20 lutego 2016

Orzeźwiający olejek do włosów - Chi Tea Tree Oil


Odżywka - Chi Tea Tree Oil, to wyjątkowy produkt z profesjonalnego sklepu oferującego kosmetyki do włosów - e-fryzjernia.pl, z serii kosmetyków rewitalizujących, która przeznaczona jest do pielęgnacji włosów. Mówię wyjątkowy, bo mam ku temu powody... ta odżywka do włosów czerpie swoje właściwości z bogatych specyfik olejku z drzewa herbacianego oraz oleju z mięty pieprzowej.  

Zawarte w olejku z drzewa herbacianego substancje chemiczne mają zdolność do zabijania bakterii, grzybów oraz do łagodzenia skórnych reakcji alergicznych. Według wielu osób uważa, że skutecznie też poradzą sobie z łupieżem. Dodatkowo olejek z drzewa herbacianego wpływa na równowagę wydzielania sebum przez gruczoły łojowe skóry głowy, co przyczynia się do tego, że produkty na bazie tego olejku świetnie nadadzą się dla osób, których włosy mają skłonność do przetłuszczania się.  


Tytułem wstępu opowiedziałam Wam trochę o samych właściwościach odżywki i jej składników, a teraz czas na podsumowanie całokształtu kosmetyku. 

 Produkt zamknięty jest w niewielkiej, bo mieszczącej zaledwie 15 ml olejku butelce. Jest to opakowanie małe, mieszczące się spokojnie w ręce, dzięki czemu jest bardzo wygodne w użytkowaniu. Nie ukrywam, że bardzo podoba mi się jej prosty design, bo butelka olejku jest naprawdę ładna i przede wszystkim czytelna, tak aby na pierwszy rzut oka wiedzieć jaki to jest produkt. 


Odżywka - Chi Tea Tree Oil, to mieszanka olejku z drzewa herbacianego oraz oleju z mięty pieprzowej, która ma bardzo ładny, świeży i dość specyficzny zapach z orzeźwiającą nutką mięty. Wyczuwalny tuż po otwarciu tej niewielkiej buteleczki i utrzymujący się przez niedługi czas na włosach. 

Sam olejek można bez problemu przenieść z buteleczki na dłoń, a następnie zaaplikować produkt na suche lub wilgotne włosy. Ja przyznam się Wam, że zawsze używałam go na lekko wilgotne włosy. Olejek nie jest tłusty, co bardzo mnie cieszy, bo zdecydowanie ułatwia to jego wchłonięcie we włosy. Produkt dzięki temu zdecydowanie szybko się wchłania, a co ważne nie trzeba go spłukiwać z włosów.    


Po każdym użyciu olejku (przy czym muszę zaznaczyć, że oczywiście nie używałam go codziennie tylko maksymalnie raz na dwa tygodnie) zauważyłam, że moje włosy są bardzo delikatne w dotyku, gładkie, a przede wszystkim jakby to powiedzieć... były do ogarnięcia. Czyli najprościej w świecie mówiąc były posłuszne mojej szczotce i końcówki włosów nie unosiły się przy ruchu szczotką, po prostu ich niesforność na chwilę zapomniała, że jest. 

Dodatkowo trzeba wspomnieć, że olejek chroni też włosy przed szkodliwym działaniem ciepłego powietrza, co sprawia, że suszenie włosów jest dla nich bezpieczniejsze, a dla nas wygodniejsze, bo nie musimy się martwić o kondycję naszych włosów po suszeniu. 


Odżywka - Chi Tea Tree Oil sprawdziła się na moich włosach doskonale. Nie tylko sprawiła, że były gładkie i delikatne w dotyku, ale przede wszystkim nie obciążyła ich i cały czas mogłam cieszyć się ich lekkością. Dodatkowo orzeźwiający zapach kosmetyku sprawiał, że przez długi czas czułam świeżość na moich włosach. Bardzo polubiłam ten olejek, bo okazał się skutecznym produktem do pielęgnacji włosów, a przy tym wykazał się wieloma bogatymi właściwościami takimi jak na przykład ochrona przed bakteriami, reakcjami alergicznymi czy nawet łupieżem - problemem, który jest na tak bardzo uciążliwy i trudny do zwalczenia, a dzięki tej niewielkiej butelce zmniejszymy ryzyko jego występowania. Olejek jest bardzo cennym kosmetykiem i na pewno warto go poznać na własnej skórze, bo zakupić go możemy w sklepie e-fryzjernia już za dokładnie 6 złotych i 50 groszy. Co moim zdaniem jest bardzo korzystną ceną, jak na tak skuteczny i wartościowy produkt.     



8 komentarzy :

  1. Lubię wszelkiego rodzaju olejki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, chociaż ostatnio daję trochę odpocząć moim włosom i nie stosuję obecnie żadnego :)

      Usuń
  2. Lubię nakładać olejki na końcówki włosów. Tego nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olejki CHI, to w wielu sklepach dopiero nowość :) Też nigdzie go wcześniej nie widziałam :)

      Usuń
  3. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tym olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może w końcu go spotkasz? Na pewno nie pożałujesz :)

      Usuń
  4. brzmi zachęcająco, może jak spotkam stacjonarnie to wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka