18 lutego 2016

Pasta modelująca L'Oreal Homme - for men


Korzystając z chwilki wolnego czasu przychodzę dzisiaj do Was z recenzją pasty modelującej L'Oreal Homme, aby również i coś wartościowego z kosmetyków dla mężczyzn pojawiło się na naszym blogu. Pasta pochodzi ze sklepu z profesjonalnymi kosmetykami do włosów - e-fryzjernia.



Zacznę może jak to zwykle u nas w recenzjach bywa... od opakowania. Pasta zamknięta jest w smukłej i niewielkiej butelce, dodatkowo wzbogaconą w specjalną wkładkę, która po naciśnięciu jasno szarej części powoduję wydostanie się na wierzch niewielkiej ilości pasty. Właściwie to, aby zauważyć już jakiś efekt na swoich włosach wystarczy użyć takiego przycisku góra dwa razy, bo mechanizm zastosowany w tym opakowaniu odpowiednio wymierza ilość kosmetyku. 


Pasta modelująca, to produkt o świetnej, lekko kremowej konsystencji, która zdecydowanie ułatwia aplikację produktu i korzystanie z kosmetyku przy fantazyjnym układaniu włosów. Dzięki niej produkt wydobywa się o wiele sprawniej z opakowania, ale przede wszystkim my, mężczyźni mamy o wiele bardziej ułatwione używanie kosmetyku i stosowanie go na kosmki włosów. 


Warto także wspomnieć, że produkt ten ma świetny, bardzo świeży, a przy tym i niezwykle męski zapach. Zapach, który unosi się po całym pomieszczeniu, ale także i na włosach pozostaje przez niewielką chwilkę. Dlatego też kosmetyk ten przypadnie do gustu wielu osobom, które cenią sobie orzeźwienie w zapachu. 


Przyznam się, że pasty modelującej używałem bardzo sporadycznie, bo nadzwyczajnie w świecie nie zawsze czuję potrzebę układania moich włosów. Pasta sprawdzała się więc u mnie bardziej przed jakimiś większymi wyjściami, które wymagały ode mnie nieskazitelnego wyglądu. Wystarczyło, że tuż przed wyjściem sięgnąłem po butelkę z pastą i w wygodny sposób zaaplikowałem produkt na dłoń, po czym wtarłem kosmetyk we włosy - nawet i suche, choć warto je czasami lekko namoczyć, wtedy będą bardziej niesforne i szybciej ulegną podczas tworzenia fantazyjnej fryzury.

To, że kosmetyk nakłada się bardzo wygodnie i sprawnie, to już wiecie. Ale, że nawet najbardziej nie ogarnięte włosy ulegają pod wpływem pasty, to dopiero Wam mówię, a raczej piszę. Podczas użycia tego kosmetyku mogę śmiało spędzić kilka minut przed lustrem i wymyślić własną koncepcję na moją fryzurę. Bez problemu każdy włos ulegnie paście modelującej i będę mógł bez problemu ułożyć włosy tak jak tylko bym chciał. 

 Fryzura pod wpływem pasty modelującej jest skutecznie urzeźbiona w taki sposób, jaki tylko przyszedł by nam do głowy. Poza tym włosy muśnięte kosmetykiem potrafią przetrwać nawet i całą imprezę, bez potrzeby co chwili poprawiania swojej fryzury. A więc użytkowanie kosmetyku jest naprawdę wygodne, a sam produkt jest skuteczny w swoim działaniu. 


Z pasty modelującej jestem zadowolony. Sprawdziła się ona u mnie doskonale, bo nie tylko skutecznie utrwaliła moje włosy, lecz także obciążyła mnie ona i pozwoliła odczuć ulgę podczas wszelkich wielkich wyjść, w których mój wygląd musiał być w porządku. Dzięki paście nie musiałem się martwić moją fryzurą i mogłem zająć się swobodną rozmową ze swoimi bliskimi ciesząc się fantazyjną fryzurą wykonaną w zaledwie kilka minut. Pasta ma konsystencję, która na pewno ułatwia aplikowanie produktu, a do tego ten orzeźwiający zapach unoszący się w powietrzu! Na stronie sklepu e-fryzjernia pastę znajdziecie już za całe 33 złote, więc naprawdę warto skorzystać i zamówić dla siebie egzemplarz chociażby na wypróbowanie.  




2 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka