuję, że włosy są delikatniejsze w dotyku niż przedtem. Dodatkowo też widać to dokładnie, że szczotka wygładza włosy, dzięki temu, że jej ząbki docierają do każdego pojedynczego włoska dbając o to, aby był rozczesany i pełny blasku. 

Tangle Teezer to szczotka niedużych rozmiarów, którą wciśniemy do torebki, do plecaka czy nawet i na domowej półce nie zajmie dużo miejsca, ale co ważne sprawdzi się idealnie w podróży i w każdym innym momencie, kiedy chciałybyśmy szybko i sprawie przeczesać nasze włosy. Poza tym, że szczotka ta jest niewielka to w dodatku jest tak lekka, że nawet nie poczujemy jej obecności w dłoni, a w dodatku nadaje się dzięki temu do wykorzystywania przez dzieci. Dodatkowo wersja compact jest dostosowana do noszenia jej właśnie np. w torebce, dzięki temu, że jest zamykana - ząbki wtedy się nie uszkodzą.
Tangle Teezer to w moich oczach najcudowniejsza i najlepsza szczotka jaką kiedykolwiek miałam, która w dodatku sprawiła, że czesanie to dla mnie niesamowita przyjemność! Nigdy nie sądziłam, że poznam tak świetną, tak lekką i tak zwinną szczotkę, którą czesanie się jest banalnie proste i w dodatku bezproblemowe, że korzystać z niej mogą nawet młode kobietki. 


2 komentarze :

  1. Moja siostra posiada też taką wersję, ale jednogłośnie z nią uważamy tą szczotkę za bubel. :/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę? ciężko mi w to uwierzyć... ja już nie wyobrażam sobie używania innej szczotki niż Tangle Teezer :) ale oczywiście pewnie wszystko zależy od włosów, ich stanu i innych czynników.

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka