29 marca 2016

Herbata Niebieskie migdały - jej pełnia smaku i aromatu


Święta Wielkanocne minęły nam naprawdę szybko. W tej ciągłej bieganinie ciężko było mi znaleźć czas dla siebie. Gorączka przygotowywań przedświątecznych całkowicie mnie wyczerpała, ale udało mi się poszukać momentu całkowicie dla mnie. Chwilę na odpoczynek spędziłam z filiżanką herbaty Niebieskie migdały wprost z herbaciarni Czas na Herbatę oraz z ulubioną książką wylegując się na kanapie. Z niecierpliwością czekałam na ten czas, kiedy mogłabym podzielić się z Wami swoją opinią o tej herbacie, a uwierzcie mi, że będzie o czym czytać, gdyż w domu mam jeszcze kilka herbat do wypróbowania.


Herbata Niebieskie migdały to kompozycja pełna smaku i niesamowitego aromatu. Drogocenny rooibos został wzbogacony słodkimi kawałkami karmelu i chrupiącymi migdałami. W herbacie można wyczuć także drobinki wykwintnego kakaowca, a w szczególności leczniczego cuda natury - ostropestu. Taki niezwykły dodatek w herbacie sprawia, że jest ona cenną dawką pozytywnych właściwości leczniczych dla naszego organizmu. 


Poza leczniczym działaniem herbata Niebieskie migdały charakteryzuję się przepysznym smakiem. Herbata jest lekko słodkawa (to zapewne zasługa karmelu), ale też ma swoją charakterystyczną nutkę delikatnego posmaku migdałów i kakaowca. Herbata jest dla mnie niesamowicie smaczna, z przyjemnością sięgnęłam po nią kolejny raz, bo bardzo mi zasmakował jej aromat. Nie spotkałam wcześniej równie pełnej smaku i aromatu herbaty. 


Herbata, to gorący napój, który w naszym domu jest bardzo popularny. Zdecydowanie częściej zaparza się u nas herbatę i w całym domu czuć aromat i zapach przeróżnych herbat. W przypadku herbaty Niebieskie migdały zapach, który roznosił się w czasie zaparzania herbaty jak i przez cały czas kiedy herbata była w filiżance, był tak piękny, delikatnie słodki i przyjemny dla nosa, że aż miło było się nim rozkoszować i odprężyć się choć przez moment. 


Jestem bardzo zadowolona z herbaty Niebieskie migdały z herbaciarni Czas na Herbatę. Choć w moim codziennym życiu rzadko mogę usiąść spokojnie i zająć się tylko sobą, to dzięki tej herbacie każdy moment spokoju jest dla mnie o wiele bardziej cenniejszy! Niesamowity aromat herbaty i przede wszystkim jej cudowny smak jest w pełni wart uwagi dla każdego, kto nawet choć trochę uwielbia herbatę. Jestem zaskoczona, rzecz jasna pozytywnie niesamowitą herbatą, która jest dla mnie skutecznym uprzyjemnieniem każdej wolnej chwili. Smak herbaty Niebieskie migdały jest tak nieziemski, że dla niego warto wskoczyć na stronę Czas na Herbatę i zamówić choć 100 gramów tego przepysznego napoju. Jestem pewna, że każdy kto jej spróbuje będzie zadowolony z jej nieskazitelnego smaku i aromatu. 

    

12 komentarzy :

  1. Piękne zdjęcia. Herbatki uwielbiam, do dobrej książki wieczorem obowiązkowo :)



    http://thesnowtime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma nic lepszego niż dobra herbata. Muszę przejrzeć ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ich herbaty - najbardziej 'miłosny uśmiech'. Polecam :) Muszę spróbować tej, którą przedstawiasz, bo brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy jeszcze do wypróbowania: "Sekret piękna", "Zmysłowe mango", właśnie "Miłosny uśmiech", "Oolong", "Madame butterlfly" i "Smak namiętności" także jeszcze dużo smaków pojawi się na naszym blogu - warto śledzić :)

      Usuń
  4. Nigdy nie próbowałam tej herbaty,ale po Waszym poście spróbuje !

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka