13 stycznia 2016

DressCloud, czyli to co robię w wolnym czasie

DressCloud, to bardzo ciekawe miejsce w sieci pełne inspiracji, ciekawych akcji (kosmetyczne wymiany, pisanie listów, wysyłanie urodzinowych kartek), ale przede wszystkim jest to miejsce, w którym z pewnością poznamy wiele przyjaznych osób z zakątków całego świata. Ideą tego portalu jest zbieranie kryształków, które możemy wymieniać na swopy, czyli nagrody, a dziś chciałabym Wam nieco opowiedzieć o moich spostrzeżeniach. 


DressCloud to portal, na którym zarejestrowani użytkownicy mają możliwość dodania zdjęć (tak zwanych chmurek) w czternastu kategoriach. Między innymi w takich jak: ubrania, biżuteria, fryzury i kosmetyki oraz moja ulubiona - inspiracje, w której możemy dodać nie nasze zdjęcia, ale te które przedstawiają zdjęcie sukienki na którą od dawna polujemy czy naszej przyszłej ślubnej fryzury. W tej kategorii nie można zapomnieć oczywiście o stosownym zachowaniu z popamiętaniem, iż każde zdjęcie w sieci ma swojego autora. 

My możemy dodać zdjęcia, a z kolei inne użytkowniczki mogą nas nagrodzić klikając pod naszym zdjęciem fajne lub dodając nasze zdjęcie do swoich ulubionych. W dodatku pod każdym zdjęciem można dodać komentarz i dzielić się swoimi spostrzeżeniami bezpośrednio pod zdjęciem, pytać i udzielać odpowiedzi na każde zadane pytanie przez inne użytkowniczki portalu. Każde kliknięcie fajne to jeden kryształek na nasze konto, a zebrane kryształki możemy wykorzystać do tak zwanych swopów, w których za swoje kryształki licytujemy pełnowartościowe produkty! 


Kryształki otrzymujemy także w wygranych zakładach, bądź po prostu w codziennych grach, które pozwalają na zdobycie dużej ilości kryształków. Chwilowo do naszej dyspozycji są trzy gry: pierwsza to Koło Fortuny, w którym jak się domyślacie kręcimy kołem - maksymalna wartość wygranej to 100 kryształków, a jeśli posiadamy konto Premium to możemy w tej grze zarobić aż 400 kryształków jednym ruchem! Druga gra to Zgadnij i Zgarnij, czyli gra w typie memory, w której mamy możliwość do odkrycia aż trzech kwadracików, a w każdym (prawie każdym - zdarzają się też memory zera lub powtórzenie ruchu) z nich czeka na nas nagroda w postaci kryształków. Gra ta może przynieść nam zarobek aż 55 kryształków, a posiadając konto Premium możemy zarobić 135 kryształków. Trzecia gra, od jakiegoś czasu nowość na DressCloudto Wyżej czy Niżej i w niej codziennie Clouders mogą zgarnąć 200 kryształków, a użytkowniczki Premium nawet i 1000 kryształków, zasady są proste: naszym zadaniem jest zgadnięcie czy następna liczba będzie większa czy mniejsza od poprzedniej. 



DressCloud, to nie tylko świetny portal, na którym dodaje się zdjęcia, czyli tak zwane chmurki... jest to też wspaniałe miejsce posiadające forum, w którym każdy użytkownik może się wypowiadać. Można tam porozmawiać dosłownie o wszystkim i z pewnością znajdziemy tam pomoc czy odpowiedź na zadane pytanie, gdyż na portalu są bardzo mili, życzliwi i pomocni ludzie. Atmosfera, która tam panuję to naprawdę ciepła, rodzinna atmosfera - sama jestem tam od ponad roku, a czuję się tam jak w drugim domu. 



Jestem na DC już zaledwie ponad rok, a już udało mi się wylicytować dwa swopy. Jestem z nich bardzo zadowolona, nie musiałam za nie zapłacić ani grosza. Wystarczyły moje zbierane cierpliwie kryształki i chęć zaangażowania się w społeczność DressCloud.


Na DC każda z nas ma możliwość także udziału w bardzo kreatywnych konkursach, w których do wygrania są przecudne prezenty. Aktualnie trwa konkurs pt. Wygraj książkę "Sukces jest kobietą. Polka potrafi", w którym do wygrania są trzy książki dla użytkowniczek, których odpowiedzi na pytanie konkursowe okażą się najbardziej ciekawe i oryginalne. 


Mam nadzieję, że jeśli jeszcze nie macie konta na DressCloud to z miłą chęcią zajrzycie tam i stworzycie swoje konto, aby móc tak jak ja cieszyć się zdobywanymi kryształkami oraz nagrodami! Wszystkie chętne do zalogowania się na tym portalu zapraszam do skorzystania z mojego linka polecającego - KLIK. To tyle, liczę na to, że dodacie mnie też do obserwowanych i same podacie mi linki do Waszych profili, abym mogła Was na bieżąco śledzić! 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka