11 marca 2016

Odżywka do włosów - pielęgnuję, wzmacnia i wygładza


Odżywka Smoothing Lusterizer, to jeden z produktów marki TIGI, który znaleźliśmy w profesjonalnym sklepie internetowym z kosmetykami fryzjerskimi, e-fryzjernia.pl. Dziś z przyjemnością chciałabym Wam opowiedzieć kilka słów o tym kosmetyku i mam nadzieję, że będziecie zaciekawieni tym wyjątkowym produktem do włosów.


Odżywka zamknięta jest w bardzo ładnym opakowaniu - białej butelce z różowym motywem, literką S. Opakowanie wygląda bardzo uroczo i jest poniekąd bardzo oryginalne, bo wcześniej nie spotkałam się z takim opakowaniem. Dodatkowo plusem w tym opakowaniu jest fakt, że butelka odżywki wyposażona jest w klips, po przechyleniu butelki można bezpośrednio zaaplikować produkt na dłoń. Takie zastosowanie również świadczy o tym, że produkt dłużej może być świeży i nie straci swoich właściwości. 


Odżywka ma kremową konsystencję, dzięki temu już niewielka ilość produktu pozwala na wykorzystanie produktu na swoich włosach. Kremowa odżywka bardzo dobrze rozprowadza się na włosach, szybko i bezproblemowo można nałożyć ją na każdy kosmyk włosów. 


Odżywka ma piękny zapach, pachnie niezwykłą słodyczą, ale nie jest ona zbyt dusząca. Jest to przyjemny zapach, bardzo mi się podoba, a czuć go jeszcze przez chwilkę po spłukaniu włosów wodą. Aby użyć odżywki wystarczy tylko nacisnąć na klips, zaaplikować kosmetyk bezpośrednio na dłoń oraz wsmarować we włosy niewielką ilość odżywki. Używanie kosmetyku to niesamowita przyjemność. Wmasowywanie kosmetyku we włosy, to świetny zabieg odprężający, idealny po ciężkim dniu. Odżywkę polecam zostawić na chwilkę do wchłonięcia, na kilka minut, a potem dokładnie należy spłukać ją z włosów. 


Odżywka Smoothing Lusterizer skutecznie sprawdza się w swojej roli, doskonale dba o dobre nawilżenie oraz wygładzenie i wzmocnienie konstrukcji włosa. Przy użytkowaniu odżywki zauważyłam, że włosy stały się gładsze, bardziej miękkie w dotyku, a przede wszystkim bardziej wygładzone i z mniejszą zdolnością do puszenia się. Jest to zdecydowanie zamierzany efekt, odżywka całkowicie spełnia swoje zadanie i doskonale dba o włosy. Przy tym należy dodać, że odżywka nie obciąża włosów - co jest bardzo ważne, gdyż na to trzeba zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego kosmetyku do pielęgnacji włosów. 


Odżywki Smoothing Lusterizer jestem bardzo zadowolona. Sprawdziła się na moich włosach doskonale - skutecznie pielęgnowała moje włosy, a co najważniejsze zadbała o odpowiednie nawilżenie i wygładzenie włosów. Nie ukrywam, że już sam zapach odżywki bardzo mi się spodobał - ta niezwykła słodycz od razu przeniosła mnie do czasów beztroskiego dzieciństwa. Odżywka kupiona na e-fryzjernia.pl, to skuteczny produkt, który sprawdza się świetnie na włosach, które potrzebują wzmocnienia i nawilżenia. Po użyciu odżywki włosy zdecydowanie nabierają pięknego blasku, stają się gładsze i bardziej miękkie w dotyku, a to moim zdaniem jest najważniejsze! Na stronie e-fryzjernia.pl odżywkę zakupimy za 37,90 zł, co moim zdaniem jest dobrą ceną - bo odżywki nie używa się zbyt dużo i zbyt często. Już niewielka ilość kosmetyku powala cieszyć się świetnymi efektami, a odżywka jest bardzo wydajna, przez co taka 250 ml butelka starczy nam na naprawdę długi czas. 

2 komentarze :

  1. Nigdy nie słyszałam o tej marce... Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też z reguły testuję zupełne nowości jak dla mnie :) dziękuję!

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka