29 lutego 2016

Szampon do pielęgnacji włosów wzbogacony naturalnymi olejkami


Włosy to dla mnie największy skarb jaki posiadam... dlatego też staram się, aby kosmetyki, które używam do pielęgnacji włosów były wzbogacone o naturalne składniki, gdyż wiadomo, że nie ma nic lepszego niż dobro płynące wprost z natury. Ze sklepu e-fryzjernia.pl zaciekawił mnie szampon Mythic Oil L'Oreal, który w swoim składzie zawiera olejek z nasion bawełny oraz olej arganowy - głęboko oczyszczające oraz odżywiające składniki wywodzące się z samych dorobków natury. Dlatego też bardzo zaciekawił mnie ten produkt i z przyjemnością podzielę się z Wami moimi postrzeżeniami na temat tego szamponu. 


Szampon zamknięty jest w złocistej butelce wyposażonej w dozownik, co dla mnie jest ogromnym plusem w tej buteleczce. Dzięki temu szampon bardzo wygodnie da się od razu zaaplikować na dłoń by potem użyć szamponu na nasze włosy. A więc przede wszystkim wygoda w użytkowaniu charakteryzuję to opakowanie. Buteleczka też nie jest dużych rozmiarów, a na dodatek jej design prezentuję się bardzo ładnie. Całość prezentuję się naprawdę pięknie, złocista butelka szamponu od razu zaciekawia i tym samym też informuję o tym, że w środku znajdują się różnego rodzaju olejki. 


Konsystencja szamponu nie jest zbyt leista, mimo to, że szampon powstał na bazie olejków. Szampon świetnie wydobywa się z dozownika i od razu można go nałożyć na włosy. Co ważne szampon nie jest tłusty oraz doskonale rozprowadza się po skórze głowy i włosach. W tym wszystkim szampon tworzy delikatną, lekką piankę, która ma przepiękny, świeży zapach i skutecznie oczyszcza naszą skórę. 


Szampon bardzo zaciekawił mnie swoim składem, dlatego też z przyjemnością zabrałam się do testowania tego produktu. Podczas używania kosmetyku, tak jak wspomniałam zauważyłam, że szampon ma bardzo przyjemny i delikatny zapach, a do tego piana, którą tworzy jest niezwykle przyjemnym zabiegiem dla naszych włosów. Stosując szampon dostrzegłam, że włosy po każdym umyciu są świetnie oczyszczone, gładkie oraz wzbogacone o promienisty blask - to właśnie dzięki olejkom zawartym w tym szamponie. Szampon w swoim działaniu nie obciąża włosów, nie sprawia, że są ciężkie i pozbawione blasku, a wręcz przeciwnie. 


Szampon Mythic Oil L'Oreal, to dla mnie bardzo wartościowy produkt. Jego wygodne w użytkowaniu opakowanie jest wielkim udogodnieniem dla każdego klienta. Samo opakowanie jest bardzo ładne, przejrzyste i na pewno przypomina o zawartości olejków w tym kosmetyku. Złocisty kolor zdecydowanie wyróżnia szampon spośród innych kosmetyków i na pewno produkt dzięki temu jest godny uwagi. Świetna konsystencja szamponu, a przede wszystkim skuteczne działanie w oczyszczaniu i pielęgnacji włosów, sprawia, że ten szampon jest bezcennym produktem, a właściwie znamy jego wartość, bo w sklepie e-fryzjernia.pl zakupimy go za 26 złotych i 50 groszy. Cena sama w sobie nie jest wysoka jak na tak dobrą jakość produktu. Szampon u mnie jest bardzo mile widziany i mam z nim bardzo przyjemne wspomnienia. Chętnie poznałabym całą serię kosmetyków L'Oreal z naturalnymi olejkami, bo produkty z tej edycji zapowiadają się ciekawie. 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka