14 stycznia 2016

Gumki do włosów Invisibobble - hit XXI wieku wśród włosomaniaczek


Gumki do włosów Invisibobble, to właśnie o nich dziś opowiem Wam na blogu. Być może nie raz spotkaliście się z ich recenzją w sieci - nic dziwnego, bo gumki te zdecydowanie zabłysnęły już wśród wszystkich włosomaniaczek. Wszechobecna moda na gumki Invisibobble wynika z tego, że gumki te są... no właśnie, jakie są? O tym przekonacie się czytając dzisiejszą recenzję.



Moje gumki Invisibobble pochodzą z profesjonalnego i w dodatku internetowego sklepu - e-fryzjerni, którego produkty już nie raz zawitały na naszym blogu. Mając możliwość wyboru postawiłam na gumki w odcieniach jasnego różu oraz perłowego burgundu. Gumki do włosów Invisibobble zapakowane są w niewielkiej wielkości opakowaniu, które mieści w sobie trzy sztuki innowacyjnych gumek do włosów. 


Na powyższym zdjęciu możecie zobaczyć jak prezentuję się odcień jasnego różu. Gumki z tego wariantu są w kolorze prześwitującego, jasnego różu. Ten odcień z pewnością spodoba się małym kobietkom, jak i tym starszym, które uwielbiają róż pod każdym odcieniem. W dodatku powiem Wam, że każdy wariant ma inne opakowanie, co zachęca do kolekcjonowania wielu odcieni gumek do włosów Invisibobble.



Wyżej zobaczycie jak wyglądają gumki do włosów Invisibobble w odcieniu o nazwie perłowy burgund. To zdecydowanie był mój pierwszy i najbardziej trafny wybór. Od razu spodobał mi się ten odcień na podglądzie i zdecydowanie jest taki sam na żywo. Gumki te nie są przezroczyste i ich opakowanie jest bardzo bajeczne i abstrakcyjne, w odróżnieniu od opakowania gumek w odcieniu jasnego różu. 


Powiem Wam, że zawsze jestem ciekawa produktów, które są pewnego rodzaju sławą wśród internautów. Zawsze wszystkie produkty, które pojawiają się dość często w Internecie, na różnego rodzaju blogach budzą we mnie zainteresowanie ze względu na to, że większość z nich czasami okazuję się nie zupełnie takie, za jakie mają je inni internauci. 

Tym razem, kiedy właścicielka sklepu e-fryzjernia poinformowała nas o dostawie Gumek Invisibobble i, że z chęcią przekaże mi je do testowania, nie ukrywam, iż byłam od samego początku zaintrygowana całą sytuacją czekania na testowanie gumek do włosów. 

Kiedy już przyszły do mnie gumki do włosów Invisibobble w pierwszej chwili spoglądałam i podziwiałam ich urocze opakowania, które nie powiem, że nie, ale prezentują się bardzo ładnie np. na półce czy szafeczce. Dzięki temu też gumki Invisibobble, to idealny pomysł na prezent dla dziewczynki czy kobiety w każdym wieku!


Pierwszego dnia, w którym miałam okazję poznać te niezwykłe gumki, niewiele myśląc wymieniłam zwykłą gumkę na gumkę invisibobble i... RÓŻNICA zdecydowanie jest! Po pierwsze, gumki invisibobble nie ciągną włosów - co jest w moim przypadku zgrozą jeśli używam zwykłych gumek, bo po długim noszeniu włosów związanych w kucyka czuć czasami ten lekki ból. Po drugie, gumki do włosów Invisibobble są po prostu ŁADNE i oryginalnie wyglądają - przypominają trochę kabelki, ale przy tym są świetnym dodatkiem do stylizacji. Obalając mit, że szczegóły nie są ważne - bzdura, taka gumka z pewnością sprawi, że nie jedna stylizacja zabłyśnie w przeróżnych kolorach! Po trzecie, poza tradycyjnym zastosowaniem, gumek można używać na wiele sposobów - gumkę możemy założyć na dłoń, zupełnie tak jak bransoletkę i z pewnością będziemy zadowolone z efektu. Po czwarte, gumki dostępne są w różnych kolorach - każda kobieta znajdzie coś dla siebie i z pewnością nie zawiedzie się na dopasowujących się do grubości włosów gumki o świetnej trwałości.


Gumkami do włosów Invisibobble jestem po prostu OCZAROWANA! Już wiem dlaczego zdobyły taką popularność i jak najbardziej zgadzam się z tym, że są one świetnym odkryciem w świecie fryzjerstwa. W sklepie e-fryzjernia pakiet trzech gumek zakupimy już za 11 zł i 90 groszy. Myślę, że to całkiem w porządku cena, biorąc pod uwagę fakt, że ceny tych gumek bywają czasami niesamowicie wysokie. Jeśli zastanawiacie się czy warto, to ja odpowiem Wam, że jak najbardziej TAK, bo nigdzie nie znajdziecie takich gumek, które z pewnością nazwać można hitem pod każdym względem. Mnie zachwyciły między innymi przecudnymi kolorami oraz tym, że nie muszę męczyć się z zawiązywaniem włosów drugi raz, aby było ciaśniej - gumki Invisibobble same dostosowują się do włosów i ściskają je tak, aby po pierwsze nic nas nie ciągły, a po drugie, aby nasza fryzura trzymała się tak długo, jak tylko będziemy chciały. Jestem zadowolona z tego, że miałam okazję je poznać, a Was zapraszam na stronę e-fryzjerni po więcej wrażeń z gumkami Invisibobble! Koniecznie dajcie nam znać jak na Waszych włosach sprawdzają się gumki!  





8 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Ja żałuję tylko, że nie miałam ich wcześniej :)

      Usuń
  2. Czytałam wiele dobrego o tych gumkach, ja miałam okazję wypróbować podróbki tych gumek i też okazały się być całkiem niezłe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, może będziesz miała okazję poznać kiedyś oryginalne i dostrzeżesz jakąś różnicę :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Super! Widzę, że nie tylko mnie zadowoliło ich działanie :)

      Usuń
  4. Najlepsze gumki do włosów. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z tym stwierdzeniem zdecydowanie! :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka