16 stycznia 2016

Historia o tym jak oddać się przyjemności i zachwycić się małą rzeczą


Minęło już dokładnie pół roku odkąd jestem posiadaczką niezwykle słynnej szczotki wśród kobiet w ostatnim roku o nazwie Tangle Teezer - skuszona promocyjną ceną i wieloma pozytywnymi opiniami o tym produkcie nie mogłam oprzeć się mu mijając go na jednej z drogeryjnych półek. Krótka historia, jednak z pewnością warta doczytania efektów mojego kupna, a więc zapraszam Was kochani do lektury! 


Jak każdy z Was dobrze wie jestem posiadaczką długich i prostych włosów, lecz są one bardzo gęste i często miałam do tej pory problem z ich dokładnym rozczesaniem, ponieważ włosy strasznie się plątały. Przesiadywałam długo czasu nad rozczesywaniem moich kłaczków, aby uniknąć pojawienia się kołtunów. Nie powiem, że nie, ale manipulowanie szczotką nie należało do moich najprzyjemniejszych czynności. Nigdy tak naprawdę nie lubiłam się czesać, gdyż przez to, że moje włosy są gęste i grube często szczotka zacinała się w pewnym momencie czesania, mocno szarpiąc - co było główną przyczyną znienawidzenia przeze mnie czesania. Z podanych wyżej przyczyn nigdy nie pozwalałam się nikomu czesać, zawsze wolałam sama panować nad częstotliwością ruchów szczotki, aby uniknąć bólu związanego z szarpaniem włosów. Przez co praktycznie od małego wykształciłam w sobie myśl, że włosy są moją świętością i tak naprawdę tylko ja mogę przy nich majsterkować ze szczotką w ręku...


Tak jak mówiłam odkąd TT weszła na rynek praktycznie nie zwracałam na nią uwagi - wydaję mi się też, że przyczyną tego była wysoka cena. Poza tym nigdy nie idę za trwającą w danym czasie modą, nie zachwycam się nowościami i nie czekam miesiącami na wejście, na rynek mojego ukochanego produktu. Jednak we wakacje postanowiłam zaryzykować i stać się posiadaczką dość sławnej szczotki do włosów. 

Dla siebie wybrałam wariant fioletowo-różowy, który bardzo mi się spodobał już od samego początku. Dodam, że szczotki TT znajdziecie w różnych wariantach kolorystycznych, więc z pewnością każda kobieta znajdzie dla siebie odpowiedni kolor. Szczotka ma ciekawy kształt - z początku myślałam, że to nie możliwe, aby czesanie się taką szczotką było wygodne, ale już po pierwszym użyciu zobaczyłam różnicę! Mam wrażenie, że szczotka idealnie dopasowuję się do mojej dłoni i mieści się w niej sprawiając, że o wiele łatwiej manipulować TT niż tradycyjną szczotką do włosów. Tangle Teezer ma bardzo interesujące ząbki, które przypominają bardziej igiełki, ale w rzeczywistości rozwiązanie to sprawia, że szczotka doskonale rozczesuje włosy, a w dodatku nie szarpie i nie ciągnie. Skoro mówimy już o rozczesaniu to zauważyłam, że TT dokładnie rozczesuje włosy zarówno te na wierzchu jak i te na dolnej warstwie. Sprawia to, że nie muszę męczyć się z rozczesaniem po kolei każdego kosmyka włosów.


 Zupełnie nie wiem jak to jest możliwe, ale za każdym razem po rozczesaniu włosów szczotką czuję, że włosy są delikatniejsze w dotyku niż przedtem. Dodatkowo też widać to dokładnie, że szczotka wygładza włosy, dzięki temu, że jej ząbki docierają do każdego pojedynczego włoska dbając o to, aby był rozczesany i pełny blasku.  

Z reguły nie mam problemu z wypadającymi włosami, ale czasami zdarzą się dwa czy trzy - za każdym razem kiedy przeczesze włosy, ale wiadomo, że to norma. Bardziej interesujący jest fakt, że szczotka ma możliwość lekkiego masażu, co udowodnione zostało przez wiele kobiet, iż wpływa właśnie na porost włosów. 


Tangle Teezer to szczotka niedużych rozmiarów, którą wciśniemy do torebki, do plecaka czy nawet i na domowej półce nie zajmie dużo miejsca, ale co ważne sprawdzi się idealnie w podróży i w każdym innym momencie, kiedy chciałybyśmy szybko i sprawie przeczesać nasze włosy. Poza tym, że szczotka ta jest niewielka to w dodatku jest tak lekka, że nawet nie poczujemy jej obecności w dłoni, a w dodatku nadaje się dzięki temu do wykorzystywania przez dzieci

Jak każda inna rzecz szczotka czasami się wybrudzi, lecz nie ma się czym martwić! TT jest tak skonstruowana, że wystarczy włożyć ją na chwilkę do wody, potrząsnąć i wypłukać pod bieżącą wodą i szczotka jest czysta tak jak dawniej. Bardzo podoba mi się taki szybki sposób na wyczyszczenie szczotki, gdyż nie stanowi to żadnego problemu nawet dla totalnych leniuchów.

 Szczotka TT nadaję się do rozczesywania nie tylko suchych włosów, lecz także doskonale radzi sobie z mokrymi kosmykami włosów. Używanie szczotki uznaje za pewnego rodzaju zabieg poprawiający kondycję moich włosów, a przede wszystkim dający mi wiele przyjemności. Dzięki tej szczotce zdecydowanie polubiłam czesanie swoich włosów. I wiecie co? Nawet Krzysiek z zaciekawieniem i radością czesze moje włosy, a ja oddaje się całkowicie tej przyjemności...


Podsumowując: Tangle Teezer to w moich oczach najcudowniejsza i najlepsza szczotka jaką kiedykolwiek miałam, która w dodatku sprawiła, że czesanie to dla mnie niesamowita przyjemność! Nigdy nie sądziłam, że poznam tak świetną, tak lekką i tak zwinną szczotkę, którą czesanie się jest banalnie proste i w dodatku bezproblemowe, że korzystać z niej mogą nawet młode kobietki. Sama szczotka wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie i już teraz rozpatruję kupno wersji compact, czyli tej z zamykanym spodem, aby szczotka nie niszczyła się od spodu pod wpływem na przykład noszenia jej w torebce. Wybrałam sobie już nawet ulubione wzory i tylko czekam, aż szczotki te jeszcze stanieją, bo póki co na gwałt nie potrzebuję nowej. Wracając jeszcze do podsumowania to powiem Wam, że ja po prostu jestem zauroczona działaniem Tangle Teezer i w tym momencie nie wyobrażam sobie czesania się inną szczotką. Równocześnie zdaję sobie sprawę, że działanie tej szczotki jest różnorodne w zależności od tego w jakim stanie są włosy danej testerki szczotki, bądź chociażby czy są proste, kręcone czy długie lub krótkie. Ja dzielę się z Wami swoją, zupełnie niezależną opinią na temat szczotki, która na moich włosach sprawdziła się idealnie! Zupełnie nie żałuję wydania tych niecałych 30 złotych, a wręcz przeciwnie! Bardzo się cieszę, że dzięki nim mogłam stać się posiadaczką tak świetnej szczotki, która spełnia moje oczekiwania i dba o moje włosy każdego dnia. 





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka