17 marca 2016

Mój ulubieniec do pielęgnacji włosów


Przyszedł w końcu czas na mojego ulubieńca, czyli Szampon MATRIX BIOLAGE SmoothProof otrzymany przy współpracy z profesjonalnym sklepem z kosmetykami do włosów - e-fryzjernia. Od samego początku byłam zaciekawiona tym produktem ze względu na wzbogacenie kosmetyku wyjątkową formułą z olejkiem z nasion lnianki, której nigdy nie miałam okazji wcześniej poznać, ale bardzo mnie zaciekawiła ze względu na to, że ma ona właściwości zmniejszające objawy alergii, łagodzące stany zapalne i zmniejszające obrzęki.


OPIS PRODUKTU

Szampon Matrix Biolage Smoothproof doskonale oczyszcza i pielęgnuje włosy niezdyscyplinowane ze skłonnością do skręcania się nawet przy 97% wilgotności. Zawiera olejek z Camelia który nawilża włosy i sprawia, że są odżywione pełne witalności i blasku. Nie zawiera parabenów.


Zacznę od tego, że szampon ma bardzo ładne, skromne, ale przy tym gustowne opakowanie w formie buteleczki, która rozszerza się wraz ze zmierzaniem ku dołowi - zupełnie tak jak wazon. Jak sami dostrzeżecie aranżacja opakowania szamponu jest utrzymana w kolorach bieli, zieleni oraz pomarańczy - i nie ukrywam, że opakowanie to bardzo mi się podoba, stanowiło pewnego rodzaju ozdobienie mojej półki, na której zwykle trzymam kosmetyki w łazience.


Szampon ma bardzo leistą konsystencję, nawet podczas robienia zdjęcia zaczęło ulewać się trochę kosmetyku z buteleczki. Właściwie mogłabym uznać to za minus kosmetyku, ponieważ kilka razy na początku użytkowania produktu z butelki ulało mi się za dużo szamponu, ale i tak u mnie się nic nie marnuję! Chociaż nie ukrywam, że wolę szampony zbliżone do konsystencji kremowej, ale w tym wypadku mogę wybaczyć, bo jak można doczytać w informacjach o produkcie szampon ten powstał głównie na bazie olejków


Szampon ma piękny, rześki i delikatny zapach, który pobudza nasze zmysły. Wyczuć można go już od pierwszego momentu, kiedy otworzymy tylko wieczko na szczycie opakowania. Roznosi się on w powietrzu, jak i pozostaje przez długi czas na włosach, nawet i po wysuszeniu. Jest to niesamowicie przyjemne! 


Szampon stosowałam dłużej niż miesiąc. 250 ml buteleczka zdecydowanie starczyła mi na tyle czasu użytkowania, a nawet jej jeszcze trochę zostało. Z uprzedzeniem dodam, że nie myję włosów codziennie, lecz minimalnie co 3 dni, ze względu, że włosy nie przetłuszczają mi się szybko. Stosując szampon zauważyłam, że włosy praktycznie już po chwili ich umycia są delikatne i takie lekko puszyste - zupełnie tak jakbym trzymała w dłoniach puch. Nie ukrywam, że bardzo spodobało mi się takie działanie produktu i chwalę go sobie właśnie za takie małe rzeczy. Osobiście mam proste włosy, ale ostatnio zauważyłam, że zaczynają one się kręcić od końcówek, głównie po myciu, a potem przez ok. jeden dzień końcówki nadal są lekko pofalowane - powiem szczerze, że bardzo mi to przeszkadza i wygląda nie ciekawie, bo miałam tak pocieniowane końcówki, jak do prostych włosów i wtedy to wyglądało naprawdę ładnie, a teraz moje niesforne kłaczki próbują żyć własnym życiem i utrudnić mi układanie fryzury, ale w czasie stosowania szamponu nie zauważyłam ponownie takich zmian, więc śmiem śmiało Wam powiedzieć, że szampon zapobiega kręceniu się prostych włosów pod wpływem różnych czynników np. wilgotnego powietrza.  


Poza tym, że szampon ma różne 'dodatkowe' działania to przede wszystkim jest skutecznym produktem jako szampon. Czyli doskonale oczyszcza włosy i skórę głowy, a oczywiście w dodatku ma wiele właściwości, które z pewnością czynią go cennym kosmetykiem. Szampon bardzo fajnie się pieni, nie tworzy multum piany, ale właśnie taką ilość, która spokojnie starczy nam na oczyszczenie głowy i włosów.  

Szampon sprawdził się na moich włosach doskonale, ogólnie rzecz biorąc wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie, a dodatkowo zachwycił mnie swoim naturalnym składem. Dostrzegłam w nim, że jest bardzo wydajnym kosmetykiem, którego już kilka kropel pozwala na cieszenie się oczyszczoną skórą głowy i pięknymi, pełnymi blasku włosami. Szampon sprawił, że moje włosy chociaż podnosiły się minimalnie od końcówek, to już wcale się nie unoszą, a za to są delikatne i miękkie w dotyku. Widać też, że stały się gładkie i zdecydowanie bardziej nawilżone niż przedtem! Jestem niezwykle zadowolona z testowania tego szamponu i jest to zdecydowanie mój ulubieniec wśród tego typu kosmetyków!  


Szampon MATRIX BIOLAGE SmoothProof zakupicie w internetowym sklepie e-fryzjernia za 25 złotych i 50 groszy i uważam, że naprawdę nie jest to wiele, jak na tak skuteczny, a przede wszystkim wydajny produkt, który starczy nam na długi czas. Ja jestem bardzo zadowolona z użytkowania szamponu, powiem Wam więcej, że jest on moim jednym z niewielu najlepszych kosmetyków do włosów. U mnie szampon się sprawdził, więc polecam go także i Wam! 


2 komentarze :

  1. Moja siostra otrzymała kiedyś odżywkę tej marki w salonie fryzjerskim po koloryzacji i była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się! Kosmetyki tej marki są świetne :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka