5 lutego 2016

Ręcznik z mikrofibry sposobem na otulenie Twojego ciała


Dzisiaj pokażę Wam produkt, który zamówiłam na stronie Shipgratis. Tym razem wybrałam coś, co przyda się szczególnie w łazience do wycierania rąk, twarzy i całego ciała, czyli jak już mogliście się domyśleć jest to Ręcznik do kąpieli. Ważne jest, aby zauważyć, że ręcznik ten wykonany jest z mikrofibry i przez to jest inny niż ręczniki, które na co dzień używamy.  


Ręcznik główne swoje przeznaczenie ma do kąpieli, jednak ja postanowiłam używać go do wycierania twarzy po wielu zabiegach, które stosuję rano i wieczorem. Po  każdym oczyszczeniu twarzy sięgam po miękki i przyjazny dla mojej skóry ręcznik z mikrofibry, który nie podrażnia mojej skóry, a wycieranie nim twarzy sprawia mi ogromną przyjemność. Ręcznik jest bardzo miękki i delikatny, tak, jakby delikatny puszek otulał moją skórę. 


Ręcznik dotarł w wybranym przeze mnie kolorze, czyli w jednym z z moich ulubionych odcieni - w brązie. Kolor ten jest bardzo intensywny, ręcznik nawet i po pierwszym praniu wygląda tak samo jak przed praniem, co również oznacza, że odcień ręcznika cały czas jest tak samo intensywny. 


Ręcznik jest o wymiarach 80 x 140, więc po rozłożeniu jest dość spory i faktycznie nadaje się do wycierania ciała po kąpieli, ale ja jednak wolę go do twarzy, bo wykorzystuję fakt, iż jest on bardzo miękki i nie podrażnia skóry - gdzie taka jego właściwość moim zdaniem jest najbardziej przydatna przy wycieraniu twarzy. 


Ja jestem z ręcznika bardzo zadowolona, sprawdza się on u mnie doskonale. Skutecznie pozwala wytrzeć twarz i bardzo dobrze wsiąka wodę. Taki miękki i przyjazny dla ciała ręcznik, to z pewnością przydatna rzecz w każdej łazience. W dodatku dostępny jest w wielu wariantach kolorystycznych, co sprawia, że każdy znajdzie dla siebie odpowiedni kolor - chociaż i ten swój ulubiony. Do kąpieli, na basen czy na plażę - ręcznik sprawdzi się doskonale w każdym zastosowaniu. A my możemy być pewni, że w każdej sytuacji doskonale wytrze nasze ciało i pozbawi je wilgoci po wyjściu z wody. 

   

4 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka