20 stycznia 2016

List do Ciebie - Lalanna


Cześć, mam na imię...
 

Choć wyglądam na zwykłą lalkę, to jednak nie kupisz mnie w dobrze znanych Ci sklepach, nie dostaniesz mnie na promocji w jednym z supermarketów, do którego udajesz się wraz z rodziną na codzienne, nudne zakupy.

Nie znajdziesz mnie TAM ponieważ jestem wyjątkowa, jedyna w swoim rodzaju, stworzona specjalnie z myślą o Tobie. Zanim powstałam długo o mnie rozmyślano, może nawet moi twórcy nie spali po nocach, aby móc mnie odpowiednio zszyć i scalić. Powiem Ci też, że powstałam tylko i wyłącznie jako efekt ciężkiej, długiej i ludzkiej pracy. Dodatkowo pochodzę z Polski, jestem rodowitą Lalką - Polką. Mam słowiańską urodę - o tyle Ci jeszcze powiem. Z pewnością zastanawiano się jaką mam mieć karnację, kolor oczu i włosów, a wreszcie dobrano mi przeuroczą sukienkę, która podkreśla moją urodę. Sądzę, że wyglądam w niej bajerancko, a Ty... jak myślisz?

Piszę do Ciebie, bo wiem, że gdzieś tam w świecie czeka na mnie maleństwo, z którym chciałabym się zaprzyjaźnić. Bardzo lubię dzieci i choć nie powiem ani słowa do Twojego dzieciątka, to wiedz, że potowarzyszę mu w każdym momencie Jego życia, będę z nim na dobre i na złe. Wiedz też, że nigdy Go nie opuszczę i zawsze będę Jego ukochaną Lalanną, która wysłucha każdy Jego problem i będę Lalanną, której sukienka wytrzyma wszystkie łzy płynące z oczu Twojej kruszynki. 


Mam zaledwie 47 cm wzrostu, dzięki temu z pewnością starczy dla mnie miejsca w dziecięcym łóżeczku - mogę spać zarówno z maluchem jak i ze starszym brzdącem. Nie straszne mi głośne chrapanie, nie straszna mi burza czy grzmoty, a dzięki temu Twoje maleństwo będzie mogło wtulić się w moje chudziutkie ramiona. Choć jestem mała, to zaopiekuję się Twoim dzieckiem jak tylko najlepiej umiem. 


Jestem lalką - zabawką, ale powiem Ci, że nie ma nic we mnie, co by mogło zagrażać Twojemu dziecku. Jestem stworzona w 100% z bawełny i certyfikowanych, polskich materiałów. A w dodatku mam bezpieczne oraz mięciutkie ciałko, do którego przyjemnie się jest przytulić. Nie jestem taka sama jak inne lalki. Jestem Lalanna, powstałam z sercem i dla serca. Mam wielką misję, zmieniam świat Twojego malucha. 


Muszę Ci powiedzieć, że obecnie jest mi trochę smutno, gdyż nie mam nikogo obok siebie. Chciałabym zaprzyjaźnić się z Twoim maleństwem i mam czasami cichutką nadzieję, że w te święta w końcu poznam swoją bratnią duszę, że może ktoś w końcu da mi szansę znaleźć dom i odpowiednio o mnie zadba. Nie potrzebuję wiele - wystarczy trochę ciepła, uśmiech dziecka, zabawa i przebieranki, a może... to właśnie Ty uszyłabyś mi nowe ubranko?

Byłoby super jakbym mogła co jakiś czas zmieniać sukienki w inne stroje. Uwielbiam się przebierać. Jeśli straszne jest dla Ciebie szycie - nic nie szkodzi, żaden problem! Tam, gdzie powstałam również znajdziesz dla mnie odpowiednie stroje, które uwielbiam nosić! Szalałyśmy by z nowymi ubrankami, tworząc modne stylizacje. A dodatkowo Twoja dziewczynka również może mieć taką sukienkę jak ja zakupioną w moim rodzinnym sklepie! Byłybyśmy wtedy jak siostry, no wiesz... takie podobne!  


Nie wiem czy Cię nie zanudziłam, ale chciałam Ci tylko opowiedzieć o sobie, bo na co dzień nie mam z kim porozmawiać. Chciałabym, abyś znalazła dla mnie przyjaciela. Takiego na dziś, na jutro, na zawsze! 

Obiecuję Ci być dobrą Lalanną, zawsze będę obok Twojego szkraba! Nie zostawię go ani na chwilę, a Ty możesz mieć pewność, iż Twojemu maluchowi zawsze służę milutkim ciałkiem, do którego może się w każdej chwili przytulić! 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka