1 lutego 2016

Sukces jest kobietą. Sukces gdzieś w oddali na Ciebie czeka!


Ostatnio na facebooku pochwaliłam Wam się moją wygraną na stronie DressCloud w postaci bardzo inspirującej książki pt. Sukces jest kobietą. Polka potrafi, której premiera odbyła się całkiem niedawno i już zdążyła przekonać do siebie wiele kobiet. Przy okazji chwilki wolnego czasu chciałabym się z Wami podzielić kilkoma moimi zdaniami na temat tej książki i mam nadzieję, że moja recenzja Was zaciekawi. 

Już sama okładka książki pt. Sukces jest kobietą. Polka potrafi daje wiele do myślenia. Wspinająca się kobieta na kolejne szczeble drabiny wypatrująca czegoś w oddali... tak! To może być każda z nas, każda z kobiet, każda Polka. W tym jednym ujęciu naprawdę można się doszukać głębi. Wierzę, że okładka nie jest przypadkowym pomysłem, ba ja nawet to wiem, że okładka została bacznie obmyślana i trafnie dostosowana do zawartości książki. Co mi osobiście się bardzo podoba i nie ukrywam, że trzymając książkę w dłoniach przy pierwszym naszym spotkaniu skupiłam się na tej kobiecie z okładki. Wyobraziłam sobie siebie, przed moimi oczyma stanęłam ja, wielka marzycielka, podróżniczka, która szuka swojego miejsca na Ziemi. I do głowy przyszedł mi mój ulubiony cytat 
Póki co się wspinam, ale widoki są piękne!  

 Od samego początku wiedziałam, że ta książka musi trafić w moje ręce. Jestem jeszcze nastolatką, wcale się tego nie wstydzę. Nastoletnie lata mają w sobie to, że każdy z nas dopiero się uczy, poszukuje i odkrywa... i to w nastoletnim życiu jest właśnie piękne! Co prawda w przyszłym roku już pożegnam "-naście" na końcu mojego wieku, ale wciąż mam zamiar czuć się jak nastolatka: poszukiwać siebie, swojego celu w życiu i własnego miejsca.

Książka pt. Sukces jest kobietą. Polka potrafi, to dość gruba książka, która nie jest zwykłą pozycją w księgarni. Od pierwszej chwili kiedy ją ujrzałam wiedziałam, że to nie będzie zwykła lektura i... wcale się nie myliłam. Kiedy otworzyłam przepięknie pachnącą paczuszkę z książką miałam wrażenie, że trzymam w rękach receptę na sukces. Niczym receptę od lekarza z kolejnymi lekami, tu zaś miałam wrażenie, że mam w dłoni coś, co zmieni moje życie. Chciałabym Wam opisać moje emocje, ale tak naprawdę zupełnie nie wiem jak to nazwać. To zupełnie tak jakby moja potrzeba poszukiwania w jednej chwili została zaspokojona poprzez kilkuset stronicową lekturę. 

Sukces jest kobietą. Polka potrafi, to tak jakby zbiór wielu wywiadów z wieloma kobietami. Do każdego wywiadu dołączono przepiękne, bardzo pomysłowe zdjęcia w roli głównej z kobietą, z którą przeprowadzono wywiad. Z pozoru większość z zaproszonych do udziału w tej akcji kobiet prowadzi normalne, proste życie, ale każda z nich jest wyjątkowa na swój sposób, każda z nich ma swój pomysł na sukces. Wśród wielu kobiet najbardziej zaciekawił mnie wywiad z panią Ireną Doroszkiewicz, która jako pierwsza kobieta w Polsce otrzymała tytuł nadinspektora. Pani Irena nie otworzyła żadnej dobrze prosperującej firmy, nie ma też znanej na całej świecie sieci sklepów, ani też nie ma stu milionów na swoim koncie, ale... jest piękną kobietą, która wspięła się najwyżej na szczeble swoich marzeń. Jest uśmiechniętą, zadowoloną z pracy z ludźmi kobietą, która odniosła w życiu coś więcej niż nie jedna sławna osoba, odniosła SUKCES, który jest w pełni zrealizowaniem planów Pani Ireny. 

Wywiad z Panią Ireną, to tylko jeden przykład wspaniałej historii, bo w książce Sukces jest kobietą. Polka potrafi znajdziemy ich naprawdę wiele. Każda z nich ma coś wyjątkowego w sobie,  w każdej z nich SUKCES jest interpretowany na swój, własny i wyjątkowy sposób. Każdy wywiad dotyczy wspaniałej kobiety, Polki, która odważyła się spełniać swoje marzenia i nie oglądała się na innych. Wywiady czyta się naprawdę przyjemnie, widać, że zostały one bardzo dobrze przemyślane. Pytania są proste, a odpowiedzi równie zrozumiałe dla każdego i interesujące na tyle, aby książkę móc przeczytać jednym tchem. 

Powiem Wam, że książka pt. Sukces jest kobietą. Polka potrafi jest dla mnie bardzo cenną pozycją w mojej biblioteczce. Poza tym, że po jej przeczytaniu jestem napełniona optymizmem do mojego życia, po poznaniu historii wielu kobiet, których początki nie wróżyły na odniesienie sukcesu, a jednak im się udało, więc czemu mi miałoby się nie udać? To do tego wiem, że w każdym momencie mojego życia, kiedy tylko nadejdą mnie wątpliwości i tak jak to się mówi złe dni, będę mogła zajrzeć do historii kobiet, które w swoim życiu też miewały chwile niepowodzeń i wraz z nimi podnieść siebie na duchu. 

Już dawno nie miałam w rękach tak bardzo inspirującej książki. Chciałam z tego miejsca bardzo podziękować DressCloud za wyróżnienie mojej pracy. Wygrana w konkursie nie pozostała mi obojętna i dużo wniosła do mojego życia. Z całego serca polecam Wam książkę pt. Sukces jest kobietą. Polka potrafi, jestem pewna, że znajdziecie ją na półkach swoich księgarni i to za całkiem przyzwoitą kwotę.     




4 komentarze :

  1. Ciekawa książka, chętnie bym ją poczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję,że jej nie wygrałam, ale Tobie gratuluję!:) Uwielbiam takie książki, może namówię chłopaka na nią, jako prezent na dzień kobiet :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Oj tak! Koniecznie Go namów, bo książka jest świetna!

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka