12 lutego 2016

Naturalny olej ze słodkich migdałów - wiele właściwości w jednej butelce


Pamiętacie jak ostatnio opowiadaliśmy Wam na blogu o naturalnych olejkach eterycznych firmy Optima PLUS? Jeśli nie, to oczywiście znajdziecie je buszując po naszym archiwum, a jeśli tak, to dzisiaj opowiemy Wam także o innym produkcie tej marki, który znalazł się w naszych dłoniach do przetestowania. W dzisiejszym poście przedstawiamy Wam... Naturalny olej ze słodkich migdałów


Olej ze słodkich migdałów zamknięty jest w poręcznej i smukłej buteleczce, która mieści aż 100 ml produktu. Butelka ta wzbogacona jest etykietą w kolorze białym oraz niebieskimi motywami, które bardzo ładnie prezentują się na tej butelce. Od samego początku spodobał mi się przede wszystkim sam design opakowania oleju ze słodkich migdałów, gdyż jako wzrokowiec bardzo przywiązuję uwagę do tego co widzę. Opakowanie bardzo mi się podoba, bo jest też bardzo praktyczne m.in przez niedużą wielkość butelki. Chociaż jedyne co by mi mogło w nim przeszkadzać to, to, że jest to buteleczka szklana (grube, ciemne szkło), a w przypadku dostania się w ręce dzieci czy nawet dorosłych z umiejętnościami do wpakowywania się w kłopoty, może skończyć się to rozbiciem butelki. 


Z początku nie za bardzo miałam pomysł na wykorzystanie tego oleju. Przyznam, że pierwszy raz spotkałam się z olejem ze słodkich migdałów, dlatego też nie miałam na niego pomysłu. Ale od czego mamy Internet, wpisałam nazwę olejku i w mig wyskoczyło mi mnóstwo pomysłów na jego wykorzystanie w codziennym życiu. Najczęściej olej ze słodkich migdałów stosowany jest w kosmetycznym świecie m.in do olejowania włosów, do nawilżania skóry i wzmocnienia paznokci oraz także jako baza do produkcji domowej roboty kosmetyków. Ja olejku ze słodkich migdałów używałam zarówno wcierając go we włosy, jak i nawilżając nim ciało. 


Olejek sprawdził się w moich rękach doskonale! Skóra po jego użyciu była bardzo delikatna, nawilżona i nie pozostawała na niej tłusta, nieprzyjemna warstwa - co jest szczególnym plusem dla oleju ze słodkich migdałów. Już samo rozprowadzanie kosmetyku jest bardzo wygodne, bo konsystencja oleju jest nieco rzadsza niż można to zauważyć przy innych produktach tego typu. Samo wcieranie olejku w skórę jest bardzo przyjemne, co również sprawia, że olejku możemy użyć do masażu, a wtedy nasze ciało nabierze niezwykłego odprężenia oraz na dodatek zostanie nawilżone i wygładzone. W takim stopniu, że skóra będzie miękka w dotyku tuż po samym zabiegu z użyciem olejku.
  
Na włosach olej ze słodkich migdałów sprawdza się równie skutecznie, co w przypadku stosowania go na całe ciało. Oczywiście pamiętajmy, żeby nie przesadzić z jego ilością, bo wtedy na włosach zamiast świetnych efektów możemy zauważyć tylko przetłuszczenie. Już praktycznie po pierwszym użyciu widać, że włosy są pełne blasku i odżywienia, a przy częstszym stosowaniu możemy spodziewać się dużo lepszych i bardziej widocznych efektów. 

Olejek przy regularnym stosowaniu może doprowadzić Wasze włosy do całkowitej regeneracji. Ja na swoich włosach zauważyłam, że odkąd używam tego olejku są one bardziej wzmocnione, przez co oczywiście wypadają w dużo mniejszych ilościach niż przedtem. Warto też czasami pamiętać o końcówkach włosów, które lubią się rozdwajać, a przy użytkowaniu olejku końcówki włosów miałyby szansę na regenerację i zaprzestanie rozdwajania.   


W moich rękach olej ze słodkich migdałów sprawdził się doskonale. Trzeba także dostrzec, że jest to naturalny kosmetyk, który zastąpi wiele odżywek i masek dostępnych na rynku. Zaczynając od tego, że jest od nich tańszy, kończąc na tym, że jest całkowicie naturalny, co świadczy m.in o tym, że produkt ten jest odpowiedni dla każdego poprawiając wygląd skóry i włosów w iście naturalny sposób. Olej ze słodkich migdałów, to bardzo przydatny produkt, który ma wiele zastosowań, każdy z nas używa go na różny sposób i każdy z nas odnaleźć może swój, wyjątkowy sposób na wykorzystanie tego cennego olejku. Cena tego olejku w sklepie Optima PLUS, to niecałe 12 złotych za 100 ml buteleczkę. Przy takiej, dość dużej wydajności produktu i przy wielu zastosowaniach tego produktu jest to niewielka cena. Gdyż jakby nie patrzeć olej ze słodkich migdałów jest w stanie zastąpić nam wiele pojedynczych kosmetyków, które w tym przypadku wystarczy zamienić na jeden produkt tj. olej ze słodkich migdałów nadający się jako naturalny kosmetyk poprawiający wygląd skóry i włosów, a także jako produkt stosowany do masażu czy do wzmocnienia paznokci. Z olejku jestem naprawdę zadowolona i bardzo spodobały mi się efekty, które zauważyć można już przy pierwszym użyciu tego produktu. Olejek ze słodkich migdałów jest dla mnie bezcennym produktem, który jest warty uwagi i zasługuję na naprawdę wiele pochwał ze względu na jego uniwersalność. 



9 komentarzy :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka