21 lutego 2016

Nowości kosmetyczne w mojej kosmetyczce - TOP 10



Już dawno postanowiłam, że przy wolnej okazji pokażę Wam nowości w mojej kosmetyczce, które bardzo przypadły mi do gustu. Są to w większości rzeczy niedrogie, przeważnie nie sięgające kwoty większej od dziesięciu złotych i dostępne w wielu stacjonarnych sklepach, więc mam nadzieję, że po przeczytaniu kilka słów od nas o tych produktach zwrócicie na nie uwagę. 


1. Idealia rozświetlający krem wygładzający - wersja mini 15 ml (VICHY) - krem poza tym, że ma bardzo ładne, przejrzyste oraz przede wszystkim praktyczne opakowanie, to jest skutecznym produktem, który wygładza oraz lekko nawilża skórę. Dając jej uczucie świeżości oraz sprawiając, że jest ona bardziej rozświetlona po każdym użyciu kremu. Krem ma świetną konsystencję, nie jest zbytnio gęsty, ale nie jest też rzadki, co sprawia, że wygodnie aplikuję się go na skórę. Krem Vichy, to produkt, który bardzo polecam i jestem zadowolona, że dołączono jego mini wersję do pudełka, bo to świetnie trafiony produkt z wyższej półki 

2. Jak na razie jest to mój ulubiony krem BB i jestem bardzo zadowolona z jego działania. Krem ma super konsystencję, doskonale rozprowadza się po skórze. Ma bardzo przyjemny zapach i świetnie wygładza skórę w każdym miejscu i wyrównuje doskonale koloryt. Krem nie pozostawia uczucia ciężkiej maski, jest bardzo delikatny i ja praktycznie wcale nie czuję go na ciele. Jestem mega z niego zadowolona, bo jest świetnym kosmetykiem. Nie podrażnia, nie uczula. Doskonale się rozprowadza i sprawia, że koloryt skóry nabiera blasku. Potrafi długo wytrzymać na twarzy i pod wpływem ciepła nie topi się. Krem jest delikatny dla skóry, fajnie się go rozprowadza - jestem z niego bardzo zadowolona 

3. Mgiełka do ciała o zapachu wanilii i drzewa sandałowego z Avon. Mgiełki nie są trwałe, wytrzymują na ciele do kilkunastu minut. Przynajmniej u mnie nie ma opcji na dłużej trwałości mgiełek Avon, ale mi to nie przeszkadza, bo mgiełka jest na tyle lekka, że można powtarzać czynność psiknięcia jej na ciało. Ma piękny zapach, od początku mnie ciekawił, a okazał się być bardzo trafionym zapachem. Nie jest duszący i mdły, a wręcz przeciwnie. Jest taki delikatny i przyjemny.

4. Czytałam wiele komentarzy na temat marki Laura Conti i ich kosmetyków. Sama miałam w dalekiej przeszłości kilka rzeczy od nich, ale peeling bardzo mnie zaciekawił od samego początku no i ta cena... 1 zł! Kiedy zauważyłam tylko tą promocję praktycznie od razu złożyłam zamówienie. Peeling zamknięty jest w buteleczce, w formie błyszczyka i wyciska się go z tubki. Nie trzeba babrać w nich palców i to zdecydowanie już wielki plus. Kosmetyk ma bardzo przyjemny zapach truskawek, z początku bałam się, że będzie zbyt chemiczny lub mdły, ale jednak moje obawy się nie sprawdziły - jego zapach jest niesamowicie słodki!

5. Mydło Cream Soap kupione w Rossmannie na promocji za 3,49 zł. Jest to wariant z migdałem i wanilią, pachnie bardzo ładnie, delikatnie i subtelnie. Mydło nadaje się idealnie do codziennej pielęgnacji skóry. Jest bardzo delikatne dla dłoni i dla twarzy, więc na pewno nie podrażni naszej skóry. W skład mydełka wchodzą jeszcze proteiny mleka, które nawilżają i pielęgnują skórę. Dzięki temu też mydełko sprawia, że skóra jest miękka i elastyczna. Od lat używam już tylko mydeł w płynie, bo swego czasu nie mogłam poradzić sobie z suchością rąk. Teraz kiedy używam samych mydeł w płynie i to właśnie specjalnie dobranych do moich potrzeb, mam tak delikatne dłonie, że każdy kto je dotknie mówi, że głaskał by godzinami. 

6. Żel pod prysznic Balea. Wariant - Cool Blossom. Bardzo polubiłam ten zapach, jest on taki tropikalny, egzotyczny i ma taką fajną nutkę pomarańczy, którą bardzo lubię. Jest to zdecydowanie zapach orzeźwiający. Konsystencja żelu jest lekko kremowa, bardzo mi się podoba, bo wygodnie aplikuje się żel na skórę. Odkąd mam żel Balea z uśmieszkami, to każdy żel Balea jest dla mnie czymś, z czego bardzo się cieszę.

7. Puder do kąpieli o aromacie czekolady z żurawiną, już nie raz miałam sole do kąpieli tej marki, ale nigdzie nie można dostać tej czekoladowej. Na szczęście udało mi się ją dostać dzięki DC, co mnie bardzo bardzo cieszy, bo puder do kąpieli pachnie mega obłędnie! Poza tym, że ładnie pachnie, to tworzy w wannie delikatną piankę, która otula nasze ciało przecudownym zapachem czekolady z nutką żurawiny. Kąpiel wzbogacona o puder kąpielowy Dresdner Essenz z czekolada i żurawiną, to niesamowita przyjemność oraz moc odprężenia dla naszego ciała.

8. Peeling Myjący FARMONA z żurawiną i cytryną. Peeling ma bardzo ładny zapach, który mi osobiście bardzo się podoba. Już nie pierwszy raz mam jakiś peeling z firmy Farmona, więc znam tą markę. Peeling ma fajną konsystencję, drobinki, które doskonale peelingują ciało! Jestem bardzo zadowolona z tego produktu, małe opakowanie, świetny zapach, a do tego skuteczny i nie drogi produkt.

9. Balsam do ciała pod prysznic Cocoa&Milk wersja mini (NIVEA) - ma przepiękny zapach kakaa oraz przede wszystkim sprawdza się podczas prysznicu, aby szybko i skutecznie nawilżyć skórę bez potrzeby wyczekiwania na wchłonięcie się w skórę balsamu. Opakowanie balsamu, to dość spora tubka, która zdecydowanie pozwala na poznanie bliżej kosmetyku, szczególnie dla osób, które nigdy nie miały jeszcze do czynienia z tym balsamem. Balsam pozostawia skórę lekko nawilżoną, rozświetloną, a i do tego pięknie pachnącą. 

10. Żel pod prysznic Isany, kupiony za 3,99 zł w Rossmannie, na promocji. Jest duży, więc starczy na długo. Ma piękny, delikatny i lawendowy zapach z nutką wanilii.  Jak dla mnie jest wydajny i jego konsystencja jest bardzo fajna, delikatnie kremowa, a sam żel super wsmarowuje się w ciało, po czym tworzy on lekką piankę na ciele. Jak za tą cenę, to naprawdę żel jest świetnej jakości i u mnie przynajmniej sprawdza się wyśmienicie! Pozostawia na skórze lekki, delikatny zapach, a sama kąpiel jest dość przyjemna.

To by było na tyle, ale uwierzcie, że trudno było wybrać 10-ciu ulubieńców, bo mamy ich o wiele więcej wśród kosmetyków dostępnych na rynku. Jeśli poznajecie i na własnej skórze przetestowaliście niektóre kosmetyki, to dobry znak. Mamy nadzieję, że równie jak nam przypadły one Wam do gustu - koniecznie dajcie o tym znać w komentarzach. Jesteśmy ciekawi jak w Waszych rękach sprawdziły się zestawione przez nas produkty.  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka