2 lutego 2016

Szampon do włosów dla każdego mężczyzny

Szampon głęboko oczyszczający, to produkt, który dostałem od sklepu z profesjonalnymi kosmetykami do włosów - e-fryzjerni. Zawsze cieszę się z kosmetycznych nowości na mojej półce, bo testowanie ich sprawia mi wiele radości. Tym razem w moje ręce wpadła nieduża, smukła i oryginalna butelka, której kolorystyka utrzymana jest w odcieniach zieleni, błękitu oraz w kolorze czerni i srebra. Sama butelka jest dość gustownie zaprojektowana, z pewnością przykuwa uwagę wielu potencjalnych użytkowników swoim wyjątkowym designem.   


Butelka jest bardzo wygodna w użytkowaniu, na samej górze butelki jest klips, który umożliwia aplikowanie produktu w niedużych ilościach, co nie pozwoli na marnowanie się produktu, a przy tym i jest świetnym zastosowaniem umożliwiającym zachowanie trwałości oraz wszystkich właściwości kosmetyku przez cały czas użytkowania tej jednej butelki. Taki klips jest bardzo wygodny w użytkowaniu, a przede wszystkim pozwala na szybką i bezproblemową aplikację produktu od razu na dłoń. 

Pamiętam jak wielu z Was pisało, że nie wierzycie w szampony dla mężczyzn... zupełnie tego nie rozumiem. Zdarzało mi się kiedyś używać szamponów tak zwanych 2 w 1, czyli i do mycia ciała, i do włosów, powiem Wam, że efekt nigdy nie był dla mnie zadowalający, bo włosy zawsze były szorstkie oraz pozbawione wszelkiego nawilżenia, wypadały, bo brakowało im odpowiedniego nawilżenia. Odkąd stosuję dwa różne kosmetyki do mycia i specjalistyczne szampony do włosów naprawdę zauważyłem różnicę w stanie moich włosów. Szampon głęboko oczyszczający sprawdził się u mnie świetnie. Nie tylko skutecznie oczyszczał włosy i skórę głowy, lecz także pozostawiał włosy nawilżone, gładkie oraz miękkie w dotyku. Już kilka kropel szamponu pozwalało mi na utworzenie delikatnej piany, która unosząca w powietrzu typowo męski, bardzo przyjemny zapach, skutecznie spełniała swoje zadanie dając mi uczucie świeżości. 

Szampon ma bardzo leistą konsystencję, co właściwie mógłbym uznać za jego minus, bo jednak trzeba uważać, aby z opakowania nie wylać za dużo szamponu. Jednak jak wspomniałem skutecznie pomaga nam w tym specjalny klips dozujący odpowiednie ilości produktu. Konsystencja szamponu mogłaby być trochę rzadsza ze względu na to, że lepiej aplikowałoby się go we włosy. 


szamponu głęboko oczyszczającego jestem bardzo zadowolony. Sprawdził się on u mnie doskonale, skutecznie oczyszczał moje włosy i skórę głowy, a do tego ma świetny, typowo męski zapach, którym pachną całe włosy jeszcze nawet kilka godzin po umyciu ich tym szamponem. Szampon co ważne nie obciąża włosów, a wręcz przeciwnie - bo jest super produktem, który sprawia, że włosy są gładkie oraz miękkie w dotyku. Przy użytkowaniu tego szamponu nie ma możliwości, aby poczuć, iż nasze włosy są szorstkie czy zniszczone. Szampon dodatkowo opiera się na bazie trzech składników takich jak: pantenol, tauryna, skleroproteiny i każdy z nich wnosi do szamponu odmienne właściwości pozwalające na cieszenie się z efektów tego kosmetyku. Jestem bardzo ciekawy innych produktów z serii 3D MEN, bo ten szampon naprawdę mnie zaskoczył swoją jakością i przede wszystkim działaniem. Szampon zdecydowanie polecam każdemu mężczyźnie, który potrzebuję czegoś znacznie więcej niż oklepany szampon 2 w 1 z żelem do mycia ciała. 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka