2 kwietnia 2016

Bezpieczeństwo Twojego obuwia zapewnia SHOOPS


Nadeszła wiosna, na dworze jest coraz cieplej, a ja postanowiłam wyciągnąć z szafy moje ulubione buty na obcasach, które bardzo lubię mieć na nodze. Nie jest tajemnicą, że buty na obcasach często niszczą się, a sam obcas często jest podatny na wiele uszkodzeń, które powstają np. podczas prowadzenia samochodu, a nawet i jeśli jesteśmy tylko pasażerem, ale najbardziej buty podatne są na uszkodzenia również i podczas podróży, w bagażu - upchnięte w walizce czy torbie, to im nie służy dobrze! Dlatego też dzisiaj pokażemy Wam świetny wynalazek, czyli nic innego jak Ochraniacz na obuwie od firmy SHOOPS.


Ochraniacz na obuwie zamknięty jest w foliowym woreczku strunowym z bardzo oryginalną grafiką, która od razu przyciąga uwagę. Zerkając tylko na opakowanie można już domyśleć się, że produkt ten ochrania obuwie. Dodatkowo opakowanie zawiera też okienko, przez które można dotknąć niezwykle przyjemnego w dotyku materiału, z którego wykonano ochraniacze na obuwie przypominającego piankę. Sam ochraniacz jest jak wspomniałam bardzo przyjemny w dotyku, ale też jest dość twardy i stabilny - co właśnie ułatwia mu spełnianie jego roli.


Sam ochraniacz wygląda bardzo ładnie. Można wybrać go w trzech dostępnych kolorach - taki jaki nam się będzie najbardziej podoba. W moich rękach znalazł się kolor niebieski z czarnymi obwódkami i kolor zielony z żółtymi obwódkami. Te ochraniacze różnią się od siebie nie tylko kolorem, lecz także wielkością i grubością obcasa, do którego są przystosowane. Obecnie w mojej kolekcji nie ma aż tak wysokich butów, dlatego też wszystkie zdjęcia ukazuję Wam na butach dostosowanych do najmniejszego rozmiaru ochraniaczy. 


Sama jeszcze auta nie mam i w sumie nie zamierzam mieć, ale często podróżuję pociągiem, a wiadomo, że i w takiej podróży buty są narażone na wszelkie uszkodzenia. Ochraniacze też przydały mi się nie tylko bezpośrednio, kiedy jadę pociągiem i mam buty na obcasie na nodze, ale także, kiedy buty chowam do walizki czy torby - wtedy też dzięki ochraniaczom mogłam być spokojna z myślą, że nic moim butom się nie stanie i jest ktoś kto o nie dba - i tak też było! Buty nigdy mi się nie zniszczyły podczas podróży, nadal są w świetnym stanie, a co ważne już nie martwię się ich uszkodzeniem, bo mając taką ochronę nie jest to możliwe. 


A i oczywiście muszę wspomnieć, że ochraniacze są praktycznie nie wyczuwalne jak ma się buty na sobie. Są tak lekkie i wygodne, że w niczym nie przeszkadzają, ani też nie utrudniają prowadzenia auta - bo ochraniacze powstały właśnie z główną myślą o kobietach, które na co dzień prowadzą samochód lub są jego pasażerkami. To bardzo ważne, gdyż kto jak nie kobieta ceni sobie najbardziej w życiu wygodę? 


Jestem bardzo zadowolona z ochraniaczy na obuwie od SHOOPS. Wierzcie mi lub nie, ale są naprawdę przydatnym wynalazkiem, który z pewnością nie tylko chroni nasze buty przed wszelkimi uszkodzeniami, ale także nam - kobietom daje pewne poczucie bezpieczeństwa. Dzięki stosowaniu innowacyjnych ochraniaczy na obuwie moje ulubione buty nadal są w świetnej formie i z pewnością jeszcze długo mi posłużą ciesząc oko, gdyż czuwają nad nimi świetne akcesoria obuwnicze. Ochraniacze sprawdziły się w moich rękach doskonale, jestem bardzo zadowolona, że zdecydowałam się przetestować tą nowość, której przyznam się, że wcześniej nie widziałam na rynku. Takie ochraniacze, to przydatny gadżet dla każdej kobiety nie tylko tej, która spędza większość swojego czasu za kółkiem! Jeśli masz swoje ulubione szpilki, to nie zawahaj się sprawić im niespodziankę i zadbać o nie kupując ochraniacze na obuwie w Twoim ulubionym kolorze.


2 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Spotykam się z różnymi opiniami na ich temat, ale ja bardzo lubię styl pin up i mnie osobiście się bardzo podobają, dlatego też je noszę.

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka