18 marca 2016

W biżuteryjnym kąciku - kwieciste kolczyki


Eleganckie kolczyki z kwiatkiem, to zawartość mojej ostatniej paczuszki ze sklepu ShipGratis. Jak zwykle stojąc przed wyborem jednej rzeczy z asortymentu sklepu miałam ogromny problem. Jak to kobieta otworzyłam zakładkę Biżuteria i mój kłopot był już rozwiązany, gdyż na tej stronie biżuterii jest pod dostatkiem, a każde świecidełko ma coś w sobie - takie coś miały też kolczyki z kwiatkiem, które niedawno do mnie dotarły. Dziś chciałabym się podzielić z Wami moją opinią na ich temat.


Zacznę od tego, że kolczyki składają się z dwóch, a raczej trzech części: z kwiatka, elementu dekoracyjnego oraz wygodnego zapięcia. Oczywiście dzięki temu kolczyki możemy nosić na dwa różne sposoby: pierwszy to ten najprostszy - zakładamy tylko kwiatki i zapięcie, a drugi, to już ten wyjątkowy i rzadko spotykany - zakładamy kwiatki, następnie element dekoracyjny z świecącymi kryształkami oraz zapięcie. Powiem Wam, że pierwszy raz spotkałam się z takimi kolczykami, z reguły zakładałam tylko jednoczęściowe kolczyki, więc byłam bardzo ciekawa jak sprawują się te kolczyki, które składają się z większej ilości części. 


Wydawać by się każdemu mogło, że kolczyki przez to, iż mają więcej części mogą być ciężkie - nic bardziej mylnego. Naprawdę! Kolczyki są bardzo leciutkie i przede wszystkim wygodne, a zapięcie wcale nie spada (co daje ogromną ulgę i wygodę przy noszeniu kolczyków) i w dodatku też nie barwi ucha czy też samych kolczyków. Jest to najzwyklejsza zakuwka, która skutecznie sprawdza się w tego rodzaju kolczykach chroniąc przed wysunięciem się kolczyka z ucha. Oczywiście jeśli mamy ochotę, to zawsze możemy zakuwkę zmienić na inną, tą plastikową czy taką, która będzie dla nas najwygodniejsza - ja tak czasami robię kiedy jakaś zakuwka staję się już dla mnie nie wygodna czy w jakiś sposób jest dla mnie uciążliwa.  


Kolczyki według mnie są bardzo urocze, piękne i wyglądają naprawdę wyjątkowo, bo od zewnętrznej strony widać tylko kwiatka i ten element z błyszczącymi kryształkami - całość wygląda naprawdę ładnie i też poniekąd elegancko... a zresztą sami zobaczcie! 


Kolczyki moim zdaniem pasują praktycznie do wszystkiego - założyć je można zarówno do zwykłej bluzeczki czy sweterka, jak i do eleganckiej sukni i zawsze będą wyglądać przepięknie. Niezależnie od okoliczności kolczyki będą wspaniałą ozdobą i świecidełkiem, które doda kobiecie niezwykłego uroku. Jak dla mnie taka biżuteria jest naprawdę warta uwagi i mnie na pewno zauroczyła pod każdym względem. Dodatkowo warto wspomnieć, że kolczyki dostępne są aż w trzech kolorach: złotym, srebrnym i w różowozłotym, więc każda z Nas na pewno znajdzie dla siebie swój ulubiony odcień, który będzie pasował do największej ilości kolorów w naszej garderobie. Ja sama wybrałam najdelikatniejszy i pasujący do wszystkiego odcień, czyli ten kryjący się pod nazwą złoty w rzeczywistości moje kolczyki są kremowe, a błyszczące elementy w kolorze złotym, srebrnym i białym.


Z kolczyków jestem bardzo zadowolona! Sprawdzają się one u mnie idealnie, pasują praktycznie do wszystkiego, a do tego kupując jedne kolczyki mam tak naprawdę dwa, bo nosić je mogę na dwa sposoby, które zupełnie inaczej się prezentują. Na co dzień mogę nosić same kwiatki, a na bardziej eleganckie wyjścia dodawać element z błyszczącymi kryształkami. Jestem pod wrażeniem tej biżuterii, bo pierwszy raz miałam w rękach kolczyki, które składają się z kilku części. Jednocześnie są tak lekkie i praktycznie nie wyczuwalne, że ich noszenie to sama przyjemność! Jeśli spodobały Wam się kolczyki, to koniecznie wpadajcie na stronę ShipGratis. Ze swojej strony dodam jeszcze tyle, kolczyki są świetne dla kobiety w każdym wieku. Zadowoloną zarówno tą młodą kobietkę, jak i tą starszą, dlatego też kolczyki mogą być świetnym pomysłem na niespodziewany prezent dla płci pięknej.

 

8 komentarzy :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka